Názory jezdců na GP Kanady a foto pitline babes

Alonso: Všechna vítězství jsou svým způsobem jedinečná - Räikkönen: Závod v Montrealu byl velmi těžký - Trulli: Jsem rád, že jsem získal první body.

Fernando Alonso (Renault/1. místo): "Všechna vítězství jsou svým způsobem jedinečná a své kouzlo má i to v Montrealu. V posledních dvou letech jsme v Kanadě neměli štěstí a jsem nesmírně rád, že jsme to letos zlomili. Samotný závod byl těžký, trať byla mimo ideální stupu velmi kluzká. Kimi na mě v úvodu vyvíjel tlak a když jsem v v jedné ze zatáček udělal drobnou chybu, málem se dostal do čela. V závěru závodu, když se na trati objevil Safety Car, jsem byl rád, že mezi mnou a Kimim byly nějaké monoposty o kolo zpět. Pohlídal jsem manévr akcelerace při posledním restartu a dojel si pro vítězství. Měli jsme na vozech nějaké nové modifikace a z mého pohledu fungovaly skvěle."

Michael Schumacher (Ferrari/2. místo): "V závodě šlo o jedinné: minimalizovat ztráty. Druhé místo bylo maximem, v které jsme s ohledem na startovní rošt mohli doufat. Jen díky zpomalovacímu vozu a Räikkönenově chybě jsem byl v Kanadě na stříbrném stupni vítězů. Fernando mi poodskočil o další dva body, ale zatím to nevzdávám."

Kimi Räikkönen (McLaren/3. místo): "Závod v Montrealu byl pro mne velmi těžký. V úvodu jsem se chtěl dostat do čela a jednou se mi to skoro podařilo, ale konec všem plánům udělaly problémy se spojkou. V závěru jsem udělal chybu, které využil Michael a dostal se přede mě. Z Kanady můžeme odjíždět s vědomím, že jsme konkurenceschopní, a těšit se na závod v Indianapolis."

Jarno Trulli (Toyota/6. místo): "Jsem rád, že jsem získal své letošní první body v náročných podmínkách, které v Montrealu panovaly. Vůz opět nebyl stoprocentní, druhou polovinu závodu jsem musel mít na agregátu omezené otáčky, abych dojel do cíle. Vyjma problému s motorem byl vůz perfektně nastaven a cítil jsem, že jsem zase o pořádný krok dále."

Juan Pablo Montoya (McLaren/nedojel): "Start byl celkem optimální a v prvních kolech jsem sváděl výborný souboj s Rosbergem. Když jsem byl na jeho úrovni, přišla nečekaně rána a já měl strach, že jsem přišel o celou špici monopostu. K výměně jsem využil okamžik, kdy byl na trati Safety Car a změnila se i taktika. Po návratu na trať se mi dařilo postupovat jezdeckým polem, ale po kontaktu se zdí jsem si poškodil vůz a to byl můj konec závodu."

Piline Babes z Kanady (fotogalerie)

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: formule1.auto.cz, automotorundspost.de

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 36 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků