Omlazená  Škoda Karoq  již dorazila do českého konfigurátoru. Na její nejlevnější variantu  už jsme se podívali , takže teď můžeme zabrousit i na druhý konec nabídky.

Omlazená Škoda Karoq již dorazila do českého konfigurátoru. Na její nejlevnější variantu už jsme se podívali, takže teď můžeme zabrousit i na druhý konec nabídky.

Pokud chcete svůj Karoq opravdu nabušený, asi sáhnete po výbavách Style Exclusive, případně Sportline Exclusive. Druhá zmíněná výbava startuje na částce 848.900 Kč.

Pokud chcete svůj Karoq opravdu nabušený, asi sáhnete po výbavách Style Exclusive, případně Sportline Exclusive. Druhá zmíněná výbava startuje na částce 848.900 Kč.

Už tak můžete počítat s třízónovou automatickou klimatizací, infotainmentem Columbus, vyhříváním zadních sedadel i asistentem Travel Assist. 

Už tak můžete počítat s třízónovou automatickou klimatizací, infotainmentem Columbus, vyhříváním zadních sedadel i asistentem Travel Assist. 

Metalíza vyjde na šest tisíc korun a standardní osmnáctky lze za 15.000 Kč vyměnit za devatenáctky. Základní pohonnou jednotkou této výbavy je 1.5 TSI (110 kW/150 koní).

Metalíza vyjde na šest tisíc korun a standardní osmnáctky lze za 15.000 Kč vyměnit za devatenáctky. Základní pohonnou jednotkou této výbavy je 1.5 TSI (110 kW/150 koní).

Zde už ale máte možnost sáhnout i po zážehovém agregátu 2.0 TSI o výkonu 140 kW (190 koní), který je spojený se sedmistupňovým automatem DSG a pohonem všech kol.

Zde už ale máte možnost sáhnout i po zážehovém agregátu 2.0 TSI o výkonu 140 kW (190 koní), který je spojený se sedmistupňovým automatem DSG a pohonem všech kol.

Za stejné peníze (od 998.900 Kč) můžete zvolit i motor 2.0 TDI naladěný na 110 kW (150 koní), který je taktéž s automatem a čtyřkolkou.

Za stejné peníze (od 998.900 Kč) můžete zvolit i motor 2.0 TDI naladěný na 110 kW (150 koní), který je taktéž s automatem a čtyřkolkou.

Z příplatků jsme zatím zmínili metalízu a kola, ale tím to samozřejmě nekončí.

Z příplatků jsme zatím zmínili metalízu a kola, ale tím to samozřejmě nekončí.

Dovolili jsme si i nezávislé topení s dálkovým ovládáním, panoramatické střešní okno, kožené čalounění Comfort, mechanicky sklopné tažné zařízení, alarm, předplacený servis na pět let či paket Top obsahující 230V zásuvku nebo koš na odpadky.

Dovolili jsme si i nezávislé topení s dálkovým ovládáním, panoramatické střešní okno, kožené čalounění Comfort, mechanicky sklopné tažné zařízení, alarm, předplacený servis na pět let či paket Top obsahující 230V zásuvku nebo koš na odpadky.

Výčet připlacených prvků najdete níže. Celá Škoda Karoq by nás vyšla na 1.312.700 Kč.

Výčet připlacených prvků najdete níže. Celá Škoda Karoq by nás vyšla na 1.312.700 Kč.

Jen pro porovnání uvedeme, že  Škoda Kodiaq RS  startuje na částce 1.313.900 Kč a již ve standardu má 20palcová kola a Matrix-LED světlomety. Foto: Škoda Auto

Jen pro porovnání uvedeme, že Škoda Kodiaq RS startuje na částce 1.313.900 Kč a již ve standardu má 20palcová kola a Matrix-LED světlomety. | Foto: Škoda Auto

I Kodiaq RS jde samozřejmě řádně dovybavit a cenou pak ještě uteče. Foto: Škoda Auto

I Kodiaq RS jde samozřejmě řádně dovybavit a cenou pak ještě uteče. | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift Foto: Škoda Auto

| Škoda Karoq facelift | Foto: Škoda Auto

Pokud chcete svůj Karoq opravdu nabušený, asi sáhnete po výbavách Style Exclusive, případně Sportline Exclusive. Druhá zmíněná výbava startuje na částce 848.900 Kč.
Už tak můžete počítat s třízónovou automatickou klimatizací, infotainmentem Columbus, vyhříváním zadních sedadel i asistentem Travel Assist. 
Metalíza vyjde na šest tisíc korun a standardní osmnáctky lze za 15.000 Kč vyměnit za devatenáctky. Základní pohonnou jednotkou této výbavy je 1.5 TSI (110 kW/150 koní).
Zde už ale máte možnost sáhnout i po zážehovém agregátu 2.0 TSI o výkonu 140 kW (190 koní), který je spojený se sedmistupňovým automatem DSG a pohonem všech kol.
25
Fotogalerie

Nejdražší Škoda Karoq se cenou dotáhla až na Kodiaq RS. Zaručí vám však 5 let klidu

Příplatků u nové Škody Karoq není mnoho. I tak se ale asi budete divit, když se v konfigurátoru pořádně rozšoupnete.

Omlazená Škoda Karoq již dorazila do českého konfigurátoru. Na její nejlevnější variantu už jsme se podívali, takže teď můžeme zabrousit i na druhý konec nabídky. Pokud chcete svůj Karoq opravdu nabušený, asi sáhnete po výbavách Style Exclusive, případně Sportline Exclusive. Druhá zmíněná výbava startuje na částce 848.900 Kč.

Už tak můžete počítat s třízónovou automatickou klimatizací, infotainmentem Columbus, vyhříváním zadních sedadel i asistentem Travel Assist. Metalíza vyjde na šest tisíc korun a standardní osmnáctky lze za 15.000 Kč vyměnit za devatenáctky. Základní pohonnou jednotkou této výbavy je 1.5 TSI (110 kW/150 koní).

Zde už ale máte možnost sáhnout i po zážehovém agregátu 2.0 TSI o výkonu 140 kW (190 koní), který je spojený se sedmistupňovým automatem DSG a pohonem všech kol. Za stejné peníze (od 998.900 Kč) můžete zvolit i motor 2.0 TDI naladěný na 110 kW (150 koní), který je taktéž s automatem a čtyřkolkou.

Z příplatků jsme zatím zmínili metalízu a kola, ale tím to samozřejmě nekončí. Dovolili jsme si i nezávislé topení s dálkovým ovládáním, panoramatické střešní okno, kožené čalounění Comfort, mechanicky sklopné tažné zařízení, alarm, předplacený servis na pět let či paket Top obsahující 230V zásuvku nebo koš na odpadky.

Výčet připlacených prvků najdete níže. Celá Škoda Karoq by nás vyšla na 1.312.700 Kč. Jen pro porovnání uvedeme, že Škoda Kodiaq RS startuje na částce 1.313.900 Kč a již ve standardu má 20palcová kola a Matrix-LED světlomety. I Kodiaq RS jde samozřejmě řádně dovybavit a cenou pak ještě uteče.

Škoda Karoq 2021: Příplatkové položky nejdražší verze
Základní cena (2.0 TSI/140 kW, 4x4, 7DSG) 998.900 Kč
Červená Velvet metalíza 6000 Kč
Kola Sagitarius 15.000 Kč
Mobilita Plus s prodlouženou zárukou na 5 let/100.000 km 13.000 Kč
Předplacený servis plus na 5 let/100.000 km 72.000 Kč
Nezávislé topení s dálkovým ovládáním 32.900 Kč
Komfort paket kožený 60.000 Kč
Panoramatické střešní okno 30.000 Kč
Paket pro špatné cesty 6 500 Kč
Boční airbagy vzadu, proaktivní ochrana vpředu 11.000 Kč
ISOFIX na sedadle spolujezdce 1100 Kč
Funkčí paket TOP 10.000 Kč
Mechanický sklopné tažné zařízení 25.000 Kč
Alarm 9500 Kč
Dojezdové ocelové kolo 3900 Kč
Nástupní prahy 17.900 Kč
Celková cena 1.312.700 Kč

Galerie doplněna o Škodu Karoq Sportline.

Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq je po modelu Yeti druhé SUV značky Škoda. Využívá koncernovou platformu MQB a vyrábí se v České republice spolu se sesterským SUV Seatu. Kodiaq je první model Škody, který lze objednat v sedmimístném provedení, dostupný je také v provedení sport (RS).

Ceny a výbava • Test Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW • Škoda Kodiaq RS

Doporučujeme

Články odjinud