Nej trojka roku 2007 podle magazínu Automobile

Konec roku je obvykle obdobím, kdy různá média sumarizují a zhodnocují uplynulých 12 měsíců. Jinak tomu není ani v redakci magazínu Automobile, kde se rozhodli vyhodnotit auto roku, design roku a technologii roku. A jaké jsou výsledky?

Jednoznačným vítězem prvních dvou kategorii je Audi R8. Důvody jsou podle magazínu jasné - okulahodící design, osmiválec s výkonem 420 koní a quattro. Nabízí se ale otázka, zda jsme se v roce 2007 nesetkali v motoristickém světě s něčím lepším. Stačí si jen vzpomenout na problémy, které mělo Audi R8: požár testovacího vozu (zřejmě s motorem V10) by šlo ještě přehlédnout, ale pozdější neúspěchy při pokořování osmiminutové hranice na okruhu Nordschleife už nikoli.

Třetí kategorii - technologie roku - vyhrál koncern GM, který se spolu s BMW a dnes již neexistující společností DaimlerChrysler zasloužil o vývoj nového šetrného hybridního motoru, který slibuje rekordně nízkou spotřebu. Podle koncernu budeme tenhle motor moci vidět již zanedlouho a společnost ho plánuje implantovat do svých nejnovějších modelů. I to je volba celkem kontroverzní, tento druh pohonu pro změnu nikdo z běžných smrtelníků neviděl a v produkci není...

Výběr, který nabídl tento magazín, tak nemusí být každému „po chuti“. Co by si podle vás zasloužilo vyhrát stejnojmenné kategorie?

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků