Natáčení Spectre stálo 883 milionů korun jen za zničená auta

Natáčení Spectre stálo 883 milionů korun jen za zničená auta

Nebude to dlouho trvat a do kin dorazí nejnovější bondovka, která se jmenuje Spectre. Poslední pokračování vstoupí do dějin jako nejdražší Bond vůbec, což se projevilo také na konečných nákladech potřebných na filmová auta.

James Bond a jeho auta: kompletní historie

James Bond a jeho auta: kompletní historie

Tvůrci filmu utratili za auta celkem 24 milionů liber, tedy  v přepočtu téměř 900 milionů korun. Není se čemu divit, protože při natáčení padlo například hned sedm exemplářů speciálního Astonu Martin DB10. Hodně se v nejnovějším snímku bude prezentovat také Land Rover a chybět nebude ani Jaguar, který zapůjčil dokonce prototyp C-X75. Mimochodem britská automobilka dovezla všechna auta na frankfurtský autosalon.

V novém dílu Jamese Bonda se ukáže RR Sport SVR, Defender i C-X75

V novém dílu Jamese Bonda se ukáže RR Sport SVR, Defender i C-X75

Na efektních záběrech si dali filmaři velmi záležet, takže se můžeme těšit na propracovanou honičku Astonu Martin a Jaguaru C-X75 v ulicích Říma. Podle dostupných informací jezdili kaskadéři po městě během natáčení rychlostí až 180 km/h. Důkladné přípravy pak v reálu například znamenaly, že celonoční práce přinesla ve finále čtyři sekundy materiálu použitého pro film.

Spectre dorazí do kin koncem října. Celkový účet za film se vyšplhal na 200 milionů liber, tedy 7,3 miliard korun. 

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků