Nechcete Toyotu Supra? První majitel, málo najeto, cena rozumná

Na portálu eBay se objevil zajímavý inzerát na Toyotu Supra. Je z roku 1994, po prvním majiteli, najeto má 80 435 mil a především je naprosto originální a nebyla napadena virem zvaným nevkusný tuzing. Historii auta si můžete ověřit u Toyoty pomocí VIN čísla JT2JA82J2R0019239.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Supra je legenda. A tenhle kousek je navíc originální bez tuzingu a se servisní historií. Přihazovat můžete ještě 11 dní, nebo rovnou koupit za 47 900 dolarů

Zajímavá je i cena. U položky „kup hned“ svítí zcela přijatelných 47 900 dolarů, což je aktuálně 1 146 000 korun. Tak jistě, je to hodně za ojetého Japonce, ale původní neztuněná Supra je dnes opravdu unikát a tohle auto má za sebou navíc naprosto průhlednou historii.

Nová Toyota Supra už se klube na svět, bude to hybrid

Nová Toyota Supra už se klube na svět, bude to hybrid

Ještě nevíme, co vzejde ze spolupráce BMW a Toyoty, ale ani bychom se nedivili, kdyby byl moderní nástupce Supry hybridní předokolka... Místo toho můžete mít slavný originál s šestistupňovým manuálem a hlavně s přeplňovaným řadovým šestiválcem 2JZ o objemu 3,0 l a papírovém výkonu 280 koní.

Jenže to je právě původní japonská omezená hodnota. Ve skutečnosti Supry v dobré kondici dávají něco kolem 330 koní a motor je poměrně robustní, takže snese rozumný tuning ke čtyřem stovkám koní bez potřeby dalších úprav. Na přihazování nebo rozmýšlení máte ještě zhruba 11 dní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků