Společnost Interbrand uveřejnila výsledky svého průzkumu a z nich vyplynulo, že nejcennější značkou světa zůstává nadále Coca-Cola. Druhá příčka patří značce IBM a třetí Microsoftu. Nejvyšší růst hodnoty zaznamenala Apple, která se díky tomu dostala do první desítky nejhodnotnějších značek. Technologické značky vévodí první desítce žebříčku a jsou mezi nimi pouze značky ze Spojených států.
Za zahraničí je na žebříčku nejvýše japonská Toyota na 11. pozici, zároveň je to první automobilová značka v žebříčku. Za ní následuje další značka aut Mercedes.

Seznamu 100 značek dominují značky ze Spojených států, kterých je celkem 49. Z Evropy je v žebříčku 38 značek, a to z Německa, Francie, Švýcarska, Itálie, Británie, Švédska, Nizozemska, Finska a Španělska. Zbývající značky jsou z Japonska, Koreje, Kanady a po jedné z Mexika a Tchaj-wanu.
Průzkum je založen na složité metodologii vyvinuté Interbrandem. Využívá vzorec, který kombinuje budoucí sílu značky a její úlohu ve vytváření poptávky. Firmy musí mít veřejně dostupné finanční údaje a třetina příjmů firmy musí pocházet ze zahraničí.
Pořadí deseti nejcennějších světových značek:
1. Coca-Cola (71,861)
2. IBM (69,905)
3. Microsoft (59,087)
4. Google (55,317)
5. GE (42,808)
6. McDonald's (35,593)
7. Intel (35,217)
8. Apple (33,492)
9. Disney (29,018)
10. HP (28,479)
Údaj v závorce udává hodnotu značky v miliardách dolarů.