Návrat čeká i britskou automobilku Bristol s motory od BMW

Návrat čeká i britskou automobilku Bristol s motory od BMW

Zažíváme snad renesanci britského automobilového průmyslu? Zpátky na scénu se chce vrátit TVR s vozem od Gordona Murraye a svůj návrat oznámila i automobilka Bristol, kterou získala společnost Bristol Automotive Group po krachu firmy v roce 2011.

Stopy vedou až ke švýcarské společnosti Kamkorp, která vlastní i firmu Frazer-Nash. Ta je známá svým úsilím na poli vývoje akumulátorů a baterií. Nyní se automobilka Bristol dohodla na spolupráci s BMW, které bude dodávat motory. Zajímavé je, že právě automobilka Bristol začala v roce 1945 vyrábět kopie předválečných BMW.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Nový model Bristolu vzniká pod jménem Project Pinnacle a výrobce bude postupně vypouštět podrobné informace. Hotové auto bychom měli vidět ještě do konce roku 2015.

Společnost Bristol Automotive Group se za poslední čtyři roky soustředila především na restrukturalizaci automobilky, vybudování servisní sítě a dokonce i showroomů. Poslední nově vyvinuté auto s logem Bristol vyjelo na silnice v roce 2003. Jednalo se o model Fighter s desetiválcem z Dodge Viper.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků