Navigace od Googlu bude mít mód i pro motorkáře. Povede je vhodnější trasou

Motorkáři potřebuje jiné a odlišně podané informace o trase, než autaři. Google na to zareaguje.

Používáte mapy Google coby navigaci v chytrém telefonu? Pak zřejmě tušíte, že nabízí módy podle toho, jakým způsobem se pohybujete. Tedy jestli cestujete pěšky, městskou hromadnou dopravou či autem. Aplikace na základě toho upraví vaši trasu, což není překvapivé. Diferencovat ale vývojáři chtějí i motocykly.

Motorkář měl po srážce obrovské štěstí. Náklaďák ho minul o pár centimetrů

Motorkář měl po srážce obrovské štěstí. Náklaďák ho minul o pár centimetrů

Pokud aplikaci přepnete do motocyklového módu, ve výpočtu trasy se několik parametrů změní. Počítá s delším či naopak kratším časem cesty pro dlouhé trasy. Motorkář totiž zpravidla staví častěji, než když jede autem, ale nemusí to být pravidlem. Ukáže také trasy, kudy auta neprojedou či to mají zakázáno. Městské kolony pak bude počítat jako kratší zpoždění - předpokládá opatrné kličkování.

Mezi další prvky, které aplikace nově při motocyklovém módu bude zvažovat patří širší parkovací možnosti v centru měst či efektivitu cestování na základě profilu trasy. Jinak řečeno, jet konstantních 130 km/h v některých případech není tak efektivní, jako to střihnout zkratkou po točité okresce. Což pro automobilovou verzi navigace nemusí platit. Přizpůsobí se také grafika navádění, protože na motocyklu přicházíte o hlasové pokyny.

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Google aktuálně mód testuje v Indii a jihovýchodní Asii, kde jsou motocykly z celého světa vůbec nejpopulárnější. Údaje nasbírané například v Indonésii, Malajsii, Thajsku, Vietnamu či na Filipínách poté použijí pro globální verzi aplikace.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků