Výkon stačí, když to zhubnou o 200 kg bude to fajn.
Kedy uz aj ti jednoduchsi pochopia, ze tie auta su schvalne presne take ako treba. Ked chcete turbosracku, ktoru si aj tak nekupite, hladajte inde.
nejde tam o to ci ma turbo alebo nie .. osobne pre mna turbo je super vec ale gt86ku chcem a nevadi mi, ze tam nie je ... to auto je super vyvazene takisto ten boxer motor .. taketo auta su dokonale do zakrut, nie len hlupo tlacit plyn na dialnici a potom sposobit retazovu nehodu ... a kto chce v 86ke turbo tak si ho tam da je nekonecno kitov vsade na internete .. kludne moze mat 400-500koni ale otazka je ci to clovek vyuzie ... tych 200uplne staci na sportovu jazdu.. povodna hachi-roku mala 1,6 atmosferu 4A-GE motor vysoke otacky a 112koni a uplne to stacilo , bolo to poloprofesionalne pretekarske auto, ktore slo do vyroby
Ne,ne, ne. ;-) Sportovní auto prostě nemůže mít příliš malý výkon, prostě ne. Navíc je problém, že těch papírových 200 koní je tak 195 reálných, zatímco kdejaká "turbosračka" s 200 HP na papíře má v reálu 230.... 200 HP už je dneska pro takové auto prostě málo, jak píší kolegové výše, chtělo by to alespoň 230-250...
Nikdy to neni dost......, když se to neumí.
Takze jsme zase na zacatku, u ega ;-)
Bullshit.
Čo si predstavujete pod takým pojmom príliš malý výkon?
Přidat 50 koní, vyhladit výkonnovou křivku a zachovat rozumnou cenu, pak si ho pořídím na malé české okruhy.
No a právě to oni nechcou udělat, a proto se to dál nebude takřka vůbec prodávat. Při současných normách se malá atmosféra uživatelsky ladí těžko.
V Evrope by mirne navyseni vykonu podle mne prodeje citelne neovlivnilo. V USA to naboostuje kdejaka slusna dilna.
Přesně! Museli by tam napasovat 2.5 l boxera a pak by se možná dalo uvažovat tak o cca 220-230k..... zajímavěji zní ta možnost vzkříšení MR2 s mid power....B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.