Nechcete si koupit tento pěkný Ford Sierra? Má přes 1000 koní

Na prodej je Ford Sierra z roku 1984 v šedé barvě, s označením Sierra 1.6 a s elektricky ovládanými okénky. Máte zájem? Ne? Tak si to auto podrobněji prohlédněte. Ono má totiž pod známou karoserii strašidelnou techniku.

Ford Sierra: 30 let se zadním pohonem

Ford Sierra: 30 let se zadním pohonem

Vše začalo v roce 2011 nákupem Sierry z roku 1984, která ale neměla motor, přičemž karoserie se tvářila jako verze Cosworth. Majitele nenapadlo nic lepšího, než sportovní doplňky vyhodit, nasadit nelakované nárazníky z úplně obyčejné Sierry a následně vznést dotaz na společnost Shafiroff Racing, cože by to mohla nabídnout za motor. Samozřejmě ten největší. Tohle totiž měl být čistokrevný „sleeper“.

Ford Sierra 30 let: XR4i, Cosworth a další sportovní a speciální verze

Ford Sierra 30 let: XR4i, Cosworth a další sportovní a speciální verze

Pod kapotu tak nakonec putoval osmiválec o objemu 632 kubických palců, což přeloženo znamená motor o objemu více než deset litrů. Následovalo ladění, úprava kompletně celého hnacího řetězce, kam byla začleněna také automatická převodovka a výsledkem je Sierra, která má 787 kW (1071 k) a 1152 Nm. A přesně tohle auto je aktuálně na eBay k prodeji.

Pokud se vám tento vůz líbí, budete na něj potřebovat v přepočtu přibližně 730 000 korun. To nakonec není zas tolik peněz. V součtu všech nákladů na stavbu údajně nejde ani o třetinu. A to se vyplatí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků