NCE Prius: velmi čistý kabriolet

Toyota Prius je dobře známá mezi hybridy a její prodeje ve světě neustále rostou. Ne každý ochránce přírody má v zájmu vlastnit konzervativní sedan a nabídka zelených cabrioletů je minimální.

Zajímavý nápad se zrodil v hlavách inženýrů Newport Convertible Engineering. Rozhodli se, že ekologický potenciál Priusu ještě lépe zužitkují a to se jim i podařilo. Vůz se zbavil pevné části střechy a ta se nahradila plátěnou. Výsledkem je cabriolet, ve kterém si může užívat slunce hned pětice cestujících.

Zásahy do karoserie si vyžádaly implementaci pomocných ramen v oblasti B sloupků, to kvůli snížené tuhosti karoserie. Pokud tedy toužíte po cabrioletu a současně rádi šetříte přírodu, zkuste se na lidi od NCE obrátit. Když bude lidí více, možná se tenhle vůz dostane i na cesty. Zatím byl totiž vyroben jediný kus.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
NCE Prius

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků