Nedomyšlené značky na přání: když o ni přijdete, novou nedostanete

Nedomyšlené značky na přání: když o ni přijdete, novou nedostanete

Od začátku ledna si mohou provozovatelé motorových vozidel v České republice poprvé oficiálně zažádat o registrační značku na přání. Zájem řidičů je značný, v pondělí 4. ledna se na úřadech tvořily dlouhé fronty zájemců o unikátní kombinaci písmen a číslic na značce. 

Problém může nastat, pokud řidič značku na přání ztratí nebo mu ji někdo ukradne. V takovém případě není možné vystavit náhradní tabulku. Upozornily na to Novinky.cz.

„Náhradní tabulka vydávána nebude. Řidič si tedy při její ztrátě bude muset pořídit běžnou registrační značku, nebo si zaplatit novou značku na přání. Ta ale musí mít jiné znění, protože původní značka bude v registru kvůli možnosti zneužití provždy zablokována a ztratí platnost,“ citují Novinky mluvčího ministerstva dopravy Tomáše Neřolda. 

Značky na přání přitom nejsou nijak levná služba, zájemce zaplatí dohromady 10 000 Kč – po pěti tisících za přední a zadní tabulku.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků