Navzdory pandemii, válce a tlaku EU se Češi nehodlají vzdát SUV. Škoda v tom hraje klíčovou roli

27 komentářů

JanK
12. prosince • 13:38

Nech si jazdi kto chce cim chce, ale ked sa tu dnes kazdy hra na ekologiu, SUV by sme si pokojne mohli odpustit. 4x4 s vyssoui svetlou vyskou fakt potrebuje malokto.

.
12. prosince • 13:59

Většina SUV není 4x4. Spíše to už žádné SUV není, jenom o něco vyšší HB.

JanK
12. prosince • 14:02

Ano, to je vlastne pravda :)

Andrej Rublev
12. prosince • 8:42

Jsou to v podstatě anti-auta. Jdou zcela proti principům automobilismu. Už jenom vysokým těžištěm a krabicoidní karoserií. Je to jenom móda, hloupá móda. Asi jako těžké vysoké kožené pohorky na zimní přechod Vysokých Tater nošené v květnovém pražském metru. A ke všemu se běžné SUV ke kvalitním pohorkám přirovnat nedá.

Praktické auto
13. prosince • 22:44

Jasně a když jednou za 14 dni jedete přes polnacku s pěknými kolejema tak je to s kombikem jako s lodička na víkendovém výletu na hrad na kopci. Prostě byste musel vědět k čemu majitel auto má, jaké cesty jezdí, atd než ho budete soudit a i tak nakonec má právo si vybrat i jen podle vkusu nebo nastupování, výhledu nebo kvůli tomu že trh dnes kromě SUV moc nenabízí. Pristě to bude že je hloupá móda žluté auto. :)

Jméno
12. prosince • 13:35

Vlajkové lodi povětšinou bývají sedany… proč asi 😉

homer
12. prosince • 17:02

Americkej prezident, britskej král nebo ten ruskej dezolát jezdí sedanem?

homer
12. prosince • 9:13

Princip auta je pohodlí, nízký maj bejt jenom sporťáky.

.
12. prosince • 7:26

Současná SUV jako Karoq, Tiguan a pod. jsou pouze návrat k normální velikosti automobilu. To není žádný teréňák i když vyšší světlost je plus, je praktičtější a pohodlnější. Vystupování a třeba i vyndání těžké přepravky s nákupem z kufru. Je markantní rozdíl vyndat ji z Octávky nebo Tiguanu, osobní zkušenost. Až těm kritikům začnou haprovat kolena a záda, což čeká skoro každého, snad jim to dojde.

šofér
11. prosince • 22:11

Chtěl oby to porovnat kolik těch škodováckých SUV se prodává s 4x4 a s jakým motorem. Vsadím se, že většina Kaiqů je 1,0 a Karoqů 1,0 a 1,5 benzíny, takže bych řekl, že to jsou maloobjemové prdítka, stejně jako Fabia.

Jim
11. prosince • 18:58

Takový "hlad" jsem nikdy neměl a mít nebudu. Malé autíčko mám do práce a na nákupy a nadupaný pohodlný sedan na to ostatní.

Michal
11. prosince • 17:22

No on takový Karog je menší než Octavie, jenom je vyšší, to opravdu snižuje hodně parkovacích míst. Měla by se rozdělovat i velikost. On víc zvyšuje spotřebu pohon 4x4.

WRC Fabia R2 Twincharger
11. prosince • 14:50

Celkově západní styl života.. ta móda nebo fenomén k nám dorazil až z Ameriky. Tam to bujelo už dekády. Když jsem se po dlouhých letech strávených v Chicagu vracel do ČR psal se rok 2012, od té doby sleduju tu proměnu na silnicích. To je tak jak když emacipující ženské ovlivňují autoprůmysl a co se bude vyrábět se tu přetlačují s Bruselem a novodobými elektrotrendy

Alík
11. prosince • 14:38

A proč bychom měli zavrhovat SUV? Koneckonců v takové Americe
prakticky nic jiného nejezdí. Pravda, ještě velké pick-upy a sporťáky.
Podívejte se třeba sem https://www.youtube.com/watch... Z toho je patrné, že všude jinde mimo Evropu ten gryndýl moc nekonzumují.A to píši jako majitel NE SUV vozu. A ani do budoucna jeho nákup neplánuji.
Nepotřebuji ho. Mě stačí dobrý kombík
L.M.

Emil Závistivý
11. prosince • 13:28

Nevadí, že SUV prakticky ve všech parametrech zaostává za běžný vozem, snad krom diskutabilně pohodlnějšího nastupování, pro médii zpitomělé a především nadmíru stádní Čecháčky je SUV prostě důkazem životního úspěchu.

Pikus
12. prosince • 11:29

Tretina populace je v duchodovem veku ... nastupovani/vystupovani z vozu tak bude hrat u teto skupiny uplne jinou vahu. K cemu by jim bylo kombi/sedan, do kteryho se jim kvuli bolavym kloubum blbe leze?Navic SUV zabiraji mene mista, jsou do vysky. Moje soucasny SUV zabira mene mista nez minuly kombik, je o 20cm kratsi a pritom porad stejny rozvor a velikost kufru.Do mesta na ruzny zpomalovaci prahy a diry, blbe udelany kanaly se taky hodi vic. Jedine, kde ztraci je dalnice. Vetsinu cest ale uplne po dalnici nemam.

np300
11. prosince • 15:33

Nektera maji i 4 x 4 a lepsi pruchodnost terenem. Takze tyavyhoda nekde mezi poli je neoddiskutovatelna.
Ale ceska zavistiva chatra tohle nevidi. Jak dokladaji plusy pro pana pisatele.
A co je spatnyho na dukazu uspechu? To spis ty liny a neschopny zbytecny tvorove se maji chytat za rypak!

Závist sama
11. prosince • 15:56

Proboha, kolik procent SUV se kdy podívá do terénu? Mimochodem, v terénu jsou SUV leda tak ... a polní cestu zvládne prakticky každý auto, snad kromě lamba.

homer
11. prosince • 22:43

Stačí se ocitnout blíže hor, zima a sníh. Já jedu, chytrák tvýho typu stojí a v lepším případě nandavá řetězy.

Praktické auto
11. prosince • 18:09

Tak ono dost značek má tak dlouhý čumáky a "spoliler" že bych se stín bál kamkoliv mimo asfalt, abych brzo necouval. Ono plno SUV Jenna tom stejně tváří se jak terenak ale světlá výška 18 cm a dlouhý čumák a nájezdový úhel 17 procent. Chápu že plno lidí nepotřebuje 4x4 ale zas ocení lepší světlou výšku a přední nájezdový úhel když občas musí křížit druhou polnacku a jen přejet vyjezdenou kolej by pro kombi byl o rozlámání předních plastu. Nezastavam se trendů SUV to je obecně nesmysl (váha, odpor, atd.) Ale chápu že je dost lidí co je využijí. Problém je jako vždy v lidech. Stejn tak se dají pomlouvat kombíky a moc že lidí tahák zbytečnou hmotu a objem a zabírají místo když stejně jezdi sami. Za mě je optimální mít malé a větší auto a používat je s rozumem.

Peter(Charouz)
11. prosince • 22:29

Plně souhlasím. A proto máme jedno malé a jedno velké SUV.

smějící se bestie 2
11. prosince • 13:07

NO,
když chtějí dohánět Němce, tak jim nic jiného nezbývá. A Němci si lebedí v SUV !

petr r. (petrumr)
11. prosince • 11:35

chvála SUV, jak bude mobilizace tak vláda nařídí všechny SUV škoda půjdou do války, hagusy budou výhodou.

homer
11. prosince • 22:23

Si pleteš SUV a pickupy. Do války potřebuješ korbu.

petr r. (petrumr)
12. prosince • 6:51

nemáš pravdu. Byl jsem na vojně a auto s korbou jsem neměl, každý má odbornost a hlavně odhodlání zničit komunisty a to dokážeš i s CUV.

homer
12. prosince • 9:06

Jak? Budeš cpát kulomet na zadní sedačky a střílet otevřenejma dveřma?

,
11. prosince • 12:08

pojďme zavřít škodovku !

Doporučujeme

Články odjinud