Nejčtenější redakční testy roku 2018: A vítězem se stává…

Pepa  |  30. 12. 2018 10:14

A ted reknete jesli je redakce PR Skody?! Dyt VY sami ctete Skodu nejvice!

Odpovědět  |   | 
Vošický  |  30. 12. 2018 10:23

Cožeeeeee? Hyundai není ani v první dvacítce. No to je určitě zase nějaký podvrh škodomilů z redakce.

Odpovědět  |   | 
Květák  |  30. 12. 2018 11:45

Jo Vladimíre, už i ta Dačka zajímá lidi víc než ty tvé hnoje.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 12. 2018 15:39

Je mi jedno, kolik lidí co přečetlo, ale je mi docela divné, že o články v žebříčku nebyl zrovna moc velký zájem, až na výjimky, když se podívám, jak rozsáhlá diskuze pod nimi je, kolik příspěvků.

20. Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D 15
19. BMW 640d xDrive GT 7
18. Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6 13
17. Porsche Cayenne S 14
16. Audi Q8 50 TDI quattro 21
15. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTi 4x4 21
14. Audi A8 50 TDI quattro 39
13. Škoda Karoq 1.0 TSI 90
12. Subaru XV 1,6i Lineartronic 81
11. Kia Ceed 1.4 T-GDI 45
10. BMW X3 M40i 20
9. Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line 145
8. Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT 74
7. VW Golf 1.5 TSI Evo (96 kW) DSG 70
6. Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT 32
5. Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD 116
4. Honda PCX 125 vs. začátečník 39
3. Dacia Duster II dCi 110 4x4 29
2. Lada Vesta SW Cross 224
1. Škoda Karoq 1.5 TSI ACT (110 kW) 59

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 12. 2018 15:45

Pěkně se to po přidání sparchantilo.

20. Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D............................15
19. BMW 640d xDrive GT...........................................7
18. Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6............13
17. Porsche Cayenne S............................................14
16. Audi Q8 50 TDI quattro........................................21
15. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTi 4x4.........21
14. Audi A8 50 TDI quattro........................................39
13. Škoda Karoq 1.0 TSI...........................................90
12. Subaru XV 1,6i Lineartronic.................................81
11. Kia Ceed 1.4 T-GDI..............................................45
10. BMW X3 M40i......................................................20
9. Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line.......................145
8. Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT....................74
7. VW Golf 1.5 TSI Evo (96 kW) DSG.......................70
6. Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT.........................32
5. Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD...........................116
4. Honda PCX 125 vs. začátečník............................39
3. Dacia Duster II dCi 110 4x4..................................29
2. Lada Vesta SW Cross.........................................224
1. Škoda Karoq 1.5 TSI ACT (110 kW).....................59

Odpovědět  |   | 
Zádrapa  |  30. 12. 2018 15:57

Diskuze nevypovídá vůbec o ničem. Tam si honí brko pár trollů, kteří povětšinou jezdí maximálně na koloběžce nebo mastnou tyčí nebo jsou to placení fušeři marketingových oddělení některých automobilek. Reální kupci aut nemají potřebu exhibovat v diskuzích s duševně nemocnými.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 12. 2018 17:04

Ale já nic jiného netvrdím, jen si nějak nedovedu představit, že by například u 19. BMW 640d xDrive GT všichni honem četli a měli o to auto obrovský zájem, když vím, v jaké cenové relaci se auto pohybuje a když se podívám na prodeje těchto aut (reální kupci dle tebe). Tyto auta se prodávají v řadu několika set kusů ročně.
A pokud to připustím, tak je tady skupina lidí, kteří naopak rádi předvedou kup své vysněné super ojetiny v diskuzi s duševně nemocnými, tedy mne, tebe a několik dalších. Když tady píšeme, musíme být přece duševně nemocní.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  30. 12. 2018 17:13

Někdo si přečte článek, někdo jen prokliká galerii, jiný se jde zase vyplácat do diskuze na libovolné téma. O ničem to nevypovídá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 12. 2018 20:15

Tak jistou vypovídací hodnotu to jistě má, například, když spočítám kolik diskutérů se na diskuzi podílelo, tedy ne počet příspěvků. Tím se dá naznačit, jaký zájem o konkrétní diskuzi asi je.

Uvedu příklad, na diskuzi k 19. BMW 640d xDrive GT se podílelo 6 diskutujících, ale na diskuzi k Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř? https://www.autorevue.cz/minitest-ford-focus-15-ec... ... , který v žebříčku není je 28 diskutujících.

Tedy je to jen o tom, že s největší pravděpodobností budou číst články, prohlížet obrázky, lidé u těch aut, o které je zájem například kvůli koupi auta. A pravděpodobnost, že je tady hromada lidí, které zajímají auta v ceně kolem dvou miliónů je rozhodně menší, než těch v ceně kolem půl miliónů. To neznamená, že se nepodívají i na něco lepšího, ale pravděpodobnost je někde kolem nižší střední třídy.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 12. 2018 11:58

Rozmyslam, ci za uspechom testu PCX stoj clanok alebo debata, kde sa debata tocila okolo vsetkeho mozneho - vratane faktu, ze ani tester ani vacsina citatelov netusi, ako funguje motorka.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  31. 12. 2018 07:14

Jak nečekane a šokující že kundoq vyhrál.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A