Nejčastěji kradeným autem v Německu je sportovní Audi

4 komentáře

Opener
19. září • 22:55

A na to si prisel jak ze nova audi nejdou ukrast?A co je podle tebe Thatcham rating 5?Ty si dej mokrej rucnik na hlavu,radeji dva.Ukrast jde jakekoliv Audi,jen musis investovat do “vybavy“,coz je u novych modelu Audi cca 20tis euro za jiste zarizeni.A ze bavoraky ukradlo kazde male dite?Proto vsichni profesionalni zlodeji pouzivaji na bava upravene servisni “naradi“ ktere zrusi puvodni kody v motorovem pocitaci a imiku a vlozi novy kod vcetne nacipovani tveho klice ze.A to nemluvim o tom ze se do auta musis.dostat,myslim bez poskozeni cehokoliv vcetne zamku.A proto tyhle vecicky na cernym trhu staly na modely do roku 2009 cca 10tis eura a na novejsi cca 20tis.Jinak oznacovat Skove modely za sportovni je nesmysl,v tom jedinem mas pravdu.

expert
20. září • 8:40

Pokud nevíš, co je Thatcham, tak si to vygoogli.
U BMW skutečně šlo vyresetovat řídící jednotku na jiný klíč. Vybavení sice něco stálo, ale obtížnost fakt pro dítě.
Ukrást nové Audi bez klíče znamená auto odvézt, pak rozebrat a vyměnit všechny řídící jednotky, které komunikují šifrovaně po sběrnici. Protože bez klíče - certifikátu s privátním klíčem podepsaným certifikační autoritou centrály to prostě zprovoznit nejde. Šifrovací klíči bez podepsání certifikační autoritou z centrály je na nic. Jediné místo, kde to lze udělat on-line je vyhrazený počítač autorizovaného servisu.Holt není prémie jako prémie..

jendabenda
20. září • 10:19

To je pravda. Bez certifikátu od výrobce nepřidáte do systému ani jednotku pro tažné zařízení, nevyměníte rádio atd. A pravidla pro distribuci certifikátu pro konkrétní vozidlo jsou u Audi naprosto striktní. Takže ukrást na mechanické díly to samozřejmě jde, ale uvést do provozu už to se změněnou identitou nejde.

runner42
19. září • 12:57

Už si dejte v redakci na hlavu mokrý ručník a přestaňte Audi modely S nazývat "sportovní". Napsat že nejvíc se kradou sportovní S3, S6 a S8(!), to je fakt mazec.
Navíc jsou to stejně nějaké staré plečky, protože nové mají Thatcham rating 5, jako např. A5, a to auto bez klíče prakticky nejde ukrást.
Narozdíl od BMW, kteří sice rýžovali, ale do roky 2013 beze studu dávali do aut za dva a půl mega totálně zastaralé zabezpečení, které překonalo i dítě.

Doporučujeme

Články odjinud