Něco zcela jiného: První jízda s novou generací Nissanu Micra

kaa  |  17. 05. 2017 08:38  |  [83.240.90.xxx]

Nádhera. Ovšem nabídka motorů je ubohá.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  17. 05. 2017 09:54  |  [46.135.183.xxx]

a copak bys tam chtěl? V8???

Odpovědět  |   | 
wecd  |  17. 05. 2017 12:36  |  [149.238.52.xxx]

Stacil by jeden radovy ctyrvalcovy, treba i jen amto, benzin.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  19. 05. 2017 12:06  |  [213.192.59.xxx]

To ne,ale slačila by 1.2suzuki,nebo 1.5 od mazdy,prostě normální spolehlivá atmosféra

Odpovědět  |   | 
Karel  |  19. 05. 2017 10:13  |  [176.74.128.xxx]

Já mám v autě jenom jeden motor.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  20. 05. 2017 00:11  |  [91.103.165.xxx]

Ten výhled dozadu je doslova tragický. Šíleně masivní zadní sloupky a k tomu zadní okno jako průzor v tanku. Tohle by mě odradilo, i kdyby byla Micra ve všem ostatním sebelepší.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 05. 2017 10:21

Tohle se mi hodně líbí. A naměřené spotřeby rovněž vypadají příjemně, vzhledem k syrovosti auta.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  17. 05. 2017 11:16  |  [85.163.16.xxx]

další odporný asijský design, navíc neoriginální...

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  17. 05. 2017 12:01  |  [88.101.88.xxx]

Ak ázijské baroko prichádza z Ázie, tak to ešte chápem, ľudia tam majú iný vkus. Nechápem ale ako tento "štýl" zasiahol Európu, že sa mu podliezali aj vyslovene európske značky. Našťastie je to už na ústupe, síce aj najčerstvejšie designérske výtvory stále obsahujú plno zbytočných kudrliniek, prelisov, výstupkov či iných samurajských línií, predsalen to klesá.
Ale možno som len divný, pretože aj redaktori motoristických magazínov sa často rozplývajú nad "zaujímavými tvarmi", ktoré mne pripadajú hnusné. Ako keď si škaredá ženská na seba hodí halenku s krajkami a volánikmi, aby odpútala pozornosť od svojej šerednosti.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 05. 2017 12:08  |  [185.24.236.xxx]

Pozri, Mercedes sa pred par rokmi vydal cestou 'azijskeho' dizajnu a na jeho auta, s vynimkou SUV, sa da konecne pozerat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 05. 2017 14:34

Jo? To mi tedy řekni, na která...
Oproti současným Mercedesům jsou krásné i Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  18. 05. 2017 09:38  |  [46.227.172.xxx]

zezadu je to celé Subaru XV....

Odpovědět  |   | 
Pete  |  20. 05. 2017 08:11  |  [178.253.132.xxx]

Tak toto je total fail. A hlavne ak má nahradiť Note, ktorý je extrémne priestorný. Aj tá predošlá Micra mala väčší interiér než táto nová.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A