Nejčtenější redakční testy roku 2018: A vítězem se stává…

Pepa  |  30. 12. 2018 10:14

A ted reknete jesli je redakce PR Skody?! Dyt VY sami ctete Skodu nejvice!

Odpovědět  |   | 
Vošický  |  30. 12. 2018 10:23

Cožeeeeee? Hyundai není ani v první dvacítce. No to je určitě zase nějaký podvrh škodomilů z redakce.

Odpovědět  |   | 
Květák  |  30. 12. 2018 11:45

Jo Vladimíre, už i ta Dačka zajímá lidi víc než ty tvé hnoje.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 12. 2018 15:39

Je mi jedno, kolik lidí co přečetlo, ale je mi docela divné, že o články v žebříčku nebyl zrovna moc velký zájem, až na výjimky, když se podívám, jak rozsáhlá diskuze pod nimi je, kolik příspěvků.

20. Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D 15
19. BMW 640d xDrive GT 7
18. Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6 13
17. Porsche Cayenne S 14
16. Audi Q8 50 TDI quattro 21
15. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTi 4x4 21
14. Audi A8 50 TDI quattro 39
13. Škoda Karoq 1.0 TSI 90
12. Subaru XV 1,6i Lineartronic 81
11. Kia Ceed 1.4 T-GDI 45
10. BMW X3 M40i 20
9. Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line 145
8. Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT 74
7. VW Golf 1.5 TSI Evo (96 kW) DSG 70
6. Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT 32
5. Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD 116
4. Honda PCX 125 vs. začátečník 39
3. Dacia Duster II dCi 110 4x4 29
2. Lada Vesta SW Cross 224
1. Škoda Karoq 1.5 TSI ACT (110 kW) 59

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 12. 2018 15:45

Pěkně se to po přidání sparchantilo.

20. Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D............................15
19. BMW 640d xDrive GT...........................................7
18. Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6............13
17. Porsche Cayenne S............................................14
16. Audi Q8 50 TDI quattro........................................21
15. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTi 4x4.........21
14. Audi A8 50 TDI quattro........................................39
13. Škoda Karoq 1.0 TSI...........................................90
12. Subaru XV 1,6i Lineartronic.................................81
11. Kia Ceed 1.4 T-GDI..............................................45
10. BMW X3 M40i......................................................20
9. Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line.......................145
8. Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT....................74
7. VW Golf 1.5 TSI Evo (96 kW) DSG.......................70
6. Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT.........................32
5. Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD...........................116
4. Honda PCX 125 vs. začátečník............................39
3. Dacia Duster II dCi 110 4x4..................................29
2. Lada Vesta SW Cross.........................................224
1. Škoda Karoq 1.5 TSI ACT (110 kW).....................59

Odpovědět  |   | 
Zádrapa  |  30. 12. 2018 15:57

Diskuze nevypovídá vůbec o ničem. Tam si honí brko pár trollů, kteří povětšinou jezdí maximálně na koloběžce nebo mastnou tyčí nebo jsou to placení fušeři marketingových oddělení některých automobilek. Reální kupci aut nemají potřebu exhibovat v diskuzích s duševně nemocnými.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 12. 2018 17:04

Ale já nic jiného netvrdím, jen si nějak nedovedu představit, že by například u 19. BMW 640d xDrive GT všichni honem četli a měli o to auto obrovský zájem, když vím, v jaké cenové relaci se auto pohybuje a když se podívám na prodeje těchto aut (reální kupci dle tebe). Tyto auta se prodávají v řadu několika set kusů ročně.
A pokud to připustím, tak je tady skupina lidí, kteří naopak rádi předvedou kup své vysněné super ojetiny v diskuzi s duševně nemocnými, tedy mne, tebe a několik dalších. Když tady píšeme, musíme být přece duševně nemocní.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  30. 12. 2018 17:13

Někdo si přečte článek, někdo jen prokliká galerii, jiný se jde zase vyplácat do diskuze na libovolné téma. O ničem to nevypovídá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 12. 2018 20:15

Tak jistou vypovídací hodnotu to jistě má, například, když spočítám kolik diskutérů se na diskuzi podílelo, tedy ne počet příspěvků. Tím se dá naznačit, jaký zájem o konkrétní diskuzi asi je.

Uvedu příklad, na diskuzi k 19. BMW 640d xDrive GT se podílelo 6 diskutujících, ale na diskuzi k Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř? https://www.autorevue.cz/minitest-ford-focus-15-ec... ... , který v žebříčku není je 28 diskutujících.

Tedy je to jen o tom, že s největší pravděpodobností budou číst články, prohlížet obrázky, lidé u těch aut, o které je zájem například kvůli koupi auta. A pravděpodobnost, že je tady hromada lidí, které zajímají auta v ceně kolem dvou miliónů je rozhodně menší, než těch v ceně kolem půl miliónů. To neznamená, že se nepodívají i na něco lepšího, ale pravděpodobnost je někde kolem nižší střední třídy.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 12. 2018 11:58

Rozmyslam, ci za uspechom testu PCX stoj clanok alebo debata, kde sa debata tocila okolo vsetkeho mozneho - vratane faktu, ze ani tester ani vacsina citatelov netusi, ako funguje motorka.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  31. 12. 2018 07:14

Jak nečekane a šokující že kundoq vyhrál.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A