Nejcennější automobilovým výrobcem světa je opět Toyota

Japonské Toyotě se jako jediné automobilce podařilo proniknout do desítky nejcennějších značek světa.
Nejcennější automobilovým výrobcem světa je opět Toyota

S aktuální hodnotou 41,1 miliard dolarů je japonská značka Toyota osmá v novém žebříčku magazínu Forbes. Ten každoročně oceňuje nejvýznamnější světové firmy.

V čele je Apple, následují Google, Microsoft a Facebook. Až pátá je tradiční Coca Cola.

Toyota má nový motor s účinností 40 procent. Objem činí 2,5 litru

Toyota má nový motor s účinností 40 procent. Objem činí 2,5 litru

Žádné jiné automobilové značce se do první desítky proniknout nepodařilo. Teprve ve druhé je na  17. místě Mercedes-Benz, následuje 21. BMW, 26. Honda, 37. Audi a 39. Ford.

Až 57. je například Chevrolet, 60. Porsche. Největší evropská automobilka Volkswagen se do první stovky nevešla.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků