Nechtěný test asistenční služby Peugeotu

23 komentářů

chrizard
27. listopadu • 12:28

Klíč na kola a zvedák příslušející typu vozu je přece povinnou výbavou vozu, jejich absence je porušením vyhlášky, takže můžete být rádi že Vám všudypřítomní polcisté nenapařili pokutu. No tohle se stát průměrný blondýně, tak myslím že je hotová s výměnou do 15 min. Ale chápu, že ve Vašem případě jste potřeboval námět na článek a vůbec se nedivím tomu, že si Peugeot Assistance dával kvůli takové kravině na čas.

-ještě připomínka k fungování psaní příspěvků:

pod Opera 6.05 se nedá příspěvek vložit, dá se stím něco dělat nebo jsem okázán jen na MSIE?

Yaroukh
27. listopadu • 20:17

proboha nainstaluj si Mozillu, kdyz uz ti vadi MSIE (doufam, ze aspon vis, co ti na nem vlastne vadi) ... furt s tou Operou (porad slysim, jaq ni vsechno jede sqele; skoda mluvit ...)

RedBaron
29. listopadu • 18:44

Yaroukhu, nevím, co předchozí uživatel dělal, ale teď Ti právě píšu pomocí Opery 6.05, že to bez problému chodí a že Mozilu už jsem zkoušel a ve věcech, které od prohlížeče vyžaduji, je alespoň pro mě lepším řešením.

Ace2
9. prosince • 16:32

sice je to off-topic, ale Opera je fajn. Sice nežere některý vyfikundace jako je eBanka, ale jinak vše ok. Nejvíc kvituji jeji funkci vypnout pop-up a též její otevřít odkaz v minimalizovaném okně. Maličkost, ale kvuli tomu nepoužívám IE...

LK
10. prosince • 18:35

Mozna by Vas take mohla zajimat Mozilla, umi otevirat odkaz na pozadi napr. po kliku prostrednim tlacitkem (koleckem), cehoz treba ja hodne vyuzivam a ma perfektni cookie a form manager a taky v ni funguje "vyfikundace" eBanka. Jedine, co mi oproti Opere prijde slabsi, je nemoznost vypnout stahovani obrazku jednim tlacitkem (a pripadne stazeni obrazku, ktery me zajima, do toho sameho okna - Mozilla ho stahne do extra okna, coz jaksi neni ono)...

chrizard
28. listopadu • 12:18

Netvrdím že Opera je nejlepší, ale je mnohem stabilnější než MSIE, to je hlavní důvod

Toho dinosaura odzkouším

 

Nemesis
26. listopadu • 8:44

Bohuzel u Peugeota podle me zkusenosti, stoji i normalni servis za h...o. Za sazby ktere si uctuji za hodinu bych pocital ze nebudou okradat, ale bohuzel opak je pravdou.

Tonda
19. srpna • 13:43

Se značkovým servisem i Peugeotem 206SW nemám též dobré zkušenosti, ale ani se samotným importérem Peugeotem ČR. 12 závad za půl roku mi připadá docela dost, některé opraveny až na několikátý pokus, žádný vstřícný krok ke kompenzaci atd...

Milan Turek
25. listopadu • 1:12

Podle přátel z dispečinku ÚAMK tohle není nic neobvyklého a spolehlivě funguje asistence jen málokomu.

Mám tuto zkušenost:

Neděle 8:30: Poblíž Blatné mi přestává jet auto (Golf r.v.2001). Napřed vynechává, za pár set metrů zastaví úplně, motor jde nastartovat ale jde jen na volnoběh a velmi nepravidelně. Palivoměr ukazuje třetinu nádrže, nemrzne a tedy nafta teče, pod autem žádná podezřelá kaluž, kontrolky nesignalizují nic neobvyklého. Mám problém. Podle servisní knížky volám  pomoc. Po asi šestém zazvonění se ozývá hlas dispečera, líčím problém, ptá se mě na okolnosti, místo a číslo mého telefonu. Pak mi chvíli hraje do ucha jakousi technickou melodii a ozývá se znovu. Přijede k vám servis, vydržte, bude to trvat asi 50 minut. V 9.15 přijíždí servisní auto s mechanikem, který pozdraví, představí se, znovu se zeptá na okolnosti a prohlíží motorový prostor. Potom připojí přenosný diagnostický přístroj, výsledek je "nezjištěna žádná závada". Mechanik ještě kontroluje další možnosti závady a asi po 20 minutách práce mi sděluje, že závadu nemůže identifikovat a problém je nutno řešit v servisu a nabízí odvoz do servisu kde mi poskytnou náhradní vůz ze záruky mobility s tím že odtah zajistí následně. Překládám své věci do jeho vozu a odjíždíme. V servisu sepsal zakázkový list, předal mi klíče od náhradního Golfu a v 10:15 hodin pokračuji v cestě. Ve 13 hodin mi volá servis že můj vůz přivezli, závadu identifikovali a vůz bude v servisu připraven opravený ve 14 hodin. Na to sděluji že se mi to nehodí a že jej vyzvednu následující den. V pondělí v 10 hodin přijíždím do servisu, vracím náhradní auto a přebírám své opravené. Závada byla banální, vadný palivový filtr. Cena opravy nula s vysvětlením že na originální díly je roční záruka a od posledního servisu uběhlo podle záznamu v servisním sešitě jen 7 měsíců a výměna palivového filtru je tam vyznačena, cena odtahu nula a cena náhradního vozu nula, záruka mobility. Podepisuji  protokol vystavený sevisem k záruce mobility a s dobrým pocitem že tohle funguje jak má odjíždím. Stalo se v září 2002.

LK
4. prosince • 10:22

Aniz bych chtel snizovat kvalitu asistencni sluzby VW, je videt, ze diky caste poruchovosti jejich vozu si aspon tu asistenci vypilovali.
Tchan ma 2,5 stary VW a ma s nim porad same problemy a v praci (ma ho sluzebni) neni zdaleka sam.

Funny
4. prosince • 20:09

Hloupost, ozvali se dva, kteří potvrdili že u VW asistence funguje. Nic víc. Při počtu VW a spol na našich silnicích v porovnání třeba právě s peugeotem jde o mnohonásobně větší počet aut a až na několik zoufalců tady na webu má VW v civilizovaném světě prvotřídní pověst.

theo
12. prosince • 22:01

"...až na několik zoufalců tady na webu má VW v civilizovaném světě prvotřídní pověst"  Funny, jsi fakt funny, tohle je přinejmenším Hektofór

LK
5. prosince • 13:55

U te prvotridni povesti bych si tak jisty nebyl, tchanovi se po soucasnych zkusenostech s VW (a predtim velmi kladnymi s Peugeotem 306 a potom 405) do VW znova chtit nebude, i kdyby mu to o te prvotridni povesti rikal treba sam Helmut Kohl. Jinak tento server vubec nezna, takze to o tech zoufalcich je akorat blbej kec. Nebo ze by mu ta jeho popelnice ty problemy delala najust, protoze ja ctu AutoRevue? Alles ist Moeglich.

Fidel Castrol
5. prosince • 14:28

Jestli dobře čtu o dva příspěvky výše, nebyla řeč o pověsti u adolescentních diskutérů na webu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LK
5. prosince • 15:29

Tomu nerozumim. Funny tvrdi, ze v "civilizovanem svete" ma VW provotridni povest a u nas na nej nadavaji jen nejaci zoufalci v diskuzich. Argumentuju, ze tchan, co nadava (a u nej v praci rovnez) tento server jednak vubec nezna a potom jeho nadavky na VW jsou nikoliv proto, ze to cetl v nejake diskuzi, ale proto, ze se mu jeho novy VW porad s necim se**.

Fidel Castrol
5. prosince • 16:34

Jsou věci který nevysvětlíš.

Mava
25. listopadu • 11:12

Mám podobnou zkušenost s technickým problémem podstatně většího rázu na dálnici v Německu a fungovalo to přibližně stejně, možná ještě rychleji. S tím rozdílem že oprava (výměna motoru půl roku po záruce, bezplatná v rámci kulance) trvala tři dny. Je na tom fajn že když už se vám něco přihodí, nezůstanete napospas osudu. Šlo rovněž o VW.

Olda
25. listopadu • 11:31

A neni lepsi, kdyz k zadne zavade nedojde? :)

X12345678
25. listopadu • 12:29

Rozhodně ano, jak jen to ale těm strojům vysvětlit?

Pavel Janda
21. prosince • 0:25

Poradne je zkonstruovat a vyrobit. Jak snadne, ze, ale jak jen to tem lidem ve VW (a nejen tam) vysvetlit?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
X12345678
21. prosince • 12:43

Takový výrobce bohužel není. Byla by to krása, nepotřebovat servisy, náhradní díly, záruku, asistenční služby.

Pavel Janda
21. prosince • 20:12

Samozrejme, dokonalost neni v soucasne dobe v tomto smeru dosazitelna, ale faktem je, ze servisy, nahradni dily, asistencni sluzby... budete u jednoho auta potrebovat mene a u jineho vice, staci si spravne vybrat  Ja uz mel nekolik aut, u kterych jsem nedelal nic jineho, nez jezdil na prohlidky a doleval provozni naplne, a to treba i po 160 tisic km a vice a dokonce jich byla vetsina, takze rozdily v tomto smeru urcite existuji.

Hezke svatky vsem

Flipper
23. prosince • 11:58

Servisní knížka třeba asi takhle:

00000 (1982) 
25000 v pořádku
 50000 v pořádku
 75000 v pořádku
100000 výměna oleje , výměna tlumičů
125000 výměna ložiska převodovky
150000 v pořádku
175000 v pořádku (subjektivně pochybnosti o funkčnosti katalyzátoru :)
200000 konec servisní knížky začíná reznout levý zadní podběh, poněkud nedosadají dveře řidiče, nefunguje klima, asi bude opět potřeba vyměnit tlumiče

prodáno (1994)

 

Doporučujeme

Články odjinud