Názory jezdců na GP Kanady a foto pitline babes

Alonso: Všechna vítězství jsou svým způsobem jedinečná - Räikkönen: Závod v Montrealu byl velmi těžký - Trulli: Jsem rád, že jsem získal první body.

Fernando Alonso (Renault/1. místo): "Všechna vítězství jsou svým způsobem jedinečná a své kouzlo má i to v Montrealu. V posledních dvou letech jsme v Kanadě neměli štěstí a jsem nesmírně rád, že jsme to letos zlomili. Samotný závod byl těžký, trať byla mimo ideální stupu velmi kluzká. Kimi na mě v úvodu vyvíjel tlak a když jsem v v jedné ze zatáček udělal drobnou chybu, málem se dostal do čela. V závěru závodu, když se na trati objevil Safety Car, jsem byl rád, že mezi mnou a Kimim byly nějaké monoposty o kolo zpět. Pohlídal jsem manévr akcelerace při posledním restartu a dojel si pro vítězství. Měli jsme na vozech nějaké nové modifikace a z mého pohledu fungovaly skvěle."

Michael Schumacher (Ferrari/2. místo): "V závodě šlo o jedinné: minimalizovat ztráty. Druhé místo bylo maximem, v které jsme s ohledem na startovní rošt mohli doufat. Jen díky zpomalovacímu vozu a Räikkönenově chybě jsem byl v Kanadě na stříbrném stupni vítězů. Fernando mi poodskočil o další dva body, ale zatím to nevzdávám."

Kimi Räikkönen (McLaren/3. místo): "Závod v Montrealu byl pro mne velmi těžký. V úvodu jsem se chtěl dostat do čela a jednou se mi to skoro podařilo, ale konec všem plánům udělaly problémy se spojkou. V závěru jsem udělal chybu, které využil Michael a dostal se přede mě. Z Kanady můžeme odjíždět s vědomím, že jsme konkurenceschopní, a těšit se na závod v Indianapolis."

Jarno Trulli (Toyota/6. místo): "Jsem rád, že jsem získal své letošní první body v náročných podmínkách, které v Montrealu panovaly. Vůz opět nebyl stoprocentní, druhou polovinu závodu jsem musel mít na agregátu omezené otáčky, abych dojel do cíle. Vyjma problému s motorem byl vůz perfektně nastaven a cítil jsem, že jsem zase o pořádný krok dále."

Juan Pablo Montoya (McLaren/nedojel): "Start byl celkem optimální a v prvních kolech jsem sváděl výborný souboj s Rosbergem. Když jsem byl na jeho úrovni, přišla nečekaně rána a já měl strach, že jsem přišel o celou špici monopostu. K výměně jsem využil okamžik, kdy byl na trati Safety Car a změnila se i taktika. Po návratu na trať se mi dařilo postupovat jezdeckým polem, ale po kontaktu se zdí jsem si poškodil vůz a to byl můj konec závodu."

Piline Babes z Kanady (fotogalerie)

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: formule1.auto.cz, automotorundspost.de

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků