Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

81 komentářů

Honza
22. ledna • 11:30

Koukal jsem se na test a za tu cenu je to moc drahé auto rumunský auto které skáče drnčí plno plastu u vnitř od francouzskych inženýrů konstruktérů pokrok že si stím autem prohráli a vylepšili design ale stále kvalita ledabilá rumunská za plno peněz!

/™\
12. ledna • 9:38

Jo, pěkné to je.
Cenou jsi nejsem zcela jistý,ale ta se upraví,to si sedne.
Těch 12-15 % půjde dolů.
Oku lahodí , protože vyblitky od hjundy Kij anebo VW group jsou žalostné.

Honzík
12. ledna • 20:37

To určitě. Hyundai jede, zatímco Dacia prodává okouaný kosti od Renaultu s motory do Velorexu.

12. ledna • 21:37

Upřímně? Sám bych si na Dacii nevzpomněl. A kdybyste se mě zeptali, v první trojce bych ji určitě nehádal. Prodeje v České republice za první tři měsíce opanovala Škodovka a Volkswagen, ale že bude na třetím místě automobilka, která se ještě před nemnoha lety potácela na samé hraně existence? No tedy… Hyundai je čtvrtý a Peugeot pátý, to je sám o sobě taky k důvod k zamyšlení. Kde je Ford, Opel, Toyota a Citroën?Jenže stačí si vyjet na venkov a pochopíte. A nemusíte jezdit ani daleko od Prahy, nějakých padesát kilometrů za hranicemi hlavního města už se to začíná Daciemi jenom hemžit. A když se novopečených majitelů zeptáte, proč si koupili zrovna tohle auto, řeknou vám, že mezi novými vozy nenajdete lepší poměr ceny a hodnoty. Často taky dodají, že chtěli nové auto se zárukou. Výsledkem je, že v novodobé historii značky se prodalo v ČR už více než sto tisíc aut a aktuálně patří značce téměř 7 procent trhu!

Zelí
15. ledna • 10:34

Nemusíš jezdit z Prahy. Praha je venkov. Samej vidlák.

Hustodrak
12. ledna • 7:43

Cena je lákavá, ale.. Mně osobně by vadil nedotažený design a tragická kvalita. A image značky pro důchodce a socky. Komu to nevadí, může koupit levně auto.

Jan
11. ledna • 18:41

A nikdo si nevšiml? nej­lev­něj­ší ver­ze s plas­to­vým ná­raz­ní­ky, jak píše autor.. Tak ta lepší či nejlepší verze má zmíněné nárazníky z čeho?

Mirek
11. ledna • 19:19
petr r. (petrumr)
11. ledna • 20:13

ten lakovaný plast má i jiné složení.

Mirek
11. ledna • 21:48

Pokud nedokážeš pochopit větu "Ceník nové generace Sandera jsme si už prošli, a jak vypadá vůbec nejlevnější verze s plastovým nárazníky, už víme taky.", sice s gramatickou chybou ve slovech "plastovým nárazníky", kde navíc část textu je odkaz na článek, kde se to řešilo, tak nevím, co bych ti k tomu měl více napsat.

.
11. ledna • 19:19

Asi karbonové.

Tony
11. ledna • 18:15

Za tu cenu se dá sehnat třeba Renault Megan s 1.3tce nevidím důvod proč kupovat předražené Sandero.

moje jmeno
12. ledna • 11:08

Když chce někdo auto velikosti max. Sandera, nekoupí se Megana. Co je na tom nepochopitelného?

/™\
12. ledna • 15:44

Protoze je to cech.
Radeji vetsi ,vybehovy model za stejnou cenu,to prece dava smysl.
A takovych pripadu je,
Radeji levnejsi stejnou velikost od podvodnika ,nez osvedcenou konkurenci .
Duvodem Takoveho pocinaji je pouze smyslena reklama,ze oni produkuji jeste kvalitnejsi automobily za malinkou cenu. Uz jen toto je nesmysl. Kvalita neco stoji.
Ale oni jdou jeste dal. Premiova auta za nizkou cenu.
A no,Ceska Rep. je absurdistan.
Cely svet vnima urcite automobilky jako socialni - pro ty nemajetne
Jen v Ceske Rep , jsou to premiova auta pro vyvolene .
Nova Dacia bude davat smysl ,az se cena upravi,zatim,jen testuji teren,co kdyby nahodou.

brk77
11. ledna • 18:28

Koukám na web Renaultu a vidím:Nový MEGANE
Již od 505 000 KčFurt mi to Sandero vychází nějak líp.

variant
12. ledna • 8:26
M@tezz
12. ledna • 12:29

Tu slevu ale předpokládám nedostanete zadarmo. Např. u Dacie je taky sleva na skladovky, ale je podmíněná financováním a co ušetříte na slevě, to zaplatíte navíc ve splátkách.

Docasně na internetu
11. ledna • 18:54

Já koukám na S class a také mi Sandero vychází lépe a o hodně. Marná sláva, je to vynikající auto.

petr r. (petrumr)
11. ledna • 16:05

zkoušel někdo nakonfigurovat k té dácii fábiu a i20?

moje jmeno
12. ledna • 11:07

Při tom porovnávání tam prosím nezapomeňte přidat volbu LPG a nepřímý vstřik. Děkuji.

M@tezz
12. ledna • 12:20

1,2 DPI je nepřímovstřik. AleLPG, pravda, nemá.

Dix_
11. ledna • 14:19

To že nejde přidat Aut.klima k paketu Technologie Plus je chyba v konfigurátoru.Pracuje se na jejím odstranění.

Pavel
11. ledna • 14:12

Auto pěkný, cena už moc ne. Nechápu proč tam volitelně nedali tak super motor, jako je ten nový 1,3Tce co má Duster? Bylo by pěkný Sandero 1,3Tce GTi se 150PS :-D

moje jmeno
12. ledna • 11:06

Protože je to Dacia a ne Renault...

...
11. ledna • 16:14

a které auto máte v plné výbavě s automatem za 400 tis? Chápu, že je to jen Dacia, ale i tak. Cena je více než slušná.

petr r. (petrumr)
11. ledna • 16:31

1.5 Dynamic Force (125 k) aut. převodovka Multidrive S- nová toyota yaris akorát má o jeden airbag více, větší bezpečnostní výbavu, atd.

Michal2
11. ledna • 19:36

Yaris ale stojí o 200tisíc víc když nebude sandero stepway

petr r. (petrumr)
11. ledna • 20:09

to tedy nevím, kde se sandero prodává za 150tkč.....250 a to je o 100tkč levnější jak yaris.

Dix_
11. ledna • 14:19

Stačila by i 1.3 Tce 96 Kw.V Cliu jezdila moc pěkně.

Michal2
11. ledna • 19:40

Dix i clio už 1.3tce nemá a má ten plugin.Možná bude mít i duster "štěstí"a dostane ho taky.

verny
11. ledna • 15:52

Stepway + 1,3 TCe + 6-ti kvalt by bylo auto o kterém bych třeba uvažoval pro manželku. Ne že by jí 1,0 TCe nestačila, ale já se s jejím autem občas taky svezu.

...
11. ledna • 16:17

a co vám vadí? Těch 67 kW je dostupných už ve 4500 otáček, a navíc to váží jen 1200 Kg, Ten výkon je na tu hmotnost dostatečný, to není sporťák na trhání asfaltu.

verny
11. ledna • 18:28

Mě nevadí vůbec nic. Jen s 1,0 TCe ho určitě nekoupím. s 1,3 bych o tom možná uvažoval. To je celé.

René Trubač
11. ledna • 14:01

Vypadá pohledně, jen ten motor kdyby byl alespoň 1300. Otázka je jakou spolehlivost budou mít všechny nové vymoženosti ve voze. Dacia byla spolehlivá právě pro svou jednoduchost.
Ještě jsem ji viděl na fotkách i se střešním posuvným oknem. Autor tuto výbavu nezmiňuje. Je tedy pro vyspělejší trhy?

M@tezz
11. ledna • 14:24

Šíbr má být k dispozici později, stejně jako vyhřívaná sedadla.

Dix_
11. ledna • 14:31

Vyhřívaná sedadla budou od dubna 2021.

Pavel
11. ledna • 15:26

Asi nejsou čipy :-D

Xixao
11. ledna • 20:31

Myslis, ze zapnutim vyhrevu zacne sedacka tezit bitcoiny? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rumun
11. ledna • 21:56

Jaj - hamba - panko
Ty si taky mudry , dobry ty si

Pavel
11. ledna • 14:15

Přesně tak, Dacia začínala s výběhovou ale spolehlivou technikou od Renaultu, což už jaksi neplatí, proto se jí dnes týkají závady shodné s Renaultem, pokud se agregátů týká. Co do odolnosti proti korozi je na tom Renault stále lépe.

k22
11. ledna • 14:33

1.0 TCe je absolutně spolehlivý motor, možná máš na mysli nějaký jiný, ten se ale zase nedává do Dacii...

Pavel
11. ledna • 15:16

Myslím ten nový 1,3TCe, co má nový Duster a ten by měl být stejně spolehlivý jako ta nepřímovstřiková 0.9 nebo 1,0 nebo jak to označují. Hlavně to má čtyři válce!!!

Zelí
11. ledna • 16:35

Ideální by byl nepřímovstřikový tříválec 1,5 litru cca 110kw na LPG. Bomba motor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
moje jmeno
12. ledna • 11:05

Naprostý souhlas, jen bych se přimlouval tam ten jeden válec přidat.... ;-):-D

A
12. ledna • 21:41

Jo jako Honda CRV hybrid - má přidán kromějednoho válce ještě elektromotor(y)... :-)

M@tezz
11. ledna • 13:01

Kdyby to udělali v kombíku (Logan MCV Stepway), tak je to ve velmi podobné ceně jako Duster a ten už by se v současné morálně zastaralé generaci s litrem už neprodal asi ani jeden. Takže chápu, že Dacia svoji dojnou krávu nechce ohrozit a MCV nebude.

Pepa
11. ledna • 12:13

Ta cena je nesmysl, za400 tisíc si to můžou nechat!!!

Rumun
11. ledna • 21:58

oni ti to nedavaji panko ,oni si to nechaji
nemas love ,nemas lasku,nemas sandero vefulu

Zelí
11. ledna • 11:45

+ kombi + LPG a je to hitovka.

A
11. ledna • 13:34

Pro někoho ano a pro jiného ne. Záleží na prioritách a potřebách a ty má každý jiné.

Platyn75
11. ledna • 10:47

Za tu cenu je to nesmysl to nemůže být prodejné.

Komik
11. ledna • 20:45

Skoro každý auto vybaveny na maximální cenu/výbavu je jen snem dealerů. Ti mají za víc vybaveny auta větší provize a taky dají i větší slevu :).

Pikus
11. ledna • 11:03

jj pokuta za emise je rozhodne pridana hodnota pro koncoveho zakaznika ... lidi z niceho nic nebudou mit o 100k vic na nove auto. Takhle misto neceho co ma emise podle aktualni normy budou mit nejakou plecku s minimalnim servisem z operaku

k22
11. ledna • 10:44

Když odečteme CVT (6ti kvalt je výborný), tak jsem na cca 370k - velmi slušné, když konkurence .- např. VW T-CROSS, SEAT Arona, KIA Stonic - stojí ve svých základních motorizacích a s chudší výbavou o 50 až 100k víc..

LOL
12. ledna • 18:58

a proto se taky tyhle nafouklý miniSUV postavené na základech malých městských aut až tak moc neprodávají, protože jejich cena je úlet sama o sobě.

brk77
11. ledna • 18:33

Navíc, co jsem se díval, má ten manuál lepší dynamiku. S manuálem se dá dostat na stovku za nějakých 12s a s CVT za 14s.

Rumun
11. ledna • 21:59

at se prasi za kocarem - vijo,vijo kone moje

Kolmáš
11. ledna • 10:23

Jojo Dacia poslední dobou jede a Hjundaj bledne. Sandero Stepway je moc hezký. Ceny ale hodnotím takový průměr, i u základních verzí.

joe
10. února • 15:59

Sandero bude v pohodě ale proč tu kritizuješ jinou automobilku nevím...

LOL
11. ledna • 14:02

Hjondé je proti Záděru o galaxii dál a cenově to u Záděra už taky není žádná hitparáda.Záděro má smysl v (skoro)holobytu, maximem bude manuální klima. Já mám Dáčky rád, protože třeba pro důchodce je to ideální auto, stejně jako je Lodžie skvělá pro větší a ne zrovna majetné rodiny, ale vocamcaď pocamcaď.

Mirek
12. ledna • 0:43

Koukám, že Hiuday se už na Dacii už nechytá :-D Bravo Sandero :-)

LOL
13. ledna • 18:37

Mně by zajímalo, kde se berou tihle militantní dáčkofilové? :-D

Rumun
11. ledna • 15:45

zasmradly hnuj proti nove hvezde Dacii
Jednoznacna zalezitost.
Vysumely hnuj nema sanci

Axel Toronto (xax41)
11. ledna • 23:14

Ty jsi evidentne inteligent a mas prehled.

-.
12. ledna • 20:30

To je ten impotent, co pod každým článkem vychvaluje Dacii a nadává na Hyundai. Proč asi? Prostě mu klesají tržby a tiše závidí Korejcům.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
/™\
12. ledna • 21:00

Hjunda jede s prodejem v Cesku strme dolu ,to si muzes sam overit,ze blbych lidi ubyva.
A zadny prodejce nejsem
A zavidet korejcum tu slataninu cinskych dilu ,to je dobry vtip.
Dacia me zajima ciste z hlediska lidi jako ty, zarputile bude verit stupidni reklame,ze low cost hjunda je premiove auto za nizkou cenu a Dacia je ve tvych ocich socka.
Jenze socka jsi ty, HRAJES SI NA NECO,CO NEEXISTUJE. Premie za nizkou cenu je nonsence.
Dacia je uprimne auto,ktere si na nic nehraje. Karty jsou jasne rozdany .
A impotent budes s nejvetsi pravdepodobnosti,ty,protoze v podmedomi nic jineho nemas,nez ten mindrak z vlastni nemohoucnosti a pri nervovem ataku,ikdyz mirnem,to okamzite ventilujes.
Takze s tim neco delej,pokud nejsi gay a vercajk nepotrebujes,coz je taky velice pravdepodobne vzhledem k tve inteligenci a projevu.

-.
13. ledna • 8:35

A o té inteligenci raději pomlč. Vkládáš příspěvky po čtyřmi nicky, ale pořád ve stejném stylu a myslíš si, že lidi to nepoznaj.

Honzík
13. ledna • 8:28

Se raději podívej na své příspěvky pod jinými články, jak bezdůvodně urážíš lidi, které ani neznáš. Pohrdám lidmi s takovým stylem, jako máš ty. Nikde jsem nepsal, že Dacia je pro socky. Mně Dacia nevadí, vlastně jí fandím, dosud tlačila ceny dolů. Kdyby neměla v útrobách jen tříkelímky asi bych si jí i koupil. Hyundai je ale také v pohodě a tipuji, že vzhledem k bohatší nabídce letos v prodejech Dacii porazí, ale i kdyby ne, tak je to jedno. Debatovat s tebou je ale zbytečné. Jsi chudák, který nesnese jiný názor, než ten svůj a život tě za to potrestá. Uvidíš.

-.
11. ledna • 12:58

1.0 Tce za 420000 už snad není ani velmi špatný vtip. To je snad diagnoza. Hyundai strčí tuto kravinu do kapsy levou zadní. Za tu cenu už koupíš i30 s motorem 1,3 104 Kw.

Michal2
11. ledna • 19:33

Hyundai v I30 má ňákou novou motorizaci 1.3 104kw?to nevím.

Rumun
11. ledna • 22:01

Na papiru ma hujdaj aj insi veci . normalne ,ma picu. jakysi hnuj zasmradly humus

Libor K.
12. ledna • 21:28

To víš že jo... Ty jsi taky zasmrádlý humus.
Určitě máš na mysli třeba tenhle levný Hyundai za 1,7 mega pro sociálně slabé, viď?
https://www.lennermotors.cz/novinky/giganticky-hyunda... ... ...
https://www.youtube.com/watch... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
A
11. ledna • 13:33

Ale je to Hundai a někdo chce raději Dacii... Každý také nebude kupovat Dacii za maximální cenu s maximální výbavou. Je na každém, jak se rozhodne a co si vybere podle svých priorit a svého vkusu (není to jen o motoru,...).

moje jmeno
12. ledna • 11:02

Pro mě by třeba zrovna tento nepřímovstřikový motor vybavený LPG byla naprosto jasná volba, pokud bych něco takového hledal.

Axel Toronto (xax41)
11. ledna • 23:11

Tam to neni o tom, co kdo chce, ale na co ma penize.

Lumír
12. ledna • 10:55

Přesně, všechno je o ceně. Poměr cena/výkon!👍

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
A
12. ledna • 21:38

Pro někoho jiného je ale důležitý jiný poměr: cena/výbava, cena/velikost, cena/kolik utáhne, cena/spotřeba, cena/provozní náklady(pojištění, palivo, servis, náhradní díly...)

Axel Toronto (xax41)
11. ledna • 12:41

A nad cim ten Hyundai bledne? Nad vrcholnym litrovym trivalcem? Nad tim co Dacii Renault povoli pouzit z firemniho muzea? Na tim ze jsi mu to tady ted nandal? Ja ten Hyundai nejak extra nemusim, ale nech si to blouzneni jinam.

moje jmeno
12. ledna • 11:00

Moc nechápu, o jakém muzeu tu píšeš? :-O
Pokud ten litrový motor považuješ za muzeální kus, tak jsi tak trochu mimo....

Rumun
11. ledna • 22:03

jaj , trihrnec ,ale jezdi
hujdaj nejezdi,jenom smrdi v garazi,nejezdi hnuj

Doporučujeme

Články odjinud