Nejdražší donuty v historii? Bugatti Veyron pálí pneumatiky za 800.000 Kč

Vidět francouzský supersport Bugatti Veyron dělat donuty a pálit pneumatiky rozhodně není na denním pořádku. Ještě, že existuje Youtube.
Nejdražší donuty v historii? Bugatti Veyron pálí pneumatiky za 800.000 Kč

Burnout patří mezi oblíbené kratochvíle nejednoho motoristického nadšence. Ale už jste viděli pálit pneumatiky a dělat donuty Bugatti Veyron? Možná ano, ale rozhodně to není na denním pořádku. Důvod je velice prostý: cena. Nemluvě jen o cenovce supersportu, ale hlavně také o ceně pneumatík. 

Sada speciálních, na míru vyrobených pneumatik Michelin PAX o rozměrech 265/680 R500 99 ZR(Y) vpředu a 365/710 R540 108 ZR(Y) vzadu totiž v přepočtu vychází asi 800.000 korun a při této ceně si každý rozmyslí, jestli burnouty skutečně stojí za to. Navíc po každé čtvrté výměně pneumatik je potřeba vyměnit i disky, které vyjdou zhruba na milion.

Bugatti Chiron Sport zklamáním? Výkon nezvýšili, stěrače jsou ale karbonové...

Bugatti Chiron Sport zklamáním? Výkon nezvýšili, stěrače jsou ale karbonové...

Veyron z přiloženého videa byl osazen třetí sadou pneumatik. Zřejmě to udělala rozhodování možném pálení pneumatiky jednodušším. Podívat se tak můžete na pořádné kousky drahého vozu.

Výměna kol na tomto exempláru je ale ještě komplikovanější, protože jde o modifikovaný vůz Mansory. YouTube kanál DailyDrivenExotics tvrdí, že pobočka Bugatti v Los Angeles na supersportu pracovat nebude. Kola tak budou muset být odeslaná do Německa a poté do Francie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků