Ne, tohle není Honda Goldwing aneb čínské kopírky opět v akci

Patentový návrh společnosti Jiangsu Xinri obsahuje vyobrazení motocyklu značně povědomých tvarů…

Luxusní cestovní koráb Honda Goldwing patří k nejikoničtějším jednostopým strojům. Často ho poznají a umějí pojmenovat i lidé, jimž jinak motocykly mnoho neříkají. To ale nemůže zabránit čínským konstruktérům, aby se nechali tvary Goldwingu „inspirovat“. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vlevo a uprostřed čínská kopie, vpravo originální Honda Goldwing

Celá záležitost je o to pikantnější, že tyto obrázky jsou součástí žádosti o patentovou ochranu u čínských úřadů. Správně, výrobce Jiangsu Xinri si nechává patentovat ukradený design.

Autosalon Šanghaj 2015: Čínské kopie, ale i luxusní auta a koncepty

Autosalon Šanghaj 2015: Čínské kopie, ale i luxusní auta a koncepty

Zatímco originální Goldwing je poháněn plochým šestiválcem, v tomto případě má být motocykl elektrický. Takže ty „hlavy válců“ trčící do stran jsou tam jednoduše jenom proto, že Číňané okopírovali vzhled japonského stroje se vším všudy. 

Zdroj: Visordown

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků