Nedomyšlené značky na přání: když o ni přijdete, novou nedostanete

Nedomyšlené značky na přání: když o ni přijdete, novou nedostanete

Od začátku ledna si mohou provozovatelé motorových vozidel v České republice poprvé oficiálně zažádat o registrační značku na přání. Zájem řidičů je značný, v pondělí 4. ledna se na úřadech tvořily dlouhé fronty zájemců o unikátní kombinaci písmen a číslic na značce. 

Problém může nastat, pokud řidič značku na přání ztratí nebo mu ji někdo ukradne. V takovém případě není možné vystavit náhradní tabulku. Upozornily na to Novinky.cz.

„Náhradní tabulka vydávána nebude. Řidič si tedy při její ztrátě bude muset pořídit běžnou registrační značku, nebo si zaplatit novou značku na přání. Ta ale musí mít jiné znění, protože původní značka bude v registru kvůli možnosti zneužití provždy zablokována a ztratí platnost,“ citují Novinky mluvčího ministerstva dopravy Tomáše Neřolda. 

Značky na přání přitom nejsou nijak levná služba, zájemce zaplatí dohromady 10 000 Kč – po pěti tisících za přední a zadní tabulku.

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků