Nechcete si koupit tento pěkný Ford Sierra? Má přes 1000 koní

Na prodej je Ford Sierra z roku 1984 v šedé barvě, s označením Sierra 1.6 a s elektricky ovládanými okénky. Máte zájem? Ne? Tak si to auto podrobněji prohlédněte. Ono má totiž pod známou karoserii strašidelnou techniku.

Ford Sierra: 30 let se zadním pohonem

Ford Sierra: 30 let se zadním pohonem

Vše začalo v roce 2011 nákupem Sierry z roku 1984, která ale neměla motor, přičemž karoserie se tvářila jako verze Cosworth. Majitele nenapadlo nic lepšího, než sportovní doplňky vyhodit, nasadit nelakované nárazníky z úplně obyčejné Sierry a následně vznést dotaz na společnost Shafiroff Racing, cože by to mohla nabídnout za motor. Samozřejmě ten největší. Tohle totiž měl být čistokrevný „sleeper“.

Ford Sierra 30 let: XR4i, Cosworth a další sportovní a speciální verze

Ford Sierra 30 let: XR4i, Cosworth a další sportovní a speciální verze

Pod kapotu tak nakonec putoval osmiválec o objemu 632 kubických palců, což přeloženo znamená motor o objemu více než deset litrů. Následovalo ladění, úprava kompletně celého hnacího řetězce, kam byla začleněna také automatická převodovka a výsledkem je Sierra, která má 787 kW (1071 k) a 1152 Nm. A přesně tohle auto je aktuálně na eBay k prodeji.

Pokud se vám tento vůz líbí, budete na něj potřebovat v přepočtu přibližně 730 000 korun. To nakonec není zas tolik peněz. V součtu všech nákladů na stavbu údajně nejde ani o třetinu. A to se vyplatí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků