Nejdražší donuty v historii? Bugatti Veyron pálí pneumatiky za 800.000 Kč

Vidět francouzský supersport Bugatti Veyron dělat donuty a pálit pneumatiky rozhodně není na denním pořádku. Ještě, že existuje Youtube.
Nejdražší donuty v historii? Bugatti Veyron pálí pneumatiky za 800.000 Kč

Burnout patří mezi oblíbené kratochvíle nejednoho motoristického nadšence. Ale už jste viděli pálit pneumatiky a dělat donuty Bugatti Veyron? Možná ano, ale rozhodně to není na denním pořádku. Důvod je velice prostý: cena. Nemluvě jen o cenovce supersportu, ale hlavně také o ceně pneumatík. 

Sada speciálních, na míru vyrobených pneumatik Michelin PAX o rozměrech 265/680 R500 99 ZR(Y) vpředu a 365/710 R540 108 ZR(Y) vzadu totiž v přepočtu vychází asi 800.000 korun a při této ceně si každý rozmyslí, jestli burnouty skutečně stojí za to. Navíc po každé čtvrté výměně pneumatik je potřeba vyměnit i disky, které vyjdou zhruba na milion.

Bugatti Chiron Sport zklamáním? Výkon nezvýšili, stěrače jsou ale karbonové...

Bugatti Chiron Sport zklamáním? Výkon nezvýšili, stěrače jsou ale karbonové...

Veyron z přiloženého videa byl osazen třetí sadou pneumatik. Zřejmě to udělala rozhodování možném pálení pneumatiky jednodušším. Podívat se tak můžete na pořádné kousky drahého vozu.

Výměna kol na tomto exempláru je ale ještě komplikovanější, protože jde o modifikovaný vůz Mansory. YouTube kanál DailyDrivenExotics tvrdí, že pobočka Bugatti v Los Angeles na supersportu pracovat nebude. Kola tak budou muset být odeslaná do Německa a poté do Francie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků