Názory jezdců na GP Kanady a foto pitline babes

Alonso: Všechna vítězství jsou svým způsobem jedinečná - Räikkönen: Závod v Montrealu byl velmi těžký - Trulli: Jsem rád, že jsem získal první body.

Fernando Alonso (Renault/1. místo): "Všechna vítězství jsou svým způsobem jedinečná a své kouzlo má i to v Montrealu. V posledních dvou letech jsme v Kanadě neměli štěstí a jsem nesmírně rád, že jsme to letos zlomili. Samotný závod byl těžký, trať byla mimo ideální stupu velmi kluzká. Kimi na mě v úvodu vyvíjel tlak a když jsem v v jedné ze zatáček udělal drobnou chybu, málem se dostal do čela. V závěru závodu, když se na trati objevil Safety Car, jsem byl rád, že mezi mnou a Kimim byly nějaké monoposty o kolo zpět. Pohlídal jsem manévr akcelerace při posledním restartu a dojel si pro vítězství. Měli jsme na vozech nějaké nové modifikace a z mého pohledu fungovaly skvěle."

Michael Schumacher (Ferrari/2. místo): "V závodě šlo o jedinné: minimalizovat ztráty. Druhé místo bylo maximem, v které jsme s ohledem na startovní rošt mohli doufat. Jen díky zpomalovacímu vozu a Räikkönenově chybě jsem byl v Kanadě na stříbrném stupni vítězů. Fernando mi poodskočil o další dva body, ale zatím to nevzdávám."

Kimi Räikkönen (McLaren/3. místo): "Závod v Montrealu byl pro mne velmi těžký. V úvodu jsem se chtěl dostat do čela a jednou se mi to skoro podařilo, ale konec všem plánům udělaly problémy se spojkou. V závěru jsem udělal chybu, které využil Michael a dostal se přede mě. Z Kanady můžeme odjíždět s vědomím, že jsme konkurenceschopní, a těšit se na závod v Indianapolis."

Jarno Trulli (Toyota/6. místo): "Jsem rád, že jsem získal své letošní první body v náročných podmínkách, které v Montrealu panovaly. Vůz opět nebyl stoprocentní, druhou polovinu závodu jsem musel mít na agregátu omezené otáčky, abych dojel do cíle. Vyjma problému s motorem byl vůz perfektně nastaven a cítil jsem, že jsem zase o pořádný krok dále."

Juan Pablo Montoya (McLaren/nedojel): "Start byl celkem optimální a v prvních kolech jsem sváděl výborný souboj s Rosbergem. Když jsem byl na jeho úrovni, přišla nečekaně rána a já měl strach, že jsem přišel o celou špici monopostu. K výměně jsem využil okamžik, kdy byl na trati Safety Car a změnila se i taktika. Po návratu na trať se mi dařilo postupovat jezdeckým polem, ale po kontaktu se zdí jsem si poškodil vůz a to byl můj konec závodu."

Piline Babes z Kanady (fotogalerie)

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: formule1.auto.cz, automotorundspost.de

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků