Nejcennější automobilovým výrobcem světa je opět Toyota

Japonské Toyotě se jako jediné automobilce podařilo proniknout do desítky nejcennějších značek světa.
Nejcennější automobilovým výrobcem světa je opět Toyota

S aktuální hodnotou 41,1 miliard dolarů je japonská značka Toyota osmá v novém žebříčku magazínu Forbes. Ten každoročně oceňuje nejvýznamnější světové firmy.

V čele je Apple, následují Google, Microsoft a Facebook. Až pátá je tradiční Coca Cola.

Toyota má nový motor s účinností 40 procent. Objem činí 2,5 litru

Toyota má nový motor s účinností 40 procent. Objem činí 2,5 litru

Žádné jiné automobilové značce se do první desítky proniknout nepodařilo. Teprve ve druhé je na  17. místě Mercedes-Benz, následuje 21. BMW, 26. Honda, 37. Audi a 39. Ford.

Až 57. je například Chevrolet, 60. Porsche. Největší evropská automobilka Volkswagen se do první stovky nevešla.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků