Nechvalně známé Bugatti Veyron je na prodej. Stojí jen pár milionů, ale je na kusy

Nechvalné známé Bugatti Veyron, které bylo v minulosti součástí virálního videa a pojistného podvodu, se objevuje na prodej. Málokdo však bude mít zájem.

Pokud se vrátíte nějakých devět let do minulosti, možná si vzpomenete na propírané video, na němž je zachycen řidič Bugatti Veyron páchající velmi tučný pojistný podvod. Se svým hypersportem totiž v Texasu záměrně najel do tamního zálivu Galveston Bay, aniž by věděl, že jej natáčí člověk z vedlejšího pruhu silnice. Viz níže…

Pojišťovně tehdy majitel Bugatti řekl, že se vyhýbal pelikánovi v cestě, na záběrech ovšem samozřejmě žádný pelikán nebyl. Ke všemu bylo z videa zřejmé, že muž do vody najel vcelku obezřetně. Tento důkazní materiál mu nakonec vyfasoval čas za mřížemi za pojistný podvod.

Jak ovšem nyní zmiňuje podnikatel a nadšenec do supersportů Ed Bolian na svém YouTube kanálu VINwiki, zničené Bugatti stále existuje a je nabízeno na prodej za hodně nízkou cenovku 300.000 dolarů, tedy asi 6,7 milionu korun – pochopitelně na poměry ojetých Veyronů, které se pohybují minimálně okolo 30 milionů korun. Cena má však své odůvodnění. Nejenže se jedná o slavně zničené auto, v dnešní době je auto částečně rozebráno.

Tohle Bugatti Chiron postavili z Lega. Vznikalo v Kladně a je pojízdné!

Tohle Bugatti Chiron postavili z Lega. Vznikalo v Kladně a je pojízdné!

Po uvěznění původního majitele byl pojišťovnou zaplacen expert, jenž měl rozebráním vozu zjistit rozsah škod napáchaných slanou vodou. Osud vozu je poté bizarně zamotaný. Na auto si půjčil peníze jistý dealer supersportů, který následně zkrachoval, auto zabavila banka a Veyron se v průběhu let dostal dokonce zpátky k původnímu majiteli, jenž si odseděl trest a je zase volný.

Právě původní majitel, který se snažil o pojistný podvod, tak nyní zbídačený hypersport prodává. Bolian sice nezveřejnil odkaz na samotný inzerát, z textu ve videu ale můžeme vyčíst, že auto je stále rozloženo na kusy.

Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Ačkoliv Bolian dlouze přemýšlel o zakoupení takto levného Veyronu, nakonec vidí jeho opravu a uvedení do provozu jako neskutečně komplikovaný a finančně náročný proces. Dosud však nikdo části Veyronu nekoupil. „Možná se k té myšlence ještě vrátím a možná udělám velmi nerozumný krok,“ říká. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků