Nehod na přejezdech mohlo už dávno výrazně ubýt. Firmy ale řešení ignorují

Petr  |  17. 08. 2019 10:54

To je píčovina.. Místo čumění na displej ať lidi radši koukají na značky okolo. Problém je v lidech ne značení. Jezdí kdejakej kretén.

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  17. 08. 2019 11:10

Banda idiotů a tupců. A co kdyby navigace upozorňovaly i na přechody pro chodce? Nebo by mohly rovnou upozorňovat i na každé svislé a vodorovné dopravní značení, to by asi bylo vůbec nejlepší.
Pokud je člověk debil a nesleduje provoz okolo sebe, tak jakákoliv navigace, upozorňující na cokoliv, je mu úplně k ničemu...

Odpovědět  |   | 
lesov  |  18. 08. 2019 20:01

Vy jste si ještě nevšimnul, jakej je dnes provoz, kolik těch podnětů musí řidič zpracovat? A že tam, kde to dobře zná jezdí "po paměti"? A že ty značky u silnice jen tak stojí, ani se nehnou.. ale ta blbá navigace by na vás mohla zakřičet: "vole, po sto metrech železniční přejezd".
A jak je možné, že je pořád tolik nehod, podle všeho už by měla být většina debilů po smrti. Leda by měli všichni štěstí, jako ten inteligentní Polák z Polska. :)

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 08. 2019 11:29

Lidi tak ale jezdí záměrně.Projet na červenou,nepustit chodce je snad sport v Česku.Dát pokuty jaký je průměr výplat a promasírovat v televizi.Př.pokuta za nevytvoření záchranný uličky u nás 2000kč-Rakousko až 2200eur.

Odpovědět  |   | 
wlado  |  17. 08. 2019 20:29

A také v Kalifornii, asi.

Odpovědět  |   | 
lesov  |  18. 08. 2019 20:23

Ad ulička.
Jak se to pozná v tom fofru, že je potřeba dělat uličku?
Auto přede mnou začne zpomalovat, takže já zajedu na stranu?
Upozorňuju, že dopředu nevidím, páč přede mnou jede Ducáto nebo kamion s benzínem nebo s uprchlíkama. :)

Odpovědět  |   | 
Honza  |  18. 08. 2019 20:43

Ano, já to třeba tak dělám. Když vidím že budu muset zastavit, snažím se zajet co nejblíže ke kraji.

Odpovědět  |   | 

Jo tak aby se zamezilo nehodám na přejezdech tak dáme do aut víc a větší obrazovky? Začal bych příčným zpomalovacím prahem před každým přejezdem který nemá závory. Snad by to lidi probudilo a dali by si větší pozor.I když, tady jsme nezodpovědný, divoký a vychytralí národ, který nebude nikdy dodržovat žádné zákony a předpisy, vždy bude hledat jak je obejít. Takže se spíš divím, že je tak málo nehod a mrtvých na silnicích.

Odpovědět  |   | 
Ezop  |  17. 08. 2019 11:52

Dříve jsem kroutil hlavou nad průměrnou populací v usa. Dnes, bohužel nemohu. U nás se též začíná objevovat vrstva lidí (různé sociální úrovně), která má pohodlný mozek. Červená světla na železničním přejezdu neznamenají nic, pouze se při jízdě trošku rozhlédne a vidí, že nic nejede. Na dálnici, 2m za nárazník, ono se nic nestane, mobil, tv, bmw z bazaru na splátky, je to výhodné! Jsou to lidé, kteří jsou pohodlní komplexně uvažovat. Co je s podivem, tito pohodlní lidé jsou v dnešním systému schopni vystudovat a zašít se v kanclu ve velké společnosti. Jednat s takovými případy je opravdu za trest. Nerozumí mluvenému ani psanému slovu a dostat z nich co vlastně chtějí, to je případ pro Freuda. Železniční přejezdy jsou pouze situace, na kterých všichni vidíme jejich způsob přemýšlení. Jenže ono nejde jen o přejezdy. A tyhle lidé pak u voleb volí. Jestli nezačne být vládní prioritou vzdělání a kritické myšlení, nečeká naši republiku dobrá budoucnost. Tak jsem se vypindal a za půl hoďky budu mít oběd, já se mám.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 08. 2019 14:28

Aneb kdyz delate navigaci do auta a nekdo vam chce kecat do toho, jak to mate delat a pridavat tam zbytecny funkce, ktere vlastne ani nejde spravne implementovat - co treba tramvaje, to je taky vlak na silnici ... nebo vlaky vadi a tramvaje nevadi? A co jeste vsechno jim nadiktuji tam pridavat? Priste treba kazdou skolu? Nebo kazdou statisticky nebezpecnou krizovatku? To by nas velmi rychle ta navigace uplne prehltila informacemi.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 08. 2019 14:41

Je zajímavé, že tuhle funkci měla navigace Garmin už někdy kolem roku 2013. Je to ta nejotravnější a nejnepříjemnější funkce v celé navigaci. Bohužel, nešla vypnout, takže Garmin šel z domu.

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  18. 08. 2019 07:44

Mám navigaci Garmin též od roku 2013 a máte pravdu, že je to velmi otravná funkce, kterou téměř nikdo nevyužívá a využívat nebude. Ale nemáte pravdu, že nejde vypnout. Já jsem ji vypnul po prvním dni používání. Takže chyba namusela být v navigaci.
Nevím, proč chce stále někdo předávat zodpovědnost za vlastní život nějakým přístrojům. I ten nejprimitivnější tvor ochraňuje svůj život pudem sebezáchovy, ale lidem ze všech těch "chytrých" věcí zakrňuje mozek a pud sebezáchovy ztrácí a sami sebe tak odsuzují k smrti a bohužel i členy své rodiny a další nevinné.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 08. 2019 08:08

V mé navigaci ta možnost opravdu nebyla. Byl to tehdy relativně základní model, snad druhý nejnižší. Jen v podstatě na vyzkoušení. Nebýt téhle otravnosti, měl bych ji snad i dnes.

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  17. 08. 2019 16:35

já se ani nedivím. tento týden projelo několik lidí u nás trať na stopce. naštěstí je policie odchytila a potrestala. jenže by to chtělo odebrat ř. p na rok a 50 tisíc pokutu. navíc denně potkám alespoň 20 řidičů, kteří mě ohrožují telefonováním. policajti většinou sedí na služebnách a rychlost hlídají kamery obecního úřadu. je to bordel

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 08. 2019 16:45

Policajti za to nemohou. V Norsku jsem za dva týdny potkal jednoho v centru, jinak nic. Je to v lidech. Kde není kulturní mentalita, nepomůže tisíc policajtů.

Odpovědět  |   | 
wlado  |  17. 08. 2019 20:31

Poňeváč v norsku taky sedej v kanclích a hlídaj, aby ňekdo na internetu neurážel imigranta pána.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 08. 2019 21:59

Neber ty drogy, ničí ti mozek.

Odpovědět  |   | 
Amper77  |  17. 08. 2019 18:53

No ještě že tak. Já už se bál, že za nehodu může řidič nebo strojvedoucí a ono vozidlo je viníkem.

Odpovědět  |   | 
wlado  |  17. 08. 2019 20:32

Navigace. Nečetl´s to???

Odpovědět  |   | 
Ahasver  |  17. 08. 2019 19:13

Navigační software Sygic tuto funkci běžně obsahuje, můžete si nastavit i typ zvuku, kterým to oznamuje. Ale i při sebelepší navigaci by člověk neměl přestat používat mozek...

Odpovědět  |   | 
Ota  |  18. 08. 2019 07:12

njn, ale zbytek navigace ne tragadie

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  17. 08. 2019 19:35

Spousta řidičů vůbec nevnímá značky. Přece pokud se blíží přejezd, tak na to upozorňují nejméně 3 značky v různých vzdálenostech. Tam kde je na značce rychlost 50, tak se přece nebudou někteři přizpůsobovat? Porušování předpisů je národní sport. Teď jedu já, tak ať se přizpůsobí ostatní a nezdržují pána.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  18. 08. 2019 14:53

Nezdržuj a uhni.

Odpovědět  |   | 
Moula  |  17. 08. 2019 23:23

no dyt sigic na přejezd upozorňuje, ale u Poláků stejně nic nepomáhá ti vyhledávají přejezdy jenom proto aby mohli vjíždět před vlak

Odpovědět  |   | 
Sláva Vee  |  18. 08. 2019 02:43

V diskusích občas bývá, že signalizace nefungovala. Ani jedinkrát jsem to neviděl. Naštěstí. Spíše někdy červená blikala a blikala a blikala ... Občas i několik minut. A vlak stále nikde.

Ale situace, že auto přejelo na červenou, bych na prstech nespočítal (ani s pomocí nohou). A někdy předjelo i auta už na červenou stojící. O motorkách se ze slušnosti raději vyjadřovat ani nebudu.
Co s tím? Stále se hovoří a píše o technických úpravách. Spíše větších než menších. Takže především peníze, peníze a zase peníze.
Jediné, co se mi líbilo, bylo zdvojení (předsunutí o několik metrů před stávající) semaforu/blikače s červenou. Ten by přijíždějící zastavil nebo zpomalil dříve před přejezdem a po několika vteřinách, případně dosednutí závor, by blikat přestal a nechal auta dojet k závorám a hlavnímu světelnému blikači. Ale s tím prý má policie problém.

Já bych navrhoval jinou úpravu. Osadit přejezdy kamerou. A podle toho trestat.
Začne-li svítit červená, není nikdo schopen zastavit na "pětníku". Takže někdo na červenou projet musí.
Obecně je doporučováno držet bezpečný odstup od auta před námi v délce 2 vteřin. Ať nejsem ras, přidal bych ještě jednu vteřinku. Ale potom už "bič do ruky". Pozdější přejetí rázně trestat. Čím déle, tím více. A při ještě pozdnějším přejetí (6 či 7 vteřin) prostě zabavit auto.
Srážka na přejezdu = obecné ohrožení.
Vlaky jen 30cítkou jezdit nemohou. A jak vypadá vykolejení, jsme nedávno viděli u vlaku s cisternami. V ohrožení není jen ten blb na přejezdu.

Odpovědět  |   | 
kalfa  |  18. 08. 2019 09:18

Nemáte tak docela pravdu. Už jsem zažil mnoho selhání signalizace, dokonce i situaci, kdy rychlík přejel cca 5 vteřin poté, co ještě svítilo bílé, bezpečnostní světlo. Dokonce i situaci, kdy na jedné koleji byla signalizace vypnutá a plížil se po ní montážní vlak, sice krokem, ale přitahoval pozornost, takže si za ním jedoucího náklaďáku a hlavně jím spuštěné signalizace nikdo nevšiml. Od té doby striktnímu vyjádření, že signalizace fungovala docela nevěřím. Nicméně většině takových selhání lze předejít ostražitostí, jsou však přejezdy, na které prostě vidět není a ty přejíždím s motlitbou na rtech, ač jsem agnostik.

Odpovědět  |   | 
 |  18. 08. 2019 18:09

Rychlík přejel 5 vteřin poté co svítilo bílé světlo? Větší kravinu jsem dlouho neslyšel. Viděl jsem to na nějakém videu z Polska, kde byl přejezd ovládán místní obsluhou (člověkem). Český automatický systém ale něco takového neumožňuje. Prostě z technického hlediska to není možné.

Spuštěné signalizace si nikdo nevšiml? A to je problém té signalizace, která nejen bliká ale i cinká? Proč se neřeší zabezpečení křižovatek závorami či navigací, kde ta červená ani nebliká ani necinká? Ne, tady opravdu nebude problém v signalizaci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 08. 2019 10:50

Bohužel se to stalo mé ženě. Bílé svetlo a po přejezdu přejezdu (lépe přejetí přejezdu) v zrcátka uviděla projet vlak. Z dopravní výšky vím ze to není mozne, ale stalo se to.

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  19. 08. 2019 12:51

Jedna malá nevyžádaná rada por nejen vaši manželku - i když svítí bílé světlo, není od věci si zkontrolovat skutečný stav pohledem vlevo a vpravo...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  18. 08. 2019 18:09

Rychlík přejel 5 vteřin poté co svítilo bílé světlo? Větší kravinu jsem dlouho neslyšel. Viděl jsem to na nějakém videu z Polska, kde byl přejezd ovládán místní obsluhou (člověkem). Český automatický systém ale něco takového neumožňuje. Prostě z technického hlediska to není možné.

Spuštěné signalizace si nikdo nevšiml? A to je problém té signalizace, která nejen bliká ale i cinká? Proč se neřeší zabezpečení křižovatek závorami či navigací, kde ta červená ani nebliká ani necinká? Ne, tady opravdu nebude problém v signalizaci.

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  19. 08. 2019 12:50

Neexistuje žádné zařízení, které by se nemohlo porouchat, navíc elektrické. Tam stačí špatný kontakt ve spoji a je vymalováno.

Odpovědět  |   | 
jirka m.  |  18. 08. 2019 08:32

za havárii na přejezdu může vždy jen řidič,ne navigace

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  18. 08. 2019 09:33

Prosím pěkně, co je platné upozornění?

Dávno jsme měli mít veškeré přejezdy, mimo křížení s trasou lokálky v Horní Dolní, mít mimoúrovňové. Nadjezd či podjezd. To je jediné bezpečné, spolehlivé a lidský element vylučující řešení. Jsme střed Evropy, máme 21. století, ale infrastrukturu (i silniční, dálniční jako celek, nejen přejezdy) odpovídající neprovozu šedesátých let, kdy jezdily ještě nezřídka koňské povozy a předjel je válečný Kübelwagen či tu a tam Spartak, ne přetíženost cest nadprovozem a hlavně neřádem kamioňáckým. V tehdejší situaci, když mj. neřídil každý, kdo má do zadku díru, stačily značky, že je přejezd.

A konečně pokud mezi námi jsou kamikadze řezající zatáčku, kam nevidí, předjíždějící na horizontu atd. atd., není divu, že tu a tam vjede na přejezd nejen Pšonek, co se pomodlí a vjede tam bez podívání, ale i nejeden našinec. Jo, když se řidičák bere jako automatické právo a jak ho někdo má, nemá povinnost žádného průběžného školení, přezkoušení, nic, tak není divu, že to u nás vypadá jako na Balkáně. Začíná to mlhovkáři, nadjížděči doprava při odbočení vlevo, kkty sabotujícími zip, kkty blikající na kruháči místo při výjezdu, tak při nájezdu, největší dmnti dokonce levým atd. atd. U takových magorů, kteří si potkávačky nastaví do nebe pro radost, že oslňují ostatní, nebo že si do halogenové paraboly nase.ou xenon, aby to víc svítilo a z oslnění ostatních mají asi též radost, tak se nedá divit, že takoví duševní chudáci a kokosi nechápou, že na přejezdu jede vlak...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 08. 2019 10:06

Mimoúrovňové křížení všude je nebetyčná pitomost. Na to není v naší zemi místo.
Zbytek tvých výlevů nejvíc odhalil o tvé odpadní povaze.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 18:02

Naprosto souhlasim, ze v CR je nesmyslne moc koleji. Klidne jich staci tretina.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  18. 08. 2019 18:26

Opjavdu? V čempak z toho ses poznal?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 08. 2019 21:52

Tak to jsi trošku netrefil, že?

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  19. 08. 2019 12:27

Obávám se, že trefil.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 14:08

Čeština není tvou silnou stránkou, že?

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  19. 08. 2019 16:15

Copak pěkného se ještě dozvím? Místo odpovědi na to, v čem z toho ses poznal...

Odpovědět  |   | 
Petr Rambousek  |  18. 08. 2019 09:40

Na to žádné technické řešení nepomůže. Když už má člověk v mozku takovou prázdnotu,že přehlídne 3 značky postupně upozorňující na přejezd,pak světelnou signalizaci a sklápějící se závory...a přesto tam stejně vjede,myslíte si že mu pomůže nějaká navigace? Takový člověk by se vůbec neměl k řidičáku dostat. To je stejné jako místní situace zde v Třebíči. Je zde nízký most 3,0 metru. Je zde celkem asi 5 značek upozorňujících na výšku-ještě traverza do které to auto bouchne a řidič-nebo spíš neřidič to musí slyšet i cítit. A stejně se najde každou chvíli nějaký který tam uvízne-za poslední měsíc aspoň 3. Co chcete na takový lidi nacházet za technická řešení? Pro takové lidi je řešení jen jedno,vrátit řidičák a jezdit vlakem-a aby to další podobní nemohli dostat,tak psychotest

Odpovědět  |   | 
Rudolf  |  18. 08. 2019 10:27

Možná by pomohlo, kdyby závory nebyly přímo u kolejí. Stačilo by je umístit tak 20-25 m od kolejí a v případě, že tam uvízne dlouhé vozidlo, třeba kamion, tak by mělo prostor, pro vyjetí k závorám na opačné straně. Nemuselo by stát v koleji, jako teď. Po zdvyžení závor, by jednoduše odjel, aniž by došlo k ohrožení dopravy či poškození drážního majetku.
Ale těžko říct, jestli to na bezohledné řidiče pomůže.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 08. 2019 11:16

To jde udělat asi tak na pěti přejezdech v republice. Jinde na to není prostor. Ve městech jsou například hned u závor boční ulice, to chcete vystavět tisíce nových závor? Lidi, používejte mozek!

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 18:05

Naprosto souhlasim, ze v CR je nesmyslne moc koleji. Klidne jich staci tretina. Usetrili bychom na tom vsichni obrovskej balik penez.

Odpovědět  |   | 
lesov  |  18. 08. 2019 19:45

To jako že by se třetina zboží převedla z kolejí na silnice?

Odpovědět  |   | 
lesov  |  18. 08. 2019 19:47

Jo dvě třetiny, tak to potom jo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 08. 2019 21:53

Plácáš kraviny, ale u fanatického autíčkáře nic překvapivého.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 23:44

CR patri k zemim s nejvetsim poctem zeleznice na km2 i na hlavu na svete.
Koleje vedou do kazde horni dolni, kde projizdi 3x denne poloprqzdny hurvinek.

To jsou ty koleje, ktere nejsou potreba. A toto nejsou koleje, na kterych je nejaka smysluplna nakladni doprava.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 14:12

Ano, a mnohé země nám tu železniční síť závidí. Reálně se dá zrušit asi tak deset procent železniční sítě, která nebude nikoho bolet.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 08. 2019 16:30

No nevim jestli nam to nekdo zavidi, ale i kdyby, tak nam urcite nezavidi kolik to stoji penez vsechny ty koleje do horni dolni provozovat

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  18. 08. 2019 23:49

Jen dodam, ze ja si naopak myslim, ze vlakova nakladni doprava by se mela vyuzivat mnohem vic nez ted, je to rychlejsi, levnejsi, ekologictejsi. Samozrejme tam, kde to dava smysl. Vsak klidne to muze nakladak 50km odvezt, dat na vlak, ujet klidne tisic km a potom poslednich 50km zase nakladak.
Ono to neni az zas tak jednoduchy, ale kazdopadne vubec nejsem proti vlakove doprave, to jsi me spatne pochopil.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2019 14:09

Tvá vize má akorát jedinou chybu - tam, kde by to mělo smysl, je vytížení už takové, že další vlaky nejdou přidat. Nějaká lokální trať, kudy projede pár osobáků, to nezachrání.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 08. 2019 16:28

Co by to neslo, tak se udelaji misto dvou paralelnich koleji treba 4 a je to. Vsechno jde, kdyz se chce

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 08. 2019 16:33

Kdyz se vejde do centra Londyna tohle https://www.google.com/maps/@51.4937303,-0.06363... ... !3m1!1e3 tak mi nikdo nebude povidat, ze se nedaji rozsirit koridory v CR.

Odpovědět  |   | 
Pepíno II  |  18. 08. 2019 14:30

přesně proto v Americe budují zvedací prahy u přejezdů, ale když si nehody pustíte na ukbutuoy, tak lze vidět, že ani to nepomůže, stejně tam vjedou a že urazí nápravu, je jedno a dál se nehnou. Ještě, že je napadne vyskočit z kabiny, OVCE.nahrál jsem si offline navigaci, která upozorňuje na žel. přejezd zacinkáním, jak tramvay a můžu si dát ženský nebo mužský hlas. Mám mužský, na ženský nereagují...

Odpovědět  |   | 
vize  |  19. 08. 2019 18:18

Možná by pomohlo přidat do každého auta tlačítko "Turbo boast", jako to měl KITT v seriálu Knight Rider. V případě nouze by prostě auto přes přejezd přeskočilo. Představte si reklamu, kde na přejezdu skáče plně naložený kamion třeba přes Pendolino ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 08. 2019 18:52

Řešení je každému kdo přejede prejezd na červenou která tam aspoň 2sec bliká sebrat auto a prodat a vydělané peníze dát obci kde se to stalo(pro chudé i bohaté by to bylo fair-play).Ten kdo takhle ryskuje bude jezdit busem když nebude mít auto.

Odpovědět  |   | 
bob  |  20. 08. 2019 12:28

Na těch přejezdech to občas vypadá, jako by lidi nevěděli, co s jejich autem udělá rozjetý vlak... Co na tom že zbytky z Vás budou sbírat na dvou kilometrech, hlavně ušetřit 5 minut času... :D

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 08. 2019 17:56

Takových adeptů na silnicích je nespočet.Třeba nájezd na dálnici v zúžení na D5 nebo D1 metrová stopka s reflexním krajem vlevo i vpravo a týpek mi tam vjel aniž by se asi podíval tak jsem zpomalil zatroubil a on zvedl ruku ve stylu tak se třeba poser.Kdybych ale s kamiónem do něj v těch 70 co jsem jel ťukl tak už asi ruku nikdy nezvedne pokud by přežil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A