Nejdůležitější muž Bugatti se v karanténě nefláká. Prozradil, jak probíhá jeho den

Není pochyb o tom, že Stephan Winkelmann je jedním z nejmocnějších mužů v automobilovém průmyslu. Jeho běžný den je plný práce i během karantény.

Automobilka Bugatti zveřejnila, jak tráví čas během karantény její šéf Stephan Winkelmann. První muž v Bugatti je disciplinovaný Němec, který má s vedením supersportovní automobilky letité zkušenosti. V letech 2005 až 2016 stál v čele Lamborghini a za jeho panování vyjely z boloňských vrat velmi důležité modely, mezi něž se řadí například Aventador.

Ještě před Lamborghini pracoval také pro Mercedes-Benz a Fiat. Je vám asi tak jasné, že Winkelmann nespí do desíti, nekouká dopoledne na Netflix, odpoledne netýrá okresní silnice v Chironu a večer nekouká na youtube tutoriály o vaření. Jako správný Němec zachovává zdravou disciplínu a pracuje na 110 %.

Jean Bugatti: Příběh muže, který stojí za nejkrásnějšími auty na světě

Jean Bugatti: Příběh muže, který stojí za nejkrásnějšími auty na světě

Jeho den začíná v sedm hodin ráno, kdy snídá a sleduje světové novinky, aby zůstal v obraze. V půl deváté se vrhne na první emaily a konferenční hovor s vedením automobilky. Až do oběda pak pokračuje s telefonáty s dalšími odvětvími značky. Obědová pauza začíná ve dvanáct hodin, kdy k jídlu sleduje televizní zprávy.

Další armáda emailů a hovorů s dalšími důležitými lidmi pokračuje od dvou hodin. „Bugatti není nikdy v klidu. Ani o víkendech, ani o Vánocích a dokonce ani během pandemie COVID-19. Kreativita našich zaměstnanců nemá žádné limity, nové nápady technických řešení pro naše produkty přicházejí neustále“, uvedl v tiskové zprávě.

Připravte si miliony! Bugatti se pouští do renovací svých starých modelů

Připravte si miliony! Bugatti se pouští do renovací svých starých modelů

Takto pokračuje až do sedmi hodin, kdy se vrhne na sport. Protože nyní nemůže navštěvovat posilovnu a plavecký bazén, spoléhá se na podvečerní běhání. Uvedl, že je to pro něj příležitost být na chvíli bez svého telefonu a on sám si tak dobije baterky. V devět večer má ale Stephan už opět v ruce telefon a vyřizuje soukromé telefonáty.

V deset večer, v období před spaním, je čas na zábavu. U Winkelmanna to znamená číst si knihu. Sám říká, že jediné pozitivum na tomto období vidí v tom, že má více času na čtení knih. V blízké době se chystá vrhnout na knihu Bugatti Queen. Ta pojednává o Hellé Nice, bývalé francouzské striptérce a závodnici, která jezdila v Bugatti Type 35 C.

Sluší se dodat, že toto není Winkelmannova šablona na každý den. Dvakrát týdně dojíždí do Bugatti za zaměstnanci, kteří musí pracovat i za těchto omezujících okolností. Stále si udržuje kontakt a jde příkladem.

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků