Legenda se vrací! Nové Need for Speed Heat vypadá skvěle, ale kde je Toyota?

Freddka  |  22. 08. 2019 18:20

Prvni dil pecka, druhy slusny hlavne splitscreen+catch up ... potom me bavilo porsche challenge. Ale jinak to stoji za nic

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 08. 2019 19:27

Ja som mal rad aj nfs III, i high stakes a samozrejme porsche unleashed. Prvy hot pursuit bol taky divny obraz... Prvy underground sa este dal. Potom to islo dole. Vela zachranil Most wanted pre mna neprekonatelny nfs diel. Ale najoblubenejsi kedze som bol este v predpubertalnom veku je nfs II se.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  22. 08. 2019 19:59

NFS 5, Porschle unleashed. To byla paráda a dobrá reklama.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  22. 08. 2019 21:20

A vyborna hra!

Odpovědět  |   | 
firelover  |  22. 08. 2019 18:37

BeamNG.drive je BeamNG.drive :)

Odpovědět  |   | 
Carbon  |  22. 08. 2019 18:43

Kde je Toyota? A co by tam jako měla dělat? Výrobce nudných krabiček a jedné německé Supry asi není zrovna tahák do NFS.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 08. 2019 19:16

Gt86 nuda?! a LFA nuda?! Mne chybaju tieto auta vo Forze, pritom vsetko su to preteky na okruhoch ci v meste alebo v lesoch atd. Mam na mysli Horizon 4.

Odpovědět  |   | 
Carbon  |  22. 08. 2019 20:48

Ano, GT86 nuda, s takto slabým motorem může ujíždět leda tak policajtů na kole. LFA, dávno tomu, bývávalo, nic nového v oblasti supersportů Toyota nemá.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 08. 2019 23:09

Ale GT86 nie je auto na top speed kategorie supersport, je to klasicka vikendovka na okruh a cez tyzden po meste. Auto s ktorym si uzijes horske prechody plne zakrut. Nie je to auto na nahananie ale rovnako ako BRZ ma snad najtuhsiu karoseriu vo svojej triede a ponukne velky zazitok za malo penazi. Preto to auto uznavam, ale ked rak radsej Supru, hoc ta je viac BMW ako Toyota a okrem krasnej kasni kombinujucej vsebe tvary TVR Sagaris a starsieho Vipera GTS je to auto OBROVSKYM sklamanim, hoc ma tuhsi ram nez LFA...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 09:32

Kde se v lidech bere pořád to přesvědčení, že sporťák musí bezpodmínečně mít stovky koní a obří motor, ideálně vzadu nebo uprostřed?
Největší srandu jsme si užili se starou CRX. Pár chlupů přes sto koní, ale zábava nade vše. Nebo staré Scirocco, s mechanickou stříkačkou K-Jetronic. Prostě to chtělo "jen" umět trochu řídit.

Odpovědět  |   | 
Carbon  |  23. 08. 2019 23:43

Předokolky? Tak to je ještě horší varianta než to GT-86, to je alespoň zadokolka. S předokolkami je zábava jako mrtvým v márnici.

Odpovědět  |   | 
Davidson154645  |  25. 08. 2019 09:40

Tady je někdo fakt absolutní kretén.

Vypadá to že ti je tak 14 a poprvé jsi viděl Toyotu GT86 a teď tady rozdáváš rozumy. Zábava se dá užít i s kombíkovou ofcej, když umíš řídit :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 23:24

Gazoo nuda? Le Mans nuda?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan