Nechvalně známé Bugatti Veyron je na prodej. Stojí jen pár milionů, ale je na kusy

Nechvalné známé Bugatti Veyron, které bylo v minulosti součástí virálního videa a pojistného podvodu, se objevuje na prodej. Málokdo však bude mít zájem.

Pokud se vrátíte nějakých devět let do minulosti, možná si vzpomenete na propírané video, na němž je zachycen řidič Bugatti Veyron páchající velmi tučný pojistný podvod. Se svým hypersportem totiž v Texasu záměrně najel do tamního zálivu Galveston Bay, aniž by věděl, že jej natáčí člověk z vedlejšího pruhu silnice. Viz níže…

Pojišťovně tehdy majitel Bugatti řekl, že se vyhýbal pelikánovi v cestě, na záběrech ovšem samozřejmě žádný pelikán nebyl. Ke všemu bylo z videa zřejmé, že muž do vody najel vcelku obezřetně. Tento důkazní materiál mu nakonec vyfasoval čas za mřížemi za pojistný podvod.

Jak ovšem nyní zmiňuje podnikatel a nadšenec do supersportů Ed Bolian na svém YouTube kanálu VINwiki, zničené Bugatti stále existuje a je nabízeno na prodej za hodně nízkou cenovku 300.000 dolarů, tedy asi 6,7 milionu korun – pochopitelně na poměry ojetých Veyronů, které se pohybují minimálně okolo 30 milionů korun. Cena má však své odůvodnění. Nejenže se jedná o slavně zničené auto, v dnešní době je auto částečně rozebráno.

Tohle Bugatti Chiron postavili z Lega. Vznikalo v Kladně a je pojízdné!

Tohle Bugatti Chiron postavili z Lega. Vznikalo v Kladně a je pojízdné!

Po uvěznění původního majitele byl pojišťovnou zaplacen expert, jenž měl rozebráním vozu zjistit rozsah škod napáchaných slanou vodou. Osud vozu je poté bizarně zamotaný. Na auto si půjčil peníze jistý dealer supersportů, který následně zkrachoval, auto zabavila banka a Veyron se v průběhu let dostal dokonce zpátky k původnímu majiteli, jenž si odseděl trest a je zase volný.

Právě původní majitel, který se snažil o pojistný podvod, tak nyní zbídačený hypersport prodává. Bolian sice nezveřejnil odkaz na samotný inzerát, z textu ve videu ale můžeme vyčíst, že auto je stále rozloženo na kusy.

Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Ačkoliv Bolian dlouze přemýšlel o zakoupení takto levného Veyronu, nakonec vidí jeho opravu a uvedení do provozu jako neskutečně komplikovaný a finančně náročný proces. Dosud však nikdo části Veyronu nekoupil. „Možná se k té myšlence ještě vrátím a možná udělám velmi nerozumný krok,“ říká. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků