Návrat Mitsubishi Galant? Neoficiální studie ukazuje nový sedan pro rok 2020

V minulosti oblíbený sedan Galant od Mitsubishi se v nejbližší době návratu určitě nedočká. Možná právě proto se jistý filipínský designér rozhodl vytvořit jednoduchou studii nového Galantu pro rok 2020.

Neoficiální studie nového Mitsubishi Galant vypadá o to lákavěji, když pomyslíme na vlnu popularity SUV a crossoverů, které se nyní japonská automobilka drží zuby nehty. Dříve oblíbený sedan střední třídy se automobilka rozhodla vyškrtnout z produkce v roce 2012. Po deváté generaci, která nebyla nabízena v Evropě, se tak fanoušci Mitsubishi museli s Galantem nadobro rozloučit.

Mnozí z nás si tak nejlépe pamatují jeho osmou generaci z přelomu tisíciletí, u které se částečně inspiroval právě i filipínský designér Enoch Gabriel Gonzales. Jeho představa nového Galantu pro rok 2020 tak zastává například úzké světlomety a výraz v masce starého vozu, ale zároveň vychází i z dnešního designového směřování Mitsubishi.

Mitsubishi Mirage bude crossoverem: Techniku nabídne Nissan Juke

Mitsubishi Mirage bude crossoverem: Techniku nabídne Nissan Juke

Studie tedy zapadá do současné nabídky automobilky. Asi nejvýraznějším prvkem jsou chromované linie na bocích předního nárazníku, které najdete na současném Outlanderu, ASX i novém Eclipsu Cross. Z profilu si vůz zachovává nízkou linii střechy, jež vede plynule k odtrhové hraně na dveřích kufru.  

Jediným nedostatkem studie Galantu je možná záď. Ta vypadá poměrně genericky a připomíná vlastně jakýkoliv sedan od Lexusu, Hyundaie nebo Toyoty. Ani zde však nechybí ostré chromované lišty podobné těm vepředu. Nakonec se v zadním nárazníku objevují trendy rámečky koncovek výfuku.

Každopádně se jedná o zajímavou myšlenku „co kdyby“. Jelikož se ale Mitsubishi soustředí hlavně na segment SUV, případný návrat Galantu ve formě sedanu bychom asi neočekávali. Navíc, když i známé jméno Eclipse automobilka využila pro svůj poslední crossover a dle všeho má podobné plány také s legendárním označením Lancer. 

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků