Návrat Jaguaru E-Type selhal hned dvakrát. Nejdřív to nevyšlo Italům, Jaguaru pak podrazil nohy Ford

29 komentářů

Hilšer
28. prosince • 10:50

Fordem tam, Felicií nazpátek.

Pepa P.
27. prosince • 13:49

Nezapomnělo se tu trochu na X100, kterých se prodalo víc než E-type? Ví autor tohoto článku, že tato generace XK8/XKR od roku 96, se dokonce měla jmenovat F-type, ale došlo ke změně kvůli MG F-type? Tady někdo s článkem hodně pospíchal…

Mišunka
26. prosince • 23:02

Fordem tam, vlakem nazpátek. Ecoboost nikdy více. Spotřeba vyšší než TSI, kvalita ještě horší.

homer
27. prosince • 7:38

Jak se pozná kvalita motoru? Pokud má výkon odpovidajici spotřebě a nežere olej nebo neředí olej je snad kazdej motor ok ne? Nebo si jezdil až do ztráty tlaků a z toho posuzuješ?

Roman Horký
26. prosince • 16:59

Moje Toyota Prius a Peugeot 406 jsou fantastická a nadčasová auta, kam se hrabe na nej nějaký slabomyslný E-Type.

Ji/Ri
26. prosince • 19:28

Jsi tezkej posuk. Na mou 740dL xDrive nikdy nebudes mit, cukrousi.

26. prosince • 20:32

Ale božínku, že ty seš na jiný dírky

_
26. prosince • 10:04

Jo Ford, ten v historii zkurviil na co sáhnul.

Adam
26. prosince • 20:27

A jako první tvou matku.

Mirek
26. prosince • 18:52

Vždy mám rád, když se najde někdo, kdo ví jak to vše bylo, a to jen proto, že mu to tak v hlavě sepnulo. Ford kupoval pomalu nekonkurenceschopného Jaguára, zavedl tam moderní výrobu, dostal do aut moderní techniku, ke které neměli jinak přístup a stabilizoval firmu. Já vím pro tebe to je málo, neudělali raketu na měsíci. Jaguára prodal v roce 2008 v době vrcholící celosvětové krize. V té době se zbavil více automobilek.
Když víš, co pokazil, napiš konkrétně co, rád se poučím.

_
26. prosince • 19:54

Jaguar, Volvo, Mazda, Land Rover, Aston Martin všude to rozvrtali a když to přivedli zu grunt, tak to prodali za pár šupů, pomníků jak na hřbitově.

Mirek
27. prosince • 14:44

Místo výčtu automobilek napiš, co konkrétního rozvrtali. Zrovna první jmenovaný zachránili, byl nekonkurenceschopný, ale to raději nepsat, že? A jak přivedli automobilky zu grunt, povídej, přeháněj.

" Vedení Jaguaru se rozhodlo pro spolupráci s některou z velkých společností kvůli špatnému směnnému kurzu a čím dál tím těžším obchodním podmínkám způsobeným novou konkurencí. Spojení přineslo Fordu vstup na trh luxusních a prémiových automobilů a Jaguaru přístup k moderní technice a zvýšení základního kapitálu.
Po převzetí Jaguaru začal Ford s nezbytnou modernizací. Montáž v Browns Lane, pamatující ještě dobu, kdy podnik řídil sir William Lyons, byla nahrazena moderním jednocestným systémem a došlo také ke snižování počtu pracovníků. V roce 1992 čítal stav personálu 8 000 zaměstnanců z původních 12 000 a v roce 1997 již pouze 6 000. Zajímavou formou spolupráce mezi jednotlivými divizemi Fordu byla kooperace Jaguaru s další slavnou značkou Aston Martin, kterou Ford koupil v roce 1987. Základ z Jaguaru XJ-S byl použit u modelu DB7. "

Napiš, co u těch ostatních, co uvádíš podělali, zejména Mazda mě zajímá. Hlouposti psát umí každý, ale dokázat to, to už je horší. Tak se předveď.
Pro osvěžení paměti si třeba přečti tohle:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/ford-a... ...
A teď mi zkus k tomu napsat, která auta měla Mazda vynikající před rokem 1979, se kterými máš výborné zkušenosti. Neběhal jsi v té době ještě s plenkou na prdélce?

Grinch
27. prosince • 16:25

No a ty si místo citování marketingových žvástů zkus odpovědět na jednoduchou otázku, proč se Ford svých podílů v těchto automobilkách zbavoval, když v nich podle tebe uspěl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
27. prosince • 21:19

Kde jsem napsal, že v nich uspěl? Rozumíš vůbec tomu, co jsem napsal? A co si tak zjistit, jak vypadal celý americký automobilový průmysl v době krize kolem roku 2008, než napíšeš další pitomost. Kde jsem napsal marketingové žvásty? Víš ty vůbec, co to slovo znamená a kde by musel být zdroj? Všechny americké automobilky byly v této době ve finančním srabu a potřebovaly se z něj dostat. A co myslíš, jak se dají nejsnáze v takové situaci sehnat peníze? A i tak z toho musela automobilky tahat vláda a dlouho se z toho vzpamatovávaly.
https://www.hybrid.cz/japonska-acura-nsx-krize-... ...
https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/2586556-krize-v... ...
"10. prosince 2008 – Ekonomická recese výrazně dopadla také na americké automobilky. Bílý dům se dohodl s demokratickými předáky Kongresu na podmínkách státní pomoci automobilovému průmyslu. Plán zahrnoval nouzové úvěry v sumě 15 miliard dolarů (zhruba 300 miliard korun) a předpokládal, že automobilky General Motors, Ford Motor a Chrysler budou muset projít restrukturalizací, nebo vyhlásit bankrot."

Adam
26. prosince • 20:30

Měl jsem Volvo XC 70 éra majitele Ford a bylo to to nejlepší auto , které jsem měl. Měl jsem ve firmě Focus Combi diesel první generace Neskutečný dříč. Nikdy nezklamalo!!!!
V mládí jsem měl Escorta hranatého 1,4 benzín. Do dnes na něj vzpomínky. Super autíčko.
Raději drž hubu

_
26. prosince • 20:51

Hubu si drž sám a raději něco dělej ať se vzmůžeš na slušnou káru.

Teď to víš
26. prosince • 19:28

Osobní vozy Ford patří mezi nespolehlivé kruply, které prd vydrží. Ani v USA je nikdo nechce. Daří se jim pouze v některých segmentech, zejména commercial cars. F150 je dobrá.

Mirek
27. prosince • 14:11

Že někdo někdy vymyslel pitomost, kterou stále hlupáci omílají neznamená, že to tak je. Nikdy jsi auto od Fordu neměl, ale vše víš. ve spolehlivosti jsou na tom docela podobně, jako ostatní automobilky. Všechny automobilky mají a měly průsery, ale vidím, že pošuci si vždy najdou jednu, případně několik obětí a na své miláčky raději zapomenou.

Twan
26. prosince • 18:22

Nechci Ford obhajovat, jen jeho prvních pár let existence stačí k tomu, aby si člověk udělal obrázek, nicméně to, že světu dal automobilitu je neokecatelné. A také že když opravdu chtěl, tak zašlapal co mohl. Bohužel kapitalismus je kapitalismus. Navíc je ty Jaguáry štvaly....a hodně.

Mirek
27. prosince • 15:09

Možná by sis to měl také pořádně zjistit, jak to vše bylo a nepsat hlouposti (poslední věta). Hlavně obsah tohoto článku je docela nesmysl a nástupce Jaguár F-Type měl dost daleko k sériové výrobě a propásl dlouhým vývojem svou dobu. Místní redaktor, Vladimír Kadera, je zjevně také zaujatý a článek mírně řečeno posral.
O hodně přesněji je to napsáno tady: https://1url.cz/4rCT9...

ericn
26. prosince • 15:31

Jsi nemocný!

M.C.D.
26. prosince • 16:36

Ford zkurvil Volvo a Jaguar. Mně to jako důkaz stačí.

ryccardo
26. prosince • 16:52

Kolik Volv a Jagu jsi vlastnil? Tvůj otec měl Saaba, ty máš Passata B5,5

M.C.D.
26. prosince • 17:07

To těžko. Zkus psychologa zapojit do svých utkvělých představ a ne se jen nechat ošahávat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ptr078
26. prosince • 18:48

jseš sám na Vánoce, jen masturbuj dál

Péťa Umr
26. prosince • 19:33

To mi vůbec nemusíš radit!!! Dneska už 5x!!!!!!

rohor
26. prosince • 19:45

Super! Testosteron je v prdeIi

M.C.D.
26. prosince • 12:34

Fordem tam, trabantem zpátky.

webpaja
26. prosince • 13:01

Panenko skákavá, co to meleš?

Doporučujeme

Články odjinud