Nastupující generace Audi R8 se ukázala na první fotce

Nastupující generace Audi R8 se ukázala na první fotce

Ženevský autosalon se stane dějištěm premiéry nové generace Audi R8. Prozatím se na světlo světa mnoho informací o této novince nedostalo, ale to se aktuálně mění. Po internetu už koluje první neoficiální fotografie, která alespoň částečně odhaluje podobu německého supersportu.

Druhá generace Audi R8 se ukáže v Ženevě. Dorazí také jako e-tron

Druhá generace Audi R8 se ukáže v Ženevě. Dorazí také jako e-tron

Překvapení se ale nekoná. Přesně podle očekávání design ve velké míře následuje poslední vydání Audi TT. Oproti dosluhující R8 je ta nová agresivnější a také ve velké míře sází na ostré hrany.

Z neoficiálních informací víme, že by nové Audi R8 mělo částečně používat techniku Lamborghini Huracan. Očekává se, že kromě osmiválcového motoru bude k dispozici také výkonnější desetiválec převzatý právě z Huracanu. Údajně by měl ovšem být naladěn na nižší výkon. Dorazit by měla také verze e-tron. 

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Na přesnější a hlavně oficiální podrobnosti si ale musíme ještě chvíli počkat. Čekání to nicméně nebude dlouhé, Ženeva startuje už za necelý měsíc. 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: gtspirt.com 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků