Nechcete si pořídit Lamborghini Countach, které umí plavat?

Koupit dnes repliku nějakého drahého automobilu není nic výjimečného. Například nedávno jsme tu měli poměrně zdařilou imitaci Bugatti Veyron. Aktuálně je k dispozici další replika, která je na pohled k nerozeznání od Lamborghini Countach. Na rozdíl od něj ale umí plavat.

Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Auto se oficiálně jmenuje Z1A a na svědomí ho má jistý Mike Ryan, respektive společnost SeaRoader, která podobných automobilů postavila více. Tento je ale suverénně nejzajímavější i díky tomu, že se mnohokrát ukázal na filmových plátnech a v televizi.

Fotogalerie: Lamborghini Countach Periscopica s cenou 24 milionů korun

Fotogalerie: Lamborghini Countach Periscopica s cenou 24 milionů korun

Vůz totiž jeden čas pobýval v Hollywoodu. Kvůli tomu byl také z původního pravostranného řízení přestavěn na řízení levostranné. Poté se vrátil zpět do Anglie a byl znovu přestavěn na pravostranné řízení. O pohon se stará osmiválcový motor Rover.

Automobil posledních patnáct let údajně skoro nejezdil a ani neplaval po vodě. Aby se vrátil do původní formy, bude potřebovat menší opravy. I tak to je za 18 995 liber, tedy v přepočtu necelých 640 000 korun, poměrně zajímavá nabídka. Inzerát najdete na ebay.com. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků