Hodnocení 96% dle ENCAP...
Někteří lidi a instituce jsou nepoučitelní. Ti pitomci jsou jako v dříve krasobruslení v uzavřené stupnici končící 6 kou. Systém přepočítávání znehodnocuje starší měření. Pokud by přistoupili k otevření stupnice směrem na horu tak, aby v příštích letech mohly auta získat třeba šestku a posléze i sedmičku tak bychom zpětně mohli pohlédnout na nedokonalost starých konstrukcí. Například bavorák se dvěma hvězdičkama z roku 1998 by trůnil na stejné úrovni jako changdong (nebo tak nějak) z roku 2008. Dalo by se to krásně porovnat. Už jsem to někde rozebíral. Blbost kvete v každém odvětví.
když si to spočítám tak vyhrála HONDA a hned za ní Hyundai,vychvalovaný a preferovaný VW až 5.místo.Tak to není žádná sláva,holt Asie již začala válcovat Evropu.Evropa se neustále chvástala,že je jedničkou a ejhle nevím sice v čem,ale v tomto směru jí ujel rychlík...
No tak to se poněkud přepočítáváte. To že asie chrlí jedno auto za druhym, tim pádem má víc testovanejch aut a podle vás i tím lepších, eště nic neznamená.Trochu logiky než začnete vyvozovat závěry...
Renault se nám časem vyprofiloval jako tvůrce nejbezpečnějších vozů v dané kategorii. A kde je nyní? Králem nižší střední pan Golf a ne Mégane? Stejně tak Volvo, také žádná výhra.Možnosti jsou podle mě tři:1) Král je mrtev. Ať žije král. Nikdo nevydrží na špici věčně...2) Testy jsou postaveny tak, že na samotné pasivní bezpečnosti již tolik nesejde. Přednost dostávají jiná hlediska (připomínače, popisky, ohleduplnost k chodcům...)3) Rozdíly jsou dnes již tak marginálního charaktreu, že to NEJbezpečnější již postrádá smysl (protože např. rozdíl v první desítce bude tosahovat rozdílu max. pár procent...)
ja vam nevim, ale v prni rade toto je prehled vozu testovanych v roce 2009, megane byl testovan v roce 2008.I presto ma megane vice bodu v celnim a bocnim narazu v ochrane posadky (35 golf, 37 megane bodu)ochrana deti (golf 41, megane 39)chodci (22 golf, 11 megane)takze pro posadku je megane stale nejlepsi, u deti je to prast jak uhod a pro chodce je lepsi golf. takze moc ten kral mrtev neni.Jinak obene se klonim k bodu 3.
U Priusu a Avensisu by mala byť * s odkazom na poznámku: * Ak nezlyhá brzda alebo sa nezasekne plynový pedál.
kazdy tyden jsou v Rapexu automobilky se svolavackami tu na drobnosti tu na fatalni veci. toyota neni vyjimkou:- vse to jsou svolavacky s mene ci vice nebezpecnymi zavadamivyber za mesic:25.09.2009osobní automobil - M200 Matiz/Spark,ChevroletNebezpečí zranění. Výrobek představuje nebezpečí zranění, protože blokovací pružina uvnitř spony pásu na předním sedadle se může oddělit od základny spony. To může vést k selhání správného zapojení pásu do spony což by znamenalo, že cestující by nebyl v případě nehody ničím zadržen.07.08.2009osobní automobil - MiTo,Alfa RomeoNebezpečí zranění. Destička s identifikačními daty na vozidle by mohla špatně naznačovat, že maximální hmotnost nákladu tažného vozíku je 1000 kg místo povolených 500 kg. Toto překročení povoleného limitu by mohlo vést k nehodě.motocykl - Harley-Davidson,Harley-Davidson Nebezpečí zranění. Výrobek představuje riziko, protože se může uvolnit šroub na lanku brzdy. Pokud se to stane, přední brzda a nárazník už nebudou dostatečně připevněné.31.07.2009osobní automobil - Mercedes-Benz třída M,Mercedes-BenzNebezpečí požáru. Výrobek představuje riziko, protože kvůli chybnému sváru kolem zadního světla může vniknout voda do ovládací jednotky otvírání zadních dveří, což by mohlo způsobit zkrat a požár.osobní automobil - Partner 3,Peugeot Nebezpečí zranění. Svár na jednom z upevňujících bodů na levé straně sedadla ve druhé řadě může být nevhodný, a může při nehodě způsobit zranění.osobní automobil - Land Rover,Land RoverNebezpečí zranění. Čelní sklo je nesprávně zajištěné a při silném nárazu se může oddělit, čímž se znásobí možnost zranění cestujících.osobní automobil - Ypsilon,Lancia Nebezpečí zranění. Šrouby kola nemusí být upevněny správnou silou, což by mohlo vést k nehodě.osobní automobil - Touareg - Rear spoiler,VWNebezpečí zranění. Výrobek představuje riziko, protože držáky zadního spoileru se mohou uvolnit a ohrozit účastníky silničního provozu.osobní automobil - Avensis,Toyota Nebezpečí zranění. Výrobek představuje riziko, protože instalační šrouby vlečného háku jsou přetažené, takže by mohly za jistých podmínek prasknout. To by mohlo vést k nehodě.10.07.2009osobní automobil - Volvo S80, V70, XC70, XC60,Volvo Nebezpečí zranění. Výrobek představuje riziko, protože chladicí větrák motoru může být opakovaně vyřazen z provozu kvůli chybě softwaru v jednotce řízení větráku (FCM). Zastavení větráku může způsobit horší funkci klimatizace (AC) a řidič je obyčejně informován o zvýšené teplotě žlutou kontrolkou a následujícím informačním vzkazem: „zpomalte“ Pokud však teplota nadále roste, rozsvítí se červená kontrolka a text informuje o tom, že by automobil měl být bezpečně zastaven. Pří této konkrétní chybě by se teplota chladicí kapaliny mohla zvýšit rychle a řidič by nemusel kontrolky a nápisy zaregistrovat. Chladicí tekutina by se mohla začít vařit a ztrácet a motor by se mohl poškodit, což by mohlo vést k nehodě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.