Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Tom  |  13. 05. 2017 09:35  |  [85.132.188.xxx]

Fajn auto za dobrou cenu. Na zivo se mi libil design predni a zadni casti, z boku na asi nejakych malych kolech to vypadalo hodne nevyvazene,asi jako X4. Na druhou stranu uznavam, ze za tu cenu v plny palbe a kombi bych mu to klidne odpustil

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  13. 05. 2017 09:55

Jde to koupit bez toho odporného displaye? Bez něj je to totiž pěkné auto

Odpovědět  |   | 
jantar  |  14. 05. 2017 12:39  |  [94.112.136.xxx]

Ano, jde, ale pak nemůžete mít parkovací kameru.
A ta je u Tipa docela důležitá, protože výhled dozadu je katastrofální.

Odpovědět  |   | 
franta321  |  15. 05. 2017 09:00

Kdo není zhejčkanej zbytečnostma (kamera, hlídátka a jiný pičovinky) a umí couvat podle zrcátek, tomu kamera chybět nebude. Na ten výhled si člověk musí zvyknout, jako u každýho auta na který zvyklej není.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  13. 05. 2017 14:34  |  [188.123.100.xxx]

čo to je za zhovädilosť, porovnávať veľkosť kufra s Fábiou??. Veď to je o triedu vyššie auto, či škoda musí byť v každom článku?.

Odpovědět  |   | 
dfgdfgf  |  13. 05. 2017 18:55  |  [90.179.50.xxx]

Zas tak velká zhovadilost to není.
Fabia 1,4 TDI 77kW výbava Style + tempomat stojí cca 429.000 Kč
Tipo 1,6 MultiJet 88kW výbava Plus + tempomat stojí cca 433.000 Kč
Ta auta si přímo konkurují. Lidi nějaké třídy zas tak moc nezajímají. Rozhoduje cena a co za to.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  14. 05. 2017 20:36  |  [188.123.100.xxx]

asi jedine porovnatelná je cena. Motor, rozhodne Tipo, rozmery, radšej ani nepíšem, vybava kvalita a spracovanie +- rovnaké.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  14. 05. 2017 20:04  |  [46.33.112.xxx]

tady jej srovnavali s Octavii...to už mi zas přijde mimo...
https://www.youtube.com/watch...
přitom jinde zas píšou,že je to Rapid..tak ti nevím

Odpovědět  |   | 
Rado  |  13. 05. 2017 15:43  |  [62.197.243.xxx]

Presne tak. Je to trieda golfu a teda aj konkurent Oplu astra, Renault Megane , Peugeot 308 ale aj oktávky. Fabia je veľkosť Fiatu punto ibaže lacnota. Pretože konkurent Punta je z koncernu VW -polo!!!!

Odpovědět  |   | 
vanDave  |  14. 05. 2017 17:41  |  [88.102.252.xxx]

V tom případě je Fobia předražená :)

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  15. 05. 2017 22:45  |  [107.167.108.xxx]

Z tehle staje nejen fobie.

Odpovědět  |   | 
DAS  |  14. 05. 2017 12:03  |  [83.208.54.xxx]

Mel jsem ted tyden pujcenou verzi s 70kW 1,4 na dovolene a celkove velka spokojenost. Dobre se s tim jezdi, ovladace taky OK, dobre vypada, je to celkem kus auta. Ale ten motor mi prisel dost lenivy, mam sice taky jen 74 kW atmosferu, ale ta v mem Ceedu me prijde subjektivne o dost silnejsi - ale treba to bylo tim, ze ten Fiat mel jen 4000 km a jezdili s tim doted jen kloubouci. Ale jinak za 300tis dobry kup - kdybych znovu vybiral, asi bych o te verzi s 1,6 atmosferou uvazoval.

Odpovědět  |   | 
DAS  |  14. 05. 2017 12:09  |  [83.208.54.xxx]

Tak oprava, bral bych to s 1,4 TJet ve výbavě Plus + pár doplňků - do 400 slušný kočár.

Odpovědět  |   | 
ts1990  |  14. 05. 2017 20:54  |  [188.175.112.xxx]

V tomhle pripade radeji jit do corolly, kde za tyhle prachy je TOP vybava a o kvalite zpracovani ani nemluvim. Fiat si az moc veri...

Odpovědět  |   | 
RH  |  16. 05. 2017 11:20  |  [77.240.103.xxx]

Osobne mame Corollu a s ohledem na misto pro posadku zejmena na zadnich sedadlech - nemyslim si ze sezenete prostornejsi vuz kam si muzete v klidu natahnout nohy i kdyz mate jako ja pres 1.9m... Resili jsme hodne aspektu, a celkove to dopadlo pro Corollu i s ohledem na spolehlivost a formu provozu. Vetsinu km najezdime na kratke vzdalenosti, a atmosfericka 1.6 je na to idealni (hybrid se mi nevyplatil)... Jakykoliv turbomotor (zejmena naftu) ve meste na kratke vzdalenosti pomerne rychle oddelate...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 05. 2017 16:31  |  [185.15.252.xxx]

Není to moc zvykem, ale seriozní test i seriozní a "k věci" komentáře

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 05. 2017 19:20  |  [217.195.168.xxx]

...hlavne kvoli tomu motoru by som do toho v pokoji siel, to musi letiet ako utrhnute. A to ja zrovna diesel nemusim. Zaujimave auto.

Odpovědět  |   | 
Krokodýl  |  02. 06. 2017 13:27  |  [46.33.96.xxx]

Mohu vám potvrdit,že je to "raketa".Díky poblblé Euro 6 má sice malou prodlevu v akceleraci,ale pak vás i při 5 stupni vmáčkne do sedadla.

Odpovědět  |   | 
Krokodýl  |  02. 06. 2017 13:20  |  [46.33.96.xxx]

Tipo kombi SW jsem koupil 14.dubna 2017 a to s navtovým motorem 1.6 -88 kW ve velmi slušné výbavě,s manuální šestistupňovou převodovkou,příplatková metalíza červená Amore.Nemohu si ho vynachválit.Mám najeto cca 3400 km s prům.spotřebou 5,2l/100 km a spotřeba,zřejmě jak si motor sedá ,stále klesá.Cena po slevě 531990 Kč.Porovnali jsme ho s kamarádovou Ochcávkou v základní bílé barvě bez příplatku za 789900 Kč a kromě automatické převodovky se stejnou výbavou.Já mám navíc přisvětlování do zatáček a lepší displej.Stačí jen ten rozdíl ceny...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A