Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

142 komentářů

M.
27. května • 15:10

A bude už mít nezávislé zapnutí mlhovek, nebo pojede v idiotském vw konceptu? Půjdou vyměnit stírače během zaplého motoru? Půjde legálně trvale vypnout start/stop systém? Bude auto dávat informaci o aktivní regeneraci DPF? Ne? Opět auto vyvinuli idioti.

Ten kdo ví
23. května • 17:17

Koukám že je to tady samý odborník. Co houno zná a houno ví. Co máte? Bazarové mrchy do 150000? Rapidy jsem koupil 3, 1,2 tsi. První má najeto 115000 km za 20 měsíců, druhý se ke stovce blíží.Zkrátil jsem výměny oleje na 15000 km. Spotřeba kolem 6 l/ 100. Slušný kufr, vzadu dost místa pro 2 dospělé. 66 kw není sice nic moc, ale i tohle se dá rozjet na slušných 170 km/h . Co víc? Auto za 330000,- s klímou, vyhřivanými sedaky, parkovacím asistentem, multifunkčním volantem, hands free a litýma kolama. Ať se ozve ten kdo s Rapidem najel aspoň 50000 km, a ne ten kdo ho viděl na netu.

´´´
23. května • 18:16

Cože? Za tolik? Za 330000? Takovou mršinu? A k tomu ještě auto segmentu B s tak mizerným výkonem, atd., atd..

Ten kdo ví
23. května • 19:20

A o si koupíš za 330000? V této kategorii? Měl jsem už vice než 30 aut a Rapidy jsem koupil po delší úvaze, na dlouhé cesty používáme vw multivan, ale na bežný provoz je bezkonkurenční. Ale nechám to na posouzení koňovi, ten má větší hlavu.

Polo
22. května • 7:46

Skřítkové bastliči, vylezte z křovin,
Koukejte uklohnit sen českých rodin.
Skřítkové, vemte si kladivo,dláto.
Najděte nářadí, neřešte ztrátu.
:-D

Jarda Strachota
21. května • 23:56

Je příznačné, že se pod článkem o Škodovce rojí paka s rákosnickým Hnůjdajem.
Koho z Čechů si myslíte že to zajímá?
Jávám odpovím - vůbec nikoho. Článek je o autech, ne o korejskejch tragédiích.

FRČ
22. května • 7:14

Jsi naprosto mimo.
Ty paka zrovna od tebe sedí... Právě jen pako používá označení Hnůjdaj.
Děkujeme ti za své odhalení.

Thomas
22. května • 6:08

Tak ses tu hezky vyzvracel a jede se dál. Ten článek je právě o amatérské škodovce, která vyrábí právě jen ty tragédie a parodie na auta. Dnes už každý ví, že Hyundai vyrábí kvalitnější auta než škodovka. A právě proto se ti, co to ví (naštěstí většina), pokouší ten zbytek zarputilých, omezených a fanatických odpůrců Hyundaie umravnit, aby zde jen nezvraceli naprosté nesmysly jako ty.
Jinak by ses divil, kolik Čechů zajímá Hyundai. Na českém internetu je to podle statistik Googlu nejvyhledávanější automobilka.

aleš
22. května • 23:22

řešil někdo spotřebu, moje škoda 1,8 průměr 7,1 a to za Rozvadovem to jedu přes 200, v česku po d1 kadla kadla. mám benzin

Rudolf
22. května • 7:49

Češi mají opravdu mimořádné štěstí, že jsi se obětoval a rozhodl se jim rozšířit obzor.
Je to nesmírně záslužná a také nelehká činnost.
Vydržte a nenechte se odradit ťukáním si na čelo, posměšky nebo urážkami. Jednou Vám třeba postaví v areálu psychiatrické léčebny pomník...

Thomas
22. května • 8:34

Ha ha. Že by další adept na umravnění ?
Vtipálku, poukazoval jsem na fanatické a naivně omezené odpůrce.... ne na většinu Čechů. Nauč se číst.

M.F.A.
22. května • 9:18

Odpůrci jsou rozhodně omezení, ale jsou to lidé, které si znepřátelil Hyundaj sám:
1/ doslova otřesnou firemní kulturou předváděnou panem Vošickým, zejména agresivní chvástavou reklamou často urážející národní cítění Čechů
2/ designovou a technickou úrovní své produkce zasazeném do kontextu bodu 1/
Výsledek je nasnadě: image na bodu mrazu, arogance a nenávist se značce vrací nazpět.
Kdo vidí dál než na špíčku svého nosu ví, že existuje obrovské množství automobilových značek s mnohem lepší produkcí a k tomu s bezproblémovým chováním.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thomas
22. května • 17:36

Ale no tak. ;-) Odpůrci jsou omezení, to je pravda, právě proto, že jsou v uvažování jednodušší a nechápou reklamu.
Prý "urážející národní cítění Čechů", jakože škodovku? Ta už dávno není česká. České zbylo jen označení "Škoda" této absolutně německé automobilky. To je vše.Především designovou, ale i technickou úroveň (např. špičková elektromobilita, vodíkové palivové články, hybridy, .....) značky Hyundai ji mohou ostatní automobilky (a to i prémiové, natož nějaká škodovka) jen tiše závidět. Hlavně škodovka je designově na velmi nízké úrovni (fádní, nudná, bez jakéhokoliv nápadu, bezpohlavní, zbytečná). I technickou úroveň má chabou (malá spolehlivost).
Takže v případě reklam Hyundaie nejde o žádné chvástání, ale jen o realitu. Samozřejmě se s tím ti jednodušší jedinci čecháčci-škodováčci nemohou vyrovnat..."Kdo vidí dál než na špíčku svého nosu ví, že existuje obrovské množství automobilových značek s mnohem lepší produkcí" než u škodovky. A na špici tohoto obrovského množství automobilových značek je značka Hyundai s její kvalitou bez kompromisů.

Jura
23. května • 0:26

Kdo si koupí hnujdaje na dosmrti kunda je.

Jirka
23. května • 6:46

Ha ha ha. Vtipalku. Ani se ti to nerýmuje. Když už tak Hjundaje...

Jirka
23. května • 6:38

Koupil jsem si škodovku

abych sbalil sousedkuřekla mi ty kok*tkuv tom bych byla za štětku

Run Dab
22. května • 19:35

Ten Thomas ale musí bejt ubohej debil, když je z rákosníka tak odvařenej.
A Škodovka je absolutně německá?
Zato Hujda je česká jako poleno. Už jen ten název......
Bože chraň nás od takovejch kryplů!!!

FRČ
22. května • 21:16

Ta pravda pěkně bolí, že jo? Slova jako "rákosník, debil, Hujda, krypl" používá individuum s IQ na úrovni hmyzu.

Thomas
22. května • 20:08

Z tebe za jednoduchost (hodně mírně řečeno) přímo tryská!!! Za vícero slov mi nestojíš.

Mirek
22. května • 17:33

Člověk, který se nechá ovlivnit reklamou natolik, že podle toho přistupuje k výrobkům, by měl být alespoň částečně zbaven svéprávnosti. Když něco kupuji, tak nekupuji reklamu, ani pako Vošického.
Na druhou stranu to může být docela pěkně tupé stádo, nechat se takto ovlivnit, a tomu se dá potom prodat kdejaká blbost. :-D

josephko
21. května • 18:44

Osobne si myslím, že nový Rapid bude prvou, resp. treťou karosárskou variantou Octavie 4. Prvou z chronologického hľadiska - teda času predstavenia, a treťou z hľadiska typu karosérie - po tradičnom liftbacku a kombi bude existovať aj hatchback. Len s najväčšou pravdepodobnosťou nebude niesť názov Octavia, ale niečo iné. Presne tak ako Golfy "s kufrom" už desaťročia nemajú názov Golf, ale Jetta, Vento či Bora.

Madla Fakla
21. května • 16:10

To je asi normální stav, když se mění postupy.

Pomahač
22. května • 8:11

Autor článku zřejmě nemá ani minimální představu o fázích připravy výroby (v jakémkoliv oboru).
V předsériové výrobě samozřejmě výrobní linka ještě dávno nestojí a tak se montuje tučně a postupy výroby se teprve stanovují, stejně tak jako se připravuje speciální nářadí, přípravky apod.
To jsem myslel, že se učí už na střední škole, ale zřejmě ne a tak může vzniknout takovýto "objevný" článek. O úrovni debaty pod ním už vůbec nemluvím.

H4H
21. května • 17:13

Ne. Když je to amatérská automobilka (garážová partička).;-)

Dusty
21. května • 7:44

Takze. Mam cca 4,5 roku Rapida 1,2TSI 77kW, najezd 190000. Jezdim jak kratke, tak dlouhe trasy, celkove mezi 5,5 a 6l/100km. Neni to nejhezci auto na svete, ani nejlepsi. Spis bych rekl, ze je to takovy lepsi prumer. Kdyz zminim velikost a kufr, tak ve 3 lidech + 3 kola a vybaveni na triatlon sme odjeli bez problemu a cehokoliv, co by z auta trcelo. Co se tyka jizdnich vlastnosti, tak mi prijde lepsi, nez Golf IV 1,9TDI 66kW + chip. A to vcetne dynamiky. Jen clovek nesmi byt liny radit. A pak jsou krasne pohledy ostatnich, kteri me dojedou na dalnici za kamionem v 90km/h, kdyz tam hodim trojku (tocim do 130) a oni se svym dvoulitrem nestihaji (holt si neumi podradit)... Kdo neveri, at se s nejakym Rapidem poradne sveze... Jo a co se servisu tyka, tak krom oleje, svicek a brzdovky byl jediny servis diferencial ve 185000km, coz pri mem jezdeni neni zadne prekvapeni... Btw, nikomu to auto necpu, nech si kazdy koupi, co se mu libi a na co ma, ale at se nikdo tomu druhemu za vyber neposmiva. Hezky den vsem Dusty

Ales
21. května • 4:33

Mě od Škody velmi chybí na trhu auto plnohodnotné v délce cca 4,40-4,50 cm (bude mít prostor pro posádku, bude mít výkon 110-130kw, které nebude úzké a špatně odhlučněné...atd). Škoda by mohla mít v nabídce kratší Octavii, něco jako hatchback či sportsvan. Třeba i podobné karoqu, ale ne SUV. Konkurence má buď příliš krátké (4.30m) a málo prostorné hatchbacky či už moc prodloužené kombíky (přes 4,60m).

Ales
21. května • 4:35

4,40-4,50 metrů, ne cm ...

Rosťa
20. května • 19:08

Já si na Rapida narozdíl od většiny diskutujících nestežuji. Mám služební 1.6tdi a za tři roky naježděno 250tkm. Tvrdé plasty nevrzají, díky minimální výbavě se z elektroniky nemá co pokazit, spotřeba 4,3l, prozatím vše v servisu dokázali spravit do 4 hodin a státu odvedu jen pár korun. To bohužel kolegové co mají např. i30 či 308 nemůžou říci.

Tomislav H.
20. května • 21:44

Co ti tam opravovali, že tolik hodin a oprav? Tak to se škodovka nemá čím chlubit.
Mám na i30 1.4 benzín, najeto 332tkm a naprosto bez jediné závady. Žádné vrzání. Elektroniky je v ní plno, vše perfektně fungující. Prostě auto prémiové kvality.

Rosťa
21. května • 0:10

Kromě jedněch rozvodů běžná údržba. A jak je stará?

Tomislav H
21. května • 8:21

Čtyři a půl roku stará. Ani rozvody se nedělaly. Má řetěz.

Martin
20. května • 19:36

To auto tlačíš ? .....Pár TDI mi pod rukou prešlo a 4,3 l jedine tak mimo mesto , čo i len pár km mesto resp dialnica pod 5.0 až 5.5 nereálne , ....neexistuje TDI , žiadne na svete , ktoré žerie pod 5 l pri rýchlosti 120km+ resp. v meste....NEEXISTUJE a to som tých tdi od doby 1.9 tdi 66 až po súčastné v GTD mal.....

znalec
21. května • 14:57

moje TDI za 120tkm, priemer 4,8l :-)Prakticky len dialnica, cca 50% 120kmh na tempomate a cca 50% 140 kmh na tempomate.Pri 140tacho berie 5,5 litra, pri 120 tacho berie do 4,5 litra.nenalozene, len s vodicom.

Michal
20. května • 20:42

4,3 s Rapidem není problém, ale musí být lehká noha na okreskách.

Aštar Šeran
20. května • 21:43

Jo 4.5 na 100 není problém, ale to máte namysli údaj z palubáku. Realitka dle takování bude tak +0.5l více.

martin Z
20. května • 20:31

octavia 1,6 TDI prumer 4,5 zadnej velkej problém není.i na dalnici při 120 se dostanes na 5 i min.natankuju plnou a 1200km v pohode.Drzim to tak na 2000 otáčkách.

Martin
20. května • 20:50

Tak skús ísť 100 km rýchlosťou 120 km/h a pošli fotku cca priemernej rýchlosti a spotreby pod 5 l.....mám 5 tdi na firme a NEREÁLNE - mimo mesto áno ( defenzívna jazda ) - dialnica NORMALNA JAZDA nie blokovanie kamiónov a MESTO - nereálne.......ak by si robil hoc aj 5l na dialnici a 6 l v meste do 4,3 by si mimo mesta musel mať zapriahnuté kone lebo do tabulky ti to nevychádza....

Rosťa
20. května • 21:20

Je to v řidiči. Já když jedu dálnici, tak při tachometrových 140 (reálně 130) se v pohodě vejdu pod 5. A jsou dny kdy najedu i 600 km po dálnici.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
20. května • 21:52

Ako řidič ovplyvňuje spotrebu na tempomate na dialnici ? Ako dosiahnem v ktorom koľvek vyrábanom aute spotrebu pod 5 l pri tachometrových 140 km/h a 600 km po dialnici ? Neaké školenie ktoré by mi ušetrilo nemalo prostriedkov by sa nedalo dať ? Rád sa niečo nové naučím a poviem to aj chlapom , ekonómke ktorá musí nonstop prepočítavať nadspotrebu, manželke a v neposlednom rade SEBE....:-D Niekedy mám pocit že tu prispievajú 15 ročný chalani ktorý v živote v aute ešte nesedeli......

znalec
21. května • 14:59

nemas problem s mestom?Vo velkom meste 6 litorv - suhlasim.
priemer to potom pokazi :-)ale medzimesto, a dialnica lahka noha - do 5 litrov na 1,6 tdi sa musis zmestit.

Rosťa
21. května • 0:09

Jak jsem psal, služebního Rapida mám v základu, takže bez tempomatu. Je to o citu vystihnout, kdy přidat, ubrat atd. Ve městě rozjezd s rozumem, protože se na dalších semaforech potkáme. Já jsem extrém, protože i s CNG oktávkou jsem jezdil za 3.5kg (rekord s rodinou na trase 230km za 2.9kg). A se soukromou Imprezou 2.0 jezdím za 7.3l. A když nespěchám a snažím se jet na spotřebu, tak dám cestu Praha-Ostrava v Rapidu za 4.0.

Rosťa
20. května • 20:11

Kombinovaná spotřeba 4.3l, cca 40% dálnice, 40% venkov a 20% město. Průměrná rychlost 59 kmh. Ta nejzávažnější věc v opravě byla rozvody kolem 180tkm.

Mirek
20. května • 16:44

Trochu si odskočím, ale již nějaký čas přemýšlím, čím nahradím své auto. Naštěstí nemám problém s žádnou automobilkou, to je paráda, že fanatici, ale přece jen mám nějakou představu a chtěl bych zůstat u benzínu a začínám ve výběru vždy "havarovat" na motorech. Když uvážím problémy přeplňovaných motorů do sekaček, přesun k tříválcům, případně naprosto přestřelené ceny za některé výrobky automobilek, tak zatím nevím, kterým směrem se ubírat. Nové motory jsou pěkná věc, ale spolehlivost se pozná až za několik let, o tom by mohli vyprávět jak majitelé aut Škoda, Ford, Opel ... stačí si počíst na fórech.
Nejsem nějaký olizovč plastů, ale tvrdě "bakelitový" vnitřek mě také nepřitahuje, což začíná být docela dominantní u škodovek. Některé automobilky tají, jak je to s ochranou proti korozi a neodpoví na to ani na přímý dotaz.
Tím jen chci říci, že je mi u zadele, jestli moje budoucí auto vyrobí například Dacia, když budu vědět co jsem za své peníze dostal.

gamblik
20. května • 23:45

Směr je jasný. Japonsko. Asi nejlepší poměr cena/užitná hodnota má Mitsubihi Lancer, nebo ASX - pokud by bylo libo crossover. Je tam atmosférická 1.6 bez turba a přímého vstřikování. Jednoduchá auto bez nesmyslů a poruchových technologických výstřelků. Nevím jak Lancery, ale ASX se dodnes vyrábějí v Japonsku.

znalec
21. května • 14:55

Hm, zjavne si sa v ASX nikdy neviezol.
Ja ti to teda zhrniem:1. stabilita jazdy len v priamom smere. V zakrutach sa naklana, nedrzi stopu, na nerovnostiach poskakuje.
2. protikorozna ochrana biedna - vyzaduje nastrek u dilera, aby prezil aspon zaruku.
3. motor 1,6 je nepouzitelny uz na dialnicnom obchvate - na okreskach a dialnici katastrofa, so spotrebou okolo 9 litrov.
4. Dizajn interieu a ovladaci panel predpotopny.Zaver: ASX si kupi len dochodca, ktory preseda z Felicie - pretoze ASX je auto konstrukcne 20 rokov stare.

jarda
21. května • 21:50

jo ta 1.6 to je trizna s tim jet.. 1.0 trihrnky jsou oproti tomhle formule

Olda
25. května • 8:26

Je to jinak, ASX 1,6 mám už 4 roky, průměrná spotřeba 6,5 mimo město, 7 při 130, město 7,5. Motor pružný už v nízkých otáčkách, kdy TSi cuká, ale dost hlučný. To je jediná chyba ASX, je to super spolehlivé auto, měním jen olej a 1 x destičky, dokonce i svičky jsou původní při skoro 200 t. km.

Zelí
20. května • 19:06

Jenom dotaz, k čemu potřebuješ v autě měkčené plasty. Já je tam mám a vůbec je k ničemu nepotřebuju. Nejsem úchyl, abych se vyžíval v mazlení s přístrojovou deskou. Důležité je, aby se neleskla a šel dobře utírat prach...... k tomu žádné měkčení není zapotřebí. Pokud někoho přitahuje měkčená přístrojová deska, tak ať si zajede do Bohnic na vyšetření. Možná si ho tam nechají na pozorování.

Mirek
20. května • 21:46

Na to je vcelku jednoduchá odpověď, každý má nějaké preference a představy. Ty je máš například dost nízké.
Já nikde nepsal o přístrojové desce. Jako obvykle si převykladáváš obsah na jiný význam, takže hurá, upaluj do Bohnic na pozorování, ale i tak dám přednost měkčeným plastům i na přístrojovce. Ony i dveře... atd jsou z plastů a je mnohem příjemnější se dotýkat měkčených materiálů, než narážet na cokoliv tvrdého, například na tvrdý středový tunel.
Živě si představuji RR v bakelitu. :-D

666
20. května • 14:55

Rapid mám a je to skvělé auto B-]

Appofiss
20. května • 15:49

Taky jsem s nim spokojenej.

Znalec
20. května • 20:49

Mal som rapíd 1.2 tsi ako náhradné vozidlo k o3 a nebol som sklamaný.Pozitívne prekvapila spotreba , len cca 1 liter viac ako moje tdi, a celkom dobre odhlučnenie.Negatívom su slabé sedačky.Inak prijemne auto

km03
20. května • 12:44

Mám Rapidku,som s ňou spokojný.Len niektorých mudrlantov,ktorí tvrdia nemusím.Pre tých ktorí tvrdia,že to kupujú len dôchodcovia alebo " debili,ktorí by sa mali vyšetriť" odkazujem: Pos--te sa,kúpte si tak Mazdy,Renaulty a pod. v " plnej paľbe" Veď ak takto mudrujete,tak na to máte peniaze,že? Viezlo sa mi v aute pár známych,ktorí majú väčšie,luxusnejšie autá a tvrdili,že to vôbec nie je zlé.A ešte niečo,reagujem len kvôli urážkam,normálnych ľudí poprosím,aby to nebrali osobne.

Tom
20. května • 19:21

Taky mám rapida už šest let a najeto mám 73000 bez problémů a závad komu to auto vadí ať si koupí něco jiného ale jsem naštvaný na ty burany co si koupí audinu za mega a píšou tady ty hovna

Radon
21. května • 17:13

buď v klidu, ty co mají audinu za mega tady nenajdeš (jsou na golfu), tady píšou spíše ti co mají audinu za půl mega a zrovna jim přišel účet za servis ... to pak zbývá jen "neměkčená palubovka ...", "tříválec co nejede ...", "všude samé plasty ...", "určitě to nenajede 400.000 km jako moje auto ..."

JirkaX
21. května • 17:50

Bingo.

Petr
20. května • 13:00

Tak v Rapidu jsem jel jak v uz odchazejici klasice tak druhe verzi ....
Prvni me uchvatila kufrem - proboha k cemu tak obrovske nic vozit sebou.Je to krasne nebyt limitovan ale uprime kolikrat si vezu lednici pult.mrazak domu ...? Vsichni nabizeji privezeme odvezeme a kdyz ne tak za rohem ANO.
A druha verze v MonteCarlu k smichu ne provedenim je pekne ale dat do teto urovne vybav TRIVALEC S OBJEMEM JEDEN LITR to chce skutecne naturu pro tuto vybavu min 18 a nejlepe v TURBU proste limit pro par ne masovku pro vsechny !!
A jizdnim vlastnostem od zacatku jsem si myslel ze mame 1,2 nekdy i 1,4 pak bylo prekvapenim ze ee ale jen 1,0!!
Stejny motor v Karoku uz byla tragedie a z jizdy spis fraska ale nadruhou stranu ten kdo si rad kvedla s radici pakou bude nadsen udrzet zhruba 90km rychlost byla porce i o dva stupne dolu!!!
Klid na palube Ok hluk od kol Ok pohodlnost sedacek Ok - vuci tride auta tak ze RAPID neni spatne auto spatne je nastavana cena a bohuzel pohonne jednotky.
Spotreba na zhruba 120km v rapidu ve dvou svizne tempo kolem 100/110km 5,5 Karok byl ve trech a spotreba uz o jeden litr horsi .... ?
Tak ze asi tak no :)

Petr
20. května • 12:59

Tak v Rapidu jsem jel jak v uz odchazejici klasice tak druhe verzi ....
Prvni me uchvatila kufrem - proboha k cemu tak obrovske nic vozit sebou.Je to krasne nebyt limitovan ale uprime kolikrat si vezu lednici pult.mrazak domu ...? Vsichni nabizeji privezeme odvezeme a kdyz ne tak za rohem ANO.
A druha verze v MonteCarlu k smichu ne provedenim je pekne ale dat do teto urovne vybav TRIVALEC S OBJEMEM JEDEN LITR to chce skutecne naturu pro tuto vybavu min 18 a nejlepe v TURBU proste limit pro par ne masovku pro vsechny !!
A jizdnim vlastnostem od zacatku jsem si myslel ze mame 1,2 nekdy i 1,4 pak bylo prekvapenim ze ee ale jen 1,0!!
Stejny motor v Karoku uz byla tragedie a z jizdy spis fraska ale nadruhou stranu ten kdo si rad kvedla s radici pakou bude nadsen udrzet zhruba 90km rychlost byla porce i o dva stupne dolu!!!
Klid na palube Ok hluk od kol Ok pohodlnost sedacek Ok - vuci tride auta tak ze RAPID neni spatne auto spatne je nastavana cena a bohuzel pohonne jednotky.
Spotreba na zhruba 120km v rapidu ve dvou svizne tempo kolem 100/110km 5,5 Karok byl ve trech a spotreba uz o jeden litr horsi .... ?
Tak ze asi tak no :)

Sedlak
20. května • 12:28

Prosím nějakého miliardáře aby založil automobilku, která nebude nabízet žádně dotykové obrazovky, žádné p.c.v.ny pro dnešní dobu typické. Bez elektronických kazítek, hezky "retro". Tohle je hnus kam ten svět spěje :(

Radon
21. května • 17:09

nechápu ... sehnat Dačku nebo Ladu Nivu snad pořád není problém?

Kuk Vykuk
20. května • 18:16

Nefňukej tu a kup si auto v Indii, tam nemaj ani airbagy. Po bouračce teď rovnou sešrotujou i s autem. :-DB-]

Kuk Vykuk
20. května • 10:22

Chudáci ve Šchodofce, už to matlaj jak začátečníci v Tesle :-DB-]

Jirka_26
20. května • 10:19

Rapid mě zklamal v tom, že jsem původně očekával avizovanou náhradu za Felicii, ovšem to není ani náhodou. Felicia měla i povedenou variantu kombi, kam bez problému dostanu třímetrovou trubku, což u Rapida nelze ani omylem. A myslím si, že Rapid je zbytečná řada, rodinné auto to není a pro "důchodce" stačí Fabie. Neznám sice prodejní čísla, ale klidně bych se v portfoliu značky bez tohoto typu obešel.

bzzz
20. května • 11:21

V MB podle mne cilili na mlade a levne junior obchodaky/managery. Spacebak v plne palbe vypada(l) slusne, dostali RedDot'a. Ale ta realita a hlavne za tu cenu...

mpolan
20. května • 12:09

RedDot je ocenění k ničemu, pokud ho může získat taková nuda jako auta od Škody. Kvalita designu je u nich záporná.

Ivan
20. května • 14:56

no já si to samé myslím o těch šílenostech z dílen korejců a japonců. milion a jedna křivka, kdo jich má víc vyhravá.
poslední dobou jim zdatně sekunduje renault a v interiérech ford.

puch
23. května • 12:38

Megane a Talisman jsou velmi elegantni auta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ivan
23. května • 21:37

Měl jsem Renaultu, ale jejich současný Design není můj šálek kávy.
Třeba zrovna u toho Mégane je naprostou silenosti jeho “světelný podpis”.

audax
20. května • 10:13

keď im tak vadí vyšší podiel ručnej práce a problémy pri nábehu novej výroby,nech tam naženú tých svojich žiakov z automobilovej školy,oni odrežú strechy na autách a hneď bude nový nástupca rapidu vo verzii cabrio,školáci sa zdokonalia v manuálnej zručnosti,zabehnú novú výrobu,poodrezávajú strechy,kolesá,kufor,motor,ponechajú len novú multimediálnu jednotku a miesto nástupcu rapidu sa bude vyrábať Škoda Tablet a hotovo.....

sosacek
20. května • 9:24

Okopírovali HYUNDAI 30tku a ještě se tím chlubí.. :-D

Thomas
20. května • 9:34

i30? To snad ne? Možná tak Wartburga 353. Hyundai i30 je oproti Rapidu auto z jiné galaxie, auto snů. Úplně jiná liga prémiové kvality.

Tom
20. května • 19:13

Nejsem žádný zastánce škody ale to křivé H bych nikdy nekoupil už kvůli tomu že v Nošovicích pracuje spousta mých známých a to co říkají o vozech této značky je vážně síla . A hlavně ruší v Nošovicích celé pracovní dny kvůli tomu že nemají objednávky co škodě ani zdaleka nehrozí spíše naopak.

Znalec
20. května • 22:24

V Nošoviciach, Žiline i Bratislave som bol, mnohokrát..
Štandardne výrobne prevádzky.Bratislava vyrába prémiové vozidla a vyrába ich dobre.Zilina je v kvalite na špičke koncernu Hyundai-Kia.Nošovice nie su take dobre, asi chyba ta tradícia strojariny, ale nie je to nijaký pruser.

JK
22. května • 15:35

Tradice strojařiny na Slovensku :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
znalec
22. května • 21:20

ano, je. minimalne na takej urovni ako v cesku.

Petr
20. května • 9:47

Jo, a proto i30 po půl roce používání spadne cenou o 80 až 100 tis. Kč a proto v Nošovicích omezují směny.

Saman
20. května • 13:40

pri pohledu na procentulani pokles cen u i30 a Rapidu na autoscout24 to nevypada ze bys mel pravdu, holt asi jina realita, nebo?

JK
22. května • 15:33

Až na to, že za ceníkovou cenu Škodovku nikdo nekupuje, slevu 15% dají každému. Vyjímka bude nový model, FL atp.Hyundai nám nikdy nenabídl více než symbolické koberečky, zimní kola nebo fakt pár procent z ceny..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
´´´
23. května • 17:57

Hyundai i30 (ceníková cena 365t Kč) jsem v roce 2014 kupoval za 270t Kč, tak si spočítej kolik je to procent (26%). K tomu jsem dostal i sadu zimních pneu a vyhřívaný volant. Hyundai dává největší slevy na našem trhu.

Saman
20. května • 13:49

Jen tak pro srandu do placu, ja mam i30 kombi kupovane v prosinci 2016 (objednane 3 tydny pred tim) a stalo me 314900,- 1.6 atmosfera 88kW a do dnes najeto cca 16 tisic km (v cene byli pricniky a druha sada kol). A co koukam na nabidku bazaru a inzerce tak ty auta zacinaj na cca 280-290 tisicich jak v bazarech tak v inzerci, a mnoho jich tam neni. Safra kde je tech 80 tisic po pul roce? je tomu rok a pul a porad cena neklesla o vic nez 30-40 tisic, to bude asi nejaka chyba v Matrixu co :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek
21. května • 13:08

Přesně tak, máš pravdu. Jsem si vzpomněl na vtip mého syna, když komentoval nového hyundaie našich známých: To máte auto na celý život! Jak to myslíš? No že už ho od vás nikdo nekoupí :-)

Mirek
20. května • 16:24

Marně se snažíš, podívej se na to, co jsem uvedl nad tebou. Je to konkrétní případ, je jich tam hromada, ale podle "skóre" si asi vymýšlím, nebo koncernofilové neuznají ani holou skutečnost. :-D

petr r. (petrumr)
20. května • 19:33

prodejní cena není výkupní cena.

Mirek
20. května • 21:54

Tím chceš říci, že ta Octavia byla ještě o cca 50 000 níže, jestli to dle tebe dobře chápu. :-D

Saman
20. května • 19:50

treba v inzerci nebo v komisi

Mirek
20. května • 12:36

Jen by mě zajímalo, kde na ty hlouposti chodíš. Zkus to udělat obráceně, například Octavia Ambition liftback 1,6 TDI ceníková cena 542 900 Kč. A tady ji máš z bazaru koupenou, nová 01/2018, neporovnávám výbavu, za 418 001 Kč https://www.tipcars.com/skoda-octavia/sedan/nafta... ...
Jakýpak je rozdíl v ceně, že by jen 124 899 Kč?
Ty musíš být ale za každou cenu kovaný antihuyndai hlupák. Ukaž mi jakékoliv prodávané auto, které se bude takto prodávat, bez přibližně takového snížení ceny.
Nechci se v tom babrat, tak si počti sám https://www.tipcars.com/skoda-octavia/...

JK
22. května • 15:29

Ne že bych chtěl vstupovat do diskuze ohledně poklesu hodnoty H vs Š...
Ale tu oktávku s ceníkem za 542 koupíte v reálu za 450 tisíc. U VW jsou slevy ještě větší, přes 20% úplně v pohodě od jednoho kusu. Hyundai ani KIA nejdou přes pár procent, někdy dají jen zimní kola a hotovo. Škodovka je drahá jen na papíře a jestli to někdo kupuje za ceníkovky, tak dobře mu tak. Lína huba...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puch
23. května • 12:37

KAZDA automobilka, vcetne KIA a hnůjdaj, nabizi slevy mimo cenik.

´´´
22. května • 21:00

Hyundai i30 (ceníková cena 365t Kč) jsem v roce 2014 kupoval za 270t Kč, tak si spočítej kolik je to procent (26%). K tomu jsem dostal i sadu zimních pneu a vyhřívaný volant. Hyundai dává největší slevy na našem trhu.

qwertz
20. května • 20:04

Cena nového auta spadne v momentě vyjetí z autosalonu. To je dobře známá skutečnost.Zbytková hodnota Korejce po X letech provozu bude proti čemukoli od VW nebo škoda žalostná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vladimír
21. května • 9:29

Mrkni na ceny ojetých vozů, a neplácej nesmysly.... Hyundai po 5 letech, servisovaný s garanční knížkou je žádaný...

Mirek
20. května • 21:52

Já napsal reál k tomu, co to trdlo napsalo, a ty jako obvykle se snžíš nějak popřít skutečnost. Pokud dáš za škodovku na startu o 100 000 Kč více, tak na zůstatku jistě nebude ten Hyundai o 100 000 níže, a i kdyby se to stalo, tak stále nevidím žádnou ztrátu.

qwertz
21. května • 6:25

Jenže. když i30 spadne za 4 roky o 120.000CZK tak to znamená pokles o nějakých 40%. V případě Octy je to spíše o 20%.

LOL
21. května • 7:53

Kupuješ procenta? :-D

qwertz
21. května • 17:24

O 100.000 dražší škodovkou argumentoval váš předřečník. Ptejte se laskavě jehoHnujdaj a Škoda za stejnou nákupní cenu nebudou mít stejný pokles ceny a o tom to je. A pohádky o tom, jak i30 je totéž co Octávie za mnohem lepší cenu si nechte do hospody. Není to ani k smíchu.

Mirek
21. května • 18:02

A nepovídej, já psal o cenovém rozdílu při koupi a po prodeji, ty předřečníku, a to jak jistě při svém vzdělání víš nejsou procenta ale hodnota peněz.
Pokud bych přistoupil na tvou hru, tak mi vyčíslí ty své procenta v penězích. Koupím Škodu za 550 000 Kč, Hyundai za 450 000 Kč. Po pěti letech prodám Škodu za 250 000 Kč a Hyundai za 150 000 Kč. Kdo při tvých procentech ušetřil více, případně výjádři výhodu některého? :-D
Z mého púohledu na tom vydělal ten s hyundaiem, neboť na startu nemusel vynaložit tolik peněz na pořízení auta a za rozdíl si mohl užít například nádhernou dovolenou se svou rodinou, kdežto na podobnou dovolenou musí škodovák čekat 5 let, aby na tom byl finančně stejně.
A jako obvykle začínáš míchat jablka s hruškami. Připomenu ti, že prapůvod tohoto byl příspěvek jednoho trdla, které tvrdilo, jakou má Hyundai, dle něj, cenovou ztrátu za půl roku, což jsem nevyvracel, jen ukázal, že Octavia na tom není vůbec lépe a navíc napsal, že se to týká všech aut, že cenu ztrácí.Jjenže ty si nikdy neodpustíš vše překrucovat.

qwertz
21. května • 18:53

Ale jistě. Taky jste mohl argumentovat Mercedesem za 2 miliony, to by vám výhodnost hnujdaje vyšla ještě lépe. Rozdíl 1.5 milionu při koupi a více než 1 milion ve ztrátě. B-]Trdlo jste vy, protože srovnávat pokles ceny hodnoty na dvou jinak hodnotných vozidlech může jen blb. Nepropadl jste náhodnou dneska z matematiky u maturit?;-)Vezmete si hujdaj za 350 tisíc, škodovku za 350 tisíc a za 5 let zhodnoťte zůstatkovou cenu na trhu. Všichni víme jak to dopadne.

Thomas
21. května • 21:20

Dopadne to jednoznačně ve prospěch Hyundaie (pokud tím tvým debilně dementním označením hujdaj myslíš Hyundai). Samozřejmě si drží cenu lépe. A je o něj, i jako ojetinu, větší zájem než o škodovku (kvůli větší spolehlivosti při menší ztrátě na ceně).Mimochodem, podle Ministerstva dopravy ČR je za leden a únor 2018 nejprodávanějším modelem segmentu C mezi soukromými osobami (na rodné číslo) Hyundai i30 před Kiou Ceed a třetí Octavií.
Dnes už jen "duchoslab" přemýšlí nad škodárnou.

Mirek
21. května • 19:47

Jen hlupák porovnává neporovnatelné, já psal, o i30 a Octavii, myslím, že z celého vlákna je to více než zřejmé. Hodnota vozu je odrazem zákazníku ochotu tuto cenu akceptovat, to nemá vůbec nic soplečného s reálnou hodnotou výrobku. Z maturity jsi evidentně propadl ty. Kdyby to tak nebylo, tak by prémiové vozy stály o hodně méně. Jak je známo, největší zisk je na těchto vozech.
Hodnotit tvou optikou zůstatkovou cenu je tedy blbost, neboť náš trh je docela pokřivený neutuchajícím fandovstvím a ochotou zaplatit nepřiměřenou částku za pocit výjmečnosti v průměrném vozidle. Jistě víš, které mám na mysli. Šetří se kde se může a vydává se to málem ne za prémii. Je zvláštní, že tohle, v takové míře, funguje jen v našem státě. Jistě máš pro své tvrzení také relevantní odkaz, jaký jsem poskyt já.
A opětovně, zase překrucuješ co bylo napsáno.

Znalec
20. května • 20:44

Hyundai garantuje zostatkovu cenu 55% po 3rokoch a 75000 km.Kolko garantuje Skoda?Hint: nájdi ponuku na ‘refresh pausal’

LOL
20. května • 10:36

Omezení směn již neplatí dva měsíce. A bylo z důvodu snižené poptávky po Tucsonech (především v zemich bývalého SSSR a Blízkého východu) nikoli modelu i30.

neodborník
20. května • 9:21

Žebychom se dočkali Škoda i-cockpit, dohnaný náskok díky technice po několika letech ? Ale vypadá to, že stačil pouhý rok a už bude jedna nová Škodovka vypadat jinak a hezčí, né jak BMW Kabaňovi, prý čtyři léta, ještě že je pryč. No a bojoví odboráři ? Ti by se měli starat o svoje ruce a to nářadí co maj a makat místo kecání a stěžování, peněz na to mají dost, bez závidění.

Sparrow75
20. května • 8:57

Takže to co se lidem líbilo ze můžou mít auto s relativně slušným kufrem, které pro hodně lidi bylo malá oktávka se zruší a místo toho bude o chlup větší Fabie hatchback tak to má fakt logiku.

neodborník
20. května • 9:28

No tak všem lidem se zavděčit nejde, zas tak hodně se nelíbilo, aby si to koupili. Ty prodeje moc slavný nebyly.

tomtom
20. května • 17:52

No....
On tam byl takový menší problém. Rapid liftback kanibalizoval na prodejích Octavie a to i ve firemních prodejích.
Kdo nepotřeboval 2.0TDI, ale pro řadové zaměstnance a kindermanagement chtěl větší auto tvaru "limuzíny", tak vzal Rapida.V mém bývalém zaměstnání byla většina Octavii II měněna za Rapidy a jen manažeři, kteří měli auta k repre účelům fasovali OIII. Obchoďáci a lidé, kteří měli auto jako benefit dostali Rapida.A u soukromých zákazníků, kde jsou ceny za Octavii šílené Rapid vyhrával ještě snáz.Ano, bazarový kovboj, který potřebuje, aby jeho auto splňovalo přesné parametry a dokonalé jízdní vlastnosti za ty prachy sáhne po ojeté 5er, ale lidé, kterým jde o přepravu z A do B, mají jiné priority.

Ondra
20. května • 8:31

Další z řady sraček. Je smutné že i Renault Clio nabídne spolehlivější motorizaci než Fabia. Kde jsou ty auta typu golf IV, Bora. Motory 2.0mpi, 1.6 mpi nebo dokonce škodovácké 8v 1.4mpi (50kw sice nenadchlo, ale i s LPG zvládne nájezdy 400-600tkm). Kecy o emisích neberu, i Lada umí motor 1.6 co projde euro6. Není to tak dávno co prodávali Octavii tour combi s climatronikem a motorem 1.6mpi kolem 300 000kc. Rapid je fakt predražená sračka pro důchodce co najedou do 5t za rok. Nebo pro firmy na operák, ale pak lituju chudáky co si to koupí a chtějí s tím jezdit 😁

de.zet
20. května • 9:43

Nedávno jsem u kamaráda motoráře viděl HTP zrušenou už po 70 000 km. Válce měly ovalitu 0,15mm! To je větší hrůza než bývalo ve Š120/105! Jeho diagnóza: příliš krátké písty. Holt, páni inženýři to trochu přehnali se snížením hmotnosti. A když někdo uvěří že olej vydrží 30 000 tak ať se nediví, že místo ušetření 4-5 000 má výdaj 50 000. Jsem rád že mám v autě starý poctivý HEMI

petr r. (petrumr)
20. května • 19:28

se rozepište, kolik tam bylo tych válců, nebo vložek, byl ten motor ven z auta nebo se vydělaly písty na autě, vaček bylo tam kolik a rozvody řetěz nebo řemen? Nás ta technika zajímá.

Vladimír
21. května • 9:25

Podstatné je, že byl motor po 70tis mrtvý.. Totálně vyběhaný...

Radon
21. května • 16:59

vždy když vyjíždím z parkoviště s naprosto promrzlým motorem ve svém SOUKROMÉM autě a 10-15 km točím motor tak do 2,5k tak se nepřestávám divit, kolik jiných aut vedle mne po najetí na magistrálu akceleruje a mizí v dáli. Napadá mne, že to jsou buď blondýny nebo neřeší peníze nebo jsou to FIREMNÍ auta. Jenže pak porovnávejte vylágrované motory mezi značkami, když každý řidič se chová k autu jinak.

neodborník
20. května • 10:21

..... HEMI,to jste zbytečně dost skočil z extrému do extrému, ne ? A vůbec, existuje "kamarád motorář", není lepší "známý mého známého slyšel" ?

Sparrow75
20. května • 9:00

Škodovku nemám už roky máme ve firmě jiné značky.Ale mám pocit ze kapku prehanite.Mam dost známých co rapid mají nebo měli a v plné palbě to zas tak spatne auto není.Trend malých turbomotoru už dostihl i ostatní značky a třeba 1,0tsi v Octavce zas tak spatne nejede.Otazka vydrže je jiná ale to se u sluzebek moc neřeší.

Saman
20. května • 13:33

"rapid.. v plné palbě" to musi bejt dobrej ulet, holt asi jinej gang no :-Djsem si tu plnou u Rapida naklikal (jen Rapis, ne ty dalsi karosarsky variace), no vostra to cena, 512 tisic za 3 valec litr, uff :-O

Sparrow75
20. května • 20:24

Asi jako Octavka kombi s 1,0Tsi ve výbavě Style taky moc pěkná cena.Pokud je to ovšem sluzebka a příkaz zní Rapid dle pozice a výbava se neřeší tak proč ne.

mpolan
20. května • 12:08

Jenže v plné palbě stojí tolik, co kvalitněji postavená a plnohodnotná auta nižší střední taky v plné výbavě (a bohatší). Rapid je konstrukčně i stavebně ořezaný na kost a je to na něm vidět.

Aladin
20. května • 12:31

Pro větší zákazníky Škoda umí udělat velmi dobrou cenu na operák což ostatní moc ne. Jen pro zajímavost. Lidl/Kaufland přechází z vozů Audi na Bmw. U Bmw dostal slevu kolem 50%. Audi dalo o trošku méně. Auto koupí a za rok prodají sami dráž, než nakoupili. :-D Kdyby takto dělal výběrové řízení hromadně stát, to by se ušetřilo.

Jura
23. května • 0:22

50 % sleva na auto? No nenech se vysmát. Evidentně nemáš nejmenší představu o prodejních maržích

Saman
20. května • 13:38

ostatni znacky umej ceny pro velke zakazniky mozna jiz mnohem lip nez Skoda, proto taky Skodovce zacinaj velci zakaznici odchazet ;-) ale to je momentalne asi vube cnetrapi kdys maj odbyt zajistenej na trzich ktere momentalne stoupaj, co se cen pro jednotlivce tyce, tak ty Skoda neumi vubec, respektive jeji delaeri je neumej, oni to zatim umet nemusej protoze maj zakazniku porad dost, a kdys jim klesnou prodeje v CR tak to prodaji jinde za hranicema, takze se proste nesnazej

mpolan
20. května • 13:33

Jenže "větší" zákazník zase nenakupuje Rapidy v plné výbavě...

bzzz
20. května • 10:50

...v plné palbě to zas tak spatne auto není... tohle prece mluvi za vse ;-)

Ondra
20. května • 10:18

Rapidem jsem jel, máme ho v rodině a za ty peníze je to prostě naleštená bída. Tvrdé plasty jak v dodávce (pravda, aspoň smontované je to celkem dobře), problémový 1.2tsi, který bude po záruce neúnosné servisovat.
Koncern už dnes opravdu těží z minulosti. Už nechtějí stavět auta, které jsou schopné najet milion kilometrů, byť se stále objevují články, které tyto auta odkazují. Dneska škodovka nedá ani pořádné brzdy na svoji vlajkovou loď a vše je dělané jen tak na oko, aby to vydrželo chvíli.

qwertz
20. května • 20:01

O tzv. "problémových" TSI EA111 žvaní z 99% hospodšti teoretici, který ten motor ani neviděli.

LOL
21. května • 7:46

Já mám souseda, který měl Hnůjstra s tímhle motorem (CBZB). Už ho nemá, a to si ho tak moc vychvaloval. :-D Prý se mu potkal u Kolína. A ze škodofila je najednou škodohater.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
21. května • 17:20

A o čem to podle vás statisticky vypovídá? ;-)

LOL
22. května • 5:48

Statisticky to vypovídá o tom, že ty "hospodské kecy" zase tak mimo nejsou.;-)

JK
22. května • 13:16

Hm, my máme na firmě 18 aut s 1,2 TSI s řetězem a většina má přes 200tkm zatím nic (bohužel už se budou měnit za nové, zajímalo by mě právě, jestli bude i 300K v pohodě, nebo co bude odcházet). Ale ani jsem neslyšel o nikom z okolí, že by měl podobný problém (obecně soukromníci najedou ale o hodně méně). Takže jestli se problémy týkají řekněme do 3% z produkce, tak nevidím důvod se toho nějak extra bát. A nové mají už řemen, tak tam už není vůbec o čem.

Mirek
22. května • 17:27

Chceš říci, že to jsou ty motory, kterým se natahoval řetěz až došlo k přeskočení? Měli byste přihlásit vaše škodovky do Guinnessovy knihy rekordů. Předpokládám, že tohle nido nedokázal. Mám dva spolupracovníky a oběma měnili řetězy někde po 20 000 km. Jeden povídal, že již začínal být slyšet takový neklid. Další vývoj již neznám.

qwertz
22. května • 19:42

Ty motory jsou s vyměněným napínákem a řetězem zcela spolehlivé. Na rozdíl od vás mám i osobní zkušenost. jinak je zajímavé, že Hnujdaj sekta tak excituje kolem TSI EA111 motorů, když potkaných motorů a blbých rozvodů u dalších automobilek bylo podstatně více (viz 1.6THP od PSA). Ona to bude asi psychická diagnóza způsobená fanatickým sledováním přihlouplých reklam na ty korejské plečky.....A teď by mohla následovat vaše odpověď o světovém technologické leaderovi a bezvýznamné škodovce:-D

Mirek
22. května • 22:15

Ty jsi tedy dobré pako, já jen dal dotaz na něco, co evidentně je blbost a cos z toho tady vytvořil ty, to už zůstává rozum stát. Kde tam píšu něco o Hyundaich, případně já napsal tu blbost o spolehlivostí těchto motorů? Tak použij svůj natvrdlý mozek a hledej, případně nedělej, že se nikdy nic nestalo.Navíc jsem nikdy nenapsal nic, co by se podobalo tvé tuposti v poslední větě. Ani se nedivím, že sis tady vytvořil takovou pozici, že tě naprosta většina považuje za debila.http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4-tsi-... ...
http://www.auto.cz/technika-rozvodove-retezy... ...
https://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/... ...
https://www.autoweb.cz/ctenarsky-test-volkswagen... ...
http://www.octaviaclub.cz/clanky/recenze-skoda-octa... ... A teď napiš, že to je kampaň a jsou to lži Bureši.

Jirka Vrbovec
22. května • 19:41

Řetězy se měnily preventivně, protože existovala "možnost" přeskočení.
Kolikrát se to ve skutečnosti stalo nemám zdání, ale minimálně jsem nikdy nikoho takového nepotkal, a to polovina národa jezdí ve Škodovkách, takže by každý z nás měl podobných případů znát kolem sebe stovky.
A ve skutečnosti nikdo nic, že?
Takže asi tak to s tím bude.

Mirek
22. května • 21:50

Tak preventivní výměna znamená, že je něco špatně. Žádná automobilka tohle nedělá z bohulibých pohnutek. Neznám osobně nikoho, komu by se to stalo, ale určitě se to stalo více lidem, jinak by to nedělali. Ostatně, ti dva jsou jediní z mých známých , kdo má motory tsi, jinak jsou všichni na dieselech. A pokud si dobře vzpomínám, tak takhle to bylo prezentováno, stačí jen zadat do vyhledávače... a nemusíš psát tyhle hlouposti.

Ivan
20. května • 14:47

1,2 TSI v rapidu už ve 100% není ten který měl problémy s rozvody. jinak je to při normální údržbě a řidiči který s ním nestíhá dvoulitry celkem bezproblémový motor.

Aladin
20. května • 9:26

V současné době jsem spokojený škodovák. Rapida jsem měl půjčeného, jako náhradní vozidlo. Předem musím podotknout, že jsem měl možnost vyzkoušet Fábii a i Citigo. Vše dobré. Ale Rapid se vymyká úplně ve všem. Horší vůz jsem nikdy v životě neřídil. To auto je za trest, bez ironie. Neodladěné motory, podvozek, řízení, celkové chování vozu, tristní kvalita interiéru (který vypadá na první pohled pěkně), výhled z vozu, odhlučnění. To auto působí, jak když ho museli smontovat při nějaké soutěži na čas. Z řízení jsem byl velmi unaven, nepříjemný, nepředvídatelný vůz. Mohl bych tu rozepsat konkrétní věci co mi vadí, ale bylo by to dlouhé. To, že jsou s vozem lidé spokojeni, značí to, že zákazníky kvalitně (neznamená draze) postavená auta nezajímají. Světové prodeje Rapidu nesleduji, ale doufám, že jsou bídné a Škoda bude nucena trošku nebo spíše hodně přitlačit.

Jirka_1
20. května • 10:13

Asi tak - Rapid je škodule jako každá jiná a jestli byl někde problém, tak v nedbalé údržbě. Měl jsem před pár lety Octavii 2,0 TDI CR jako náhradní vůz a těch závad, co jsem nahlásil, bylo docela dost. Přitom auto nemělo ještě ani 90 000 km. Technik mi poděkoval s tím, že jsem první, kdo mu něco takového řekl, ostatní auto jen převezmou a odevzdají. Na otázku kde je kontrola před předáním a po převzetí se vymluvil ve stylu "nejsou lidi". S Rapidem jsem sice nikdy nejel, ale vzhledem k používaným platformám bude odlišný od zbylých škodovek tak o dvacet deka.

mpolan
20. května • 8:30

Jako by totéž nebylo i u ostatních výrobců... Občas ty články o Škodě jsou už fakt za hranou.

Josef
20. května • 21:42

Poněkud emotivní nadpis článku. Nicméně v souvislosti se situací v uvádění „novinek“ a zkušenostmi „některých“ zákazníků to je možná vysvětlení, proč se vyskytují problémy u novinek uváděných na trh a proč trvá řadu let, než se problémy vychytají (viz motory HTP, TSI, převodovky, TDI PD s filtrem pevných částic,… atd.).
Náhodou jsem si koupil SM číslo 20, ve kterém je zajímavý článek o Škodě Fabia III, ve kterém je uvedeno k motoru 1,0 TSI, cituji: „…nemile se však u něj projevuji absence dvouhmotnostního setrvačníku, takže z nízkých otáček duní. S velmi dlouhými převody včetně jedničky a zpátečky vyžaduje třeba couvání do kopce vyšší otáčky – a to je pak rychle cítit pálící se lamela. Ohledně spolehlivosti však zatím nemáme žádné špatné zprávy,…“.
Potom ještě další drobnost ohledně koroze pátých dveří, cituji: “…Jediným definitivním řešením koroze je výměna pátých dveří za nové a nahrazení svítilen úsporným typem LED. Toho se také v servisu domáhejte…“
Moje zkušenost s Rapidem je jen z předváděcí akce při jeho uvedení na trh, což pro mne bylo tehdy velké zklamání. Očekával jsem bohužel srovnatelný „zážitek“ s mojí služební Octavií, ale bylo to vyloženě zklamání. A nejen moje… Moje kritika nebyla zdaleka ojedinělá, a proto se asi řešilo pérování a tlumiče a další drobnosti. Dnes je to asi už vyřešené.
Moje otázka je: „Proč to nemohlo být vyřešené hned při uvedení na trh?“ Odpovědí je možná ten nadpis článku, o kterém se zde diskutuje.
Z toho vychází zkušenost – nekupovat novinky a počkat pár let. Kdo si koupil Rapida s motorem 1,2 TSI těsně před jeho ukončením, je určitě spokojenější než ten, kdo si dnes kupuje 1,0 TSI. Za 3 roky to ale „vychytají“ a bude zase plná spokojenost…

Pavel F.
20. května • 23:33

Upřímně nechápu, jak jste mohl u Rapida očekávat srovnatelný zážitek s Octavií, která je nad Rapidem (jinak by Rapid nedával smysl).
Rapid je Fabia křížená do karoserie Octávie (zvenku pohledově skoro Octavia, zevnitř Fabia), těžko někdy můžete očekávat "srovnatelný zážitek" jako s Octavií, to by vzhledem k ceně byl modelový kanibalismus...

RadunnaCZ
22. května • 7:56

...tak řeč o zážitku nemůže být s žádnou ŠKUDLOU... max RS... To ale přeci nevadí, když to má pořádnej kufr a je to simply clever :-D:-D:-D

Josef
21. května • 6:04

"Zážitek" jsem schválně označil uvozovkami a jednalo se o nedotaženosti - nevychytání/nedodělanost auta při uvedení na trh. Samozřejmě detaily interiéru (tvrdé plasty a pod.) jsem očekával "levné", protože samozřejmě nikdo (ani) já neočekával detaily srovnatelné s vyšší třídou. Ale auto by mělo být při uvedení na trh vychytané a dodělané, jak jsem se zmínil v článku, i když se jedná o levnější model, model nižší třídy a zákazník by na to něměl čekat řadu let do faceliftu. Je zo vlastně o zahrávání s důvěrou zákazníka. O tom byl můj příspěvek. A komentář k názvu článku, který může vysvětlit zdroj potíží - problém nedotaženosti (a chyby, závady,..).

Radon
21. května • 15:46

dokonalá auta od prvního kusu, neúplatní politici, filmové hity bez propadáků, léky bez vedlejších účinků ... no jo, proč to není standard, že? :-) Možná se v tak komplexním výrobku jako je auto prostě nedají všechny chyby odhalit na těch testovacích modelech, které vyjely z ruční výroby. Možná se na ty testy nedá nasadit armáda řidičů a odborných inženýrů na 2-3 roky. Ale třeba to ty automobilky dělají schválně ... :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
21. května • 22:52

Taková Honda dokáže uvést nový model auta nebo motoru na trh v pořádku hned na poprvé. Třeba zrovna ten první nafťák 2,2 Hondy byl perfektní a vypořádal se i s novou technologií celohliníku. Stejně tak i současná naftová 1,6. O honďáckých benzinech nemluvě. Nebo Lexus, Toyota (akroát problém s naftou 2,2). Sice to Hondě i ostatním "japoncům" trvá, ale nedělají ze zákazníků testery. Chyba by měla být pro automobilku výjimkou potvrzující pravidlo a ne pravidlem...
Jo a nastavení/vyladění pérování a tlumičů měli v případě Rapidu udělat pořádně hned napoprvé, to je přece jen o prosté poctivé práci a ne o dolaďování nové technologie nebo nového konstrukčního prvku. Zkrátka - u Škody se vyplatí počkat alespoň do faceliftu a nekupovat novinky.

Vóša
20. května • 8:29

Po ránu fakt slušná agitka..
Tak jsem se alespoň po přečtení parádně vyprázdnil ..
To říkám já Vóša, z boží vůle Škodobijec č.1 .

Doporučujeme

Články odjinud