Nejcennější automobilová značka? Překvapivě opět Toyota

36 komentářů

Vladimír
10. května • 12:50

Japonská auta jsou jasně nejkvalitnější . Ostatní podle nich jen kopčí a napodobují.Jsou dražší,ale to zas odráží tu kvalitu.Některé prodejny japoňáků aby se nenudili,tak si dají ještě dodatkový prodej -třeba KIA a hned jejich servis má o práci postaráno.:-))

Saj
10. května • 10:39

No jo, koncern má třeba nějaké statistiky horší, jenže...jezdí jich po evropě mraky, 99 procent je naprosto spolehlivých, že se s tím dá jezdit i na ředidlo nebo barvu, a pak to procento aut, které zničili dementní majitelé kazí statistiku. Toyotu si koupí pár nadšenců.Viděl jsem mraky oktávek a golfů starých 10,20 let, najeto 300 400 tisíc a to auto bylo v pohodě. Kromě tedy opraseného používání.

Habrmann
11. května • 9:50

vážený pane Saji,možná jezdí koncernových aut po Evropě mraky jak píšete, jenže Evropa není svět. Byl jste někdy někde na severoamerickém kontinentě? Byl ste někdy v Asii? Asi nebyl. Jinak by jste věděl, že třeba v Indonésii jezdí kromě nejmodernějších Toyot, které v Evropě nikdy neuvidíte, také pětatřicetileté Toyoty, které např. v Jakartě spolehlivě jezdí jako modré taxíky společnosti Blue Bird. Některé jsou neuvěřitelné plečky, ale právě proto je také používá tomu odpovídající "klientela", které tam žije 9,5 milionu. Jenom v Jakartě jezdí 1,5 milionu registrovaných motorových vozidel, z toho je přibližně 90 procent Toyot. Tak to jen tak na okraj...

Saj
9. května • 15:35

Corolla, hnusny auto...avensis...prišerný auto, uvnitr trochu lepsi nez zvenku...auris...vypadá lépe uvnitr, zvenku des...ale zase problematický....co je na tyhle znacce jako hodnotnýho?

jsk
9. května • 16:46

Třeba, že se jejich káry tak nese** jako koncernový wágny

Saj
9. května • 17:04

Tak nějak tomu nevěřím...spíš jestli není spolehlivost konfrontována s americkými plechovkami, které zrovna moc spolehlivé nebudou. Koncern se moc nese*re totiž, vlastně spíš vůbec

Petr
9. května • 22:58

Sasku, koncern pry se nesere skoro vubec. To rikej vsem tem majitelum 2.0TDI a 1.2TSI

Marek
10. května • 6:38

Zapomněls na 1.2 HTP, ten motor má 2 vážné konstrukční vady, které znamenají jeho předčasnou smrt. Takhle podělat motor dokáže snad jen koncern :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
10. května • 9:38

A čím to, že těch HTP stále mraky jezdí a pořád se jichy mraky prodává? Žeby jim nikdo neřekl, že by už měly být dávno po smrti? :-DKluci kluci, nevěřte tolik tomu, co se kde napíše. ;-)

Barin
10. května • 19:53

Tak pokud vím, tak první vada HTP byla v tom, že z důvodu šetření tam dali jen hydraulický napínák řetězu, který byl docela volný, takže stačí hned po nastartování pořádně prošlápnout plyn a řetěz přeskočí. To se týkalo první generace Fabie, pak tu vadu odstranili.
Druhá vada je v "oil managementu" kdy olej nedostatečně chladil motor a došlo k prohnutí bloku motoru, ale odkdy do kdy tu vadu měli nevím.
Takže vada se nemusí projevit u všech.

asdf
11. května • 0:11

hm a jak má olej chladit motor? :-D

Toper
11. května • 9:38

Samozřejmě, že olej chladí motor. Třeba nejvíce tím, že písty svým pohybem potahují olejovým filmem stěny válce, které potom nejsou tak tepelně namáhány.Jinak, vlez si někdy pod auto, pokud máš aspoň nějaké teoretické znalosti, tak tam chladič oleje najdeš. ;-)

Vladimír
19. května • 12:18

;-) 2 chladiče oleje už měla Tatra 603B-]

Toper
10. května • 20:10

Jo, pro mnohé to ale bude věčná vada HTP, která nikdy nebyla odstraněna. Opět amatérismus a neznalost něčeho, na co plivou. No co, plivou si do vlastního ksichtu. Já se tomu můžu jen smát. Neb jak se říká, blahoslavení chudí duchem.Osobně jsem viděl HTP s najetým téměř (!) půlmilionem km. To auto se sypalo jak písek, všechno bylo neskutečně opotřebované a oškubané, převodovka téměř neřadila, motor chrastil, žral i trávu kolem cesty, ale jel. To vše bez generálky. Tady už ale silně pochybuji o duševním zdraví vlastníka, který si prostě nezvolil vhodnou motorizaci na takové nájezdy.

Saj
10. května • 10:51

Jo podle Cimbu má htp vadu, ale jezdí jich mraky a jezdí skvěle...
A 1.2TSI funguje také výborně v praxi..tak nechápu

Toper
10. května • 11:12

No jo, mistři z Cimbu, u nich bych si nenechal odladit ani sekačku na trávu. :-D

Petr
10. května • 6:47

Pravda, na HTP jsem uplne zapomnel.

Barin
9. května • 21:43

Koncern že se nesere ? Tak se podívej na statistiku ADACu na 100.000 km, nejhorší jsou auta koncernu VW, které těch pár km nezvládli díky vadným motorům, odešli turba, Polo 2x odtahovali do servisu kvůli cívkám a 3 Audiny museli měnit převodovku.

Toper
9. května • 22:03

A ty hodně věříš těmto testům? :-D
Přijde mi to fakt směšné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
10. května • 6:40

Já jim věřím, obzvláště když na některé z těch problémů pak byly svolávačky, viz vadné převodovky v Audi. Jinak mít po 15tis km v prdeli převodovku je opravdu super, kde udělali soudruzi z NSR chybu ? :-D

Toper
10. května • 9:37

O žádné svolávačce na převodovky nevím, můžeš být konkrétní?

Barin
10. května • 19:47

Možná měl na mysli tuhle:
abcnews.go.com ...

Toper
10. května • 20:04

To jsou takové ty "kecy". Někdo někde přečetl, že Audi v testu vyměnili převodovku, pak zmotá svolávačku na DSG, s pouze potencionálním problémem a charakterem svolávačky jako pouze preventivní. Mimochodem DSG v testu nebyly.
Vadí mi amatérismus zdejších uječených "diskutérů", kteří aniž by byli sami schopni uvažovat, slepě papouškují zmotané nesmysly, které někde slyšeli.

Petr
9. května • 23:00

Tobe to prijde smesne Topere. Spis mi to pripada jako tradicni krec, kdyz ti nekdo rekne do oci pravdu o tve oblibene a nedotknutelne znacce. Smesny jsi tady jen a pouze ty.B-]

Toper
10. května • 9:42

Pravda je to možná pro vás, kteří s tímto nemáte valstní zkušenost a čerpáte jen z nějakých pochybných článků. Tomu se směji - viz výše. ;-)Aneb opět je to o tom, že zdejší "elitni" skupina plivačů na koncern uznává jen články pochybného původu, ale další hromady článků, které vykazují aspoň trochu serióznosti, se snaží zpochybňovat a zlehčovat. Prostě směšní pičmulínci. B-]

asdf
9. května • 22:07

faktem je že koncern je sračka prostě B-]

Toper
9. května • 22:26

Koukni na svoje auto, to je sračka, v každém žebříčku suveréně poslední. ;-)B-]

asdf
10. května • 8:38

až na to že Toprovy žebříčky uznávaj jen Trnky Brky B-]B-]

Toper
10. května • 9:36

Opravdu si myslíš, že já osobně generuji nějaké zde uvěřejněné žebříky? :-D

asdf
10. května • 11:26

ty tu generuješ jen kupu hoven :-D

Toper
10. května • 11:36

Jsem rád, že se takto objektivně dokážeš ohodnotit. ;-)B-]

asdf
11. května • 0:10

B-]

Cvok
9. května • 19:49

Doma máme polo 2009.. a mamka pokukovala po corolle z roku 2002. To auto nemá nic najeto a už začíná dělat problémy...

Skyline
9. května • 19:11

:-D Copak, Zeli to dnes zkousi coby Saj? :-D

asdf
9. května • 18:22

lol pokud těma "americkejma plechovkama" myslíš jihoamerický naciwageny alias o tři generace starší vw tak pak máš pravdu. jestli ne tak jsi pangejt B-]B-]B-]na druhou stranu bych si koupil "nový" t2 www.volkswagen.com ... B-]

anonym
9. května • 16:01

Balíkovi těžko vysvětlovat...

Doporučujeme

Články odjinud