Legenda se vrací! Nové Need for Speed Heat vypadá skvěle, ale kde je Toyota?

Freddka  |  22. 08. 2019 18:20

Prvni dil pecka, druhy slusny hlavne splitscreen+catch up ... potom me bavilo porsche challenge. Ale jinak to stoji za nic

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 08. 2019 19:27

Ja som mal rad aj nfs III, i high stakes a samozrejme porsche unleashed. Prvy hot pursuit bol taky divny obraz... Prvy underground sa este dal. Potom to islo dole. Vela zachranil Most wanted pre mna neprekonatelny nfs diel. Ale najoblubenejsi kedze som bol este v predpubertalnom veku je nfs II se.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  22. 08. 2019 19:59

NFS 5, Porschle unleashed. To byla paráda a dobrá reklama.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  22. 08. 2019 21:20

A vyborna hra!

Odpovědět  |   | 
firelover  |  22. 08. 2019 18:37

BeamNG.drive je BeamNG.drive :)

Odpovědět  |   | 
Carbon  |  22. 08. 2019 18:43

Kde je Toyota? A co by tam jako měla dělat? Výrobce nudných krabiček a jedné německé Supry asi není zrovna tahák do NFS.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 08. 2019 19:16

Gt86 nuda?! a LFA nuda?! Mne chybaju tieto auta vo Forze, pritom vsetko su to preteky na okruhoch ci v meste alebo v lesoch atd. Mam na mysli Horizon 4.

Odpovědět  |   | 
Carbon  |  22. 08. 2019 20:48

Ano, GT86 nuda, s takto slabým motorem může ujíždět leda tak policajtů na kole. LFA, dávno tomu, bývávalo, nic nového v oblasti supersportů Toyota nemá.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 08. 2019 23:09

Ale GT86 nie je auto na top speed kategorie supersport, je to klasicka vikendovka na okruh a cez tyzden po meste. Auto s ktorym si uzijes horske prechody plne zakrut. Nie je to auto na nahananie ale rovnako ako BRZ ma snad najtuhsiu karoseriu vo svojej triede a ponukne velky zazitok za malo penazi. Preto to auto uznavam, ale ked rak radsej Supru, hoc ta je viac BMW ako Toyota a okrem krasnej kasni kombinujucej vsebe tvary TVR Sagaris a starsieho Vipera GTS je to auto OBROVSKYM sklamanim, hoc ma tuhsi ram nez LFA...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 09:32

Kde se v lidech bere pořád to přesvědčení, že sporťák musí bezpodmínečně mít stovky koní a obří motor, ideálně vzadu nebo uprostřed?
Největší srandu jsme si užili se starou CRX. Pár chlupů přes sto koní, ale zábava nade vše. Nebo staré Scirocco, s mechanickou stříkačkou K-Jetronic. Prostě to chtělo "jen" umět trochu řídit.

Odpovědět  |   | 
Carbon  |  23. 08. 2019 23:43

Předokolky? Tak to je ještě horší varianta než to GT-86, to je alespoň zadokolka. S předokolkami je zábava jako mrtvým v márnici.

Odpovědět  |   | 
Davidson154645  |  25. 08. 2019 09:40

Tady je někdo fakt absolutní kretén.

Vypadá to že ti je tak 14 a poprvé jsi viděl Toyotu GT86 a teď tady rozdáváš rozumy. Zábava se dá užít i s kombíkovou ofcej, když umíš řídit :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 23:24

Gazoo nuda? Le Mans nuda?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A