Nejdražší donuty v historii? Bugatti Veyron pálí pneumatiky za 800.000 Kč

Vidět francouzský supersport Bugatti Veyron dělat donuty a pálit pneumatiky rozhodně není na denním pořádku. Ještě, že existuje Youtube.
Nejdražší donuty v historii? Bugatti Veyron pálí pneumatiky za 800.000 Kč

Burnout patří mezi oblíbené kratochvíle nejednoho motoristického nadšence. Ale už jste viděli pálit pneumatiky a dělat donuty Bugatti Veyron? Možná ano, ale rozhodně to není na denním pořádku. Důvod je velice prostý: cena. Nemluvě jen o cenovce supersportu, ale hlavně také o ceně pneumatík. 

Sada speciálních, na míru vyrobených pneumatik Michelin PAX o rozměrech 265/680 R500 99 ZR(Y) vpředu a 365/710 R540 108 ZR(Y) vzadu totiž v přepočtu vychází asi 800.000 korun a při této ceně si každý rozmyslí, jestli burnouty skutečně stojí za to. Navíc po každé čtvrté výměně pneumatik je potřeba vyměnit i disky, které vyjdou zhruba na milion.

Bugatti Chiron Sport zklamáním? Výkon nezvýšili, stěrače jsou ale karbonové...

Bugatti Chiron Sport zklamáním? Výkon nezvýšili, stěrače jsou ale karbonové...

Veyron z přiloženého videa byl osazen třetí sadou pneumatik. Zřejmě to udělala rozhodování možném pálení pneumatiky jednodušším. Podívat se tak můžete na pořádné kousky drahého vozu.

Výměna kol na tomto exempláru je ale ještě komplikovanější, protože jde o modifikovaný vůz Mansory. YouTube kanál DailyDrivenExotics tvrdí, že pobočka Bugatti v Los Angeles na supersportu pracovat nebude. Kola tak budou muset být odeslaná do Německa a poté do Francie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků