Natalia SLS2, další konkurent Veyronu za dva roky

Asi každý si pamatuje na chvíli, kdy šéf Volkswagenu oznámil, že automobilka vyrobí nejvýkonnější a nejrychlejší vůz na světě. Přestože se záměr nakonec povedl, stál automobilku velký balík financí, které se jim nikdy nevrátí a také přinesl řadu technických problémů.

Američan Alfred DiMora se asi tímto příběhem inspiroval, protože oznámil, že v roce 2008 přijde na trh s ještě monumentálnějším strojem. Půjde prý o šestimetrovou limuzínu s šestnáctiválcem o objemu 14 litrů. Ten bude dopovat čtveřice turbodmychadel a výsledný výkon na kolech by měl dosáhnout 882 kW (1 200 k). O bezpečnost vozu a jeho stabilitu se mimo hromadu aerodynamických prvků bude starat na šedesát počítačů a půjde tak nejen o nejvýkonnější vůz, ale i o ten nejvybavenější informačními technologiemi.

DiMora plánuje, že ročně prodá na padesát těchto vozů s cenou přes dva miliony dolarů. Pokud si tedy za dva roky plánujete nákup nového žihadla, můžete sáhnout po Natalii SLS2, jak se vůz bude jmenovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Natalia nezapře svůj americký původ, vše na maximum...
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků