Nechcete Toyotu Supra? První majitel, málo najeto, cena rozumná

Na portálu eBay se objevil zajímavý inzerát na Toyotu Supra. Je z roku 1994, po prvním majiteli, najeto má 80 435 mil a především je naprosto originální a nebyla napadena virem zvaným nevkusný tuzing. Historii auta si můžete ověřit u Toyoty pomocí VIN čísla JT2JA82J2R0019239.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Supra je legenda. A tenhle kousek je navíc originální bez tuzingu a se servisní historií. Přihazovat můžete ještě 11 dní, nebo rovnou koupit za 47 900 dolarů

Zajímavá je i cena. U položky „kup hned“ svítí zcela přijatelných 47 900 dolarů, což je aktuálně 1 146 000 korun. Tak jistě, je to hodně za ojetého Japonce, ale původní neztuněná Supra je dnes opravdu unikát a tohle auto má za sebou navíc naprosto průhlednou historii.

Nová Toyota Supra už se klube na svět, bude to hybrid

Nová Toyota Supra už se klube na svět, bude to hybrid

Ještě nevíme, co vzejde ze spolupráce BMW a Toyoty, ale ani bychom se nedivili, kdyby byl moderní nástupce Supry hybridní předokolka... Místo toho můžete mít slavný originál s šestistupňovým manuálem a hlavně s přeplňovaným řadovým šestiválcem 2JZ o objemu 3,0 l a papírovém výkonu 280 koní.

Jenže to je právě původní japonská omezená hodnota. Ve skutečnosti Supry v dobré kondici dávají něco kolem 330 koní a motor je poměrně robustní, takže snese rozumný tuning ke čtyřem stovkám koní bez potřeby dalších úprav. Na přihazování nebo rozmýšlení máte ještě zhruba 11 dní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků