Nejdražší donuty v historii? Bugatti Veyron pálí pneumatiky za 800.000 Kč

Vidět francouzský supersport Bugatti Veyron dělat donuty a pálit pneumatiky rozhodně není na denním pořádku. Ještě, že existuje Youtube.
Nejdražší donuty v historii? Bugatti Veyron pálí pneumatiky za 800.000 Kč

Burnout patří mezi oblíbené kratochvíle nejednoho motoristického nadšence. Ale už jste viděli pálit pneumatiky a dělat donuty Bugatti Veyron? Možná ano, ale rozhodně to není na denním pořádku. Důvod je velice prostý: cena. Nemluvě jen o cenovce supersportu, ale hlavně také o ceně pneumatík. 

Sada speciálních, na míru vyrobených pneumatik Michelin PAX o rozměrech 265/680 R500 99 ZR(Y) vpředu a 365/710 R540 108 ZR(Y) vzadu totiž v přepočtu vychází asi 800.000 korun a při této ceně si každý rozmyslí, jestli burnouty skutečně stojí za to. Navíc po každé čtvrté výměně pneumatik je potřeba vyměnit i disky, které vyjdou zhruba na milion.

Bugatti Chiron Sport zklamáním? Výkon nezvýšili, stěrače jsou ale karbonové...

Bugatti Chiron Sport zklamáním? Výkon nezvýšili, stěrače jsou ale karbonové...

Veyron z přiloženého videa byl osazen třetí sadou pneumatik. Zřejmě to udělala rozhodování možném pálení pneumatiky jednodušším. Podívat se tak můžete na pořádné kousky drahého vozu.

Výměna kol na tomto exempláru je ale ještě komplikovanější, protože jde o modifikovaný vůz Mansory. YouTube kanál DailyDrivenExotics tvrdí, že pobočka Bugatti v Los Angeles na supersportu pracovat nebude. Kola tak budou muset být odeslaná do Německa a poté do Francie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků