Nechcete čekat? VW ukáže své novinky už ve středu a vše odvysílá živě

Nechcete čekat? VW ukáže své novinky už ve středu a vše odvysílá živě

Tak jako už tradičně před každým velkým autosalonem, také večer před zahájením pařížského motoristického svátku uspořádá koncern Volkswagen takzvanou Volkswagen Group Night, v rámci které předvede novinky všech značek, které pod něj spadají. Pokud vás tato akce zajímá, můžete veškeré dění sledovat v rámci přímého internetového přenosu. Odkaz najdete pod článkem.

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Volkswagen Group Night začíná ve středu 1. října v 19:30. Ještě před tím se představí Audi TTS Roadster v rukou závodního jezdce Timo Scheidera. Na stejném odkazu pak můžete sledovat ve čtvrtek 2. října od 9:10 minut přímý přenos z tiskové konference Audi, která proběhne už na pařížském výstavišti.

Volkswagen přiveze do Paříže kromě jiného hybrid odvozený od nového Passata, představí se taktéž Golf Alltrack nebo modernizované Polo. Audi pak doveze nové TT Roadster, Škoda ukáže třetí generaci Fabie a to včetně provedení kombi. 

Sledujte Volkswagen Group Night živě!

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků