Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

Nástupce Škody Rapid a Rapid Spaceback dorazí koncem letošního roku a už nyní o něm víme relativně dost důležitých informací. Využije platformu MQB A0 určenou pro malé modely koncernu Volkswagen, nebude se již jmenovat Rapid a nabídne pouze jednu karosářskou variantu. S liftbackem se nepočítá, a co se rozměrů týče, měl by se vůz přiblížit Volkswagenu Golf.

Naftové motory se do Fabie a Rapidu nevrátí. Víme, v čem je budoucnost

Naftové motory se do Fabie a Rapidu nevrátí. Víme, v čem je budoucnost

Půjde o první sériovou Škodovku, která na trh přinese nové pojetí přístrojové desky. To už naznačil koncept Vision X představený na autosalonu v Ženevě. Zabudovaný displej infotainmentu se stane historií a místo něj na vrcholu středové konzole najde místo volně stojící obrazovka. Také panel klimatizace projde revolucí – podle současných informací si zachová pouze otočné ovladače teploty a zbytek bude dotykový.

Nejkratší testování v dějinách Autorevue: Řídili jsme Škodu Vision X!

Nejkratší testování v dějinách Autorevue: Řídili jsme Škodu Vision X!

Tohle všechno už víme z dřívějška, úskalí spojená s náběhem výroby prvních, nikoliv produkčních kusů, však teprve tento týden ve svém aktuálním čísle zveřejnil týdeník Škodovácký odborář. Podle uvedených informací způsobila příprava výroby nástupce Škody Rapid rozruch na montáži M1, kam je vůz denně dodáván. Doslova se hovoří o mnoha náběhových bolestech.

Škodu Rapid už koupíte jen s tříválci. 1.4 TSI skončilo ze dne na den

Škodu Rapid už koupíte jen s tříválci. 1.4 TSI skončilo ze dne na den

Protože je vůz konstruován jinak, musejí se zaměstnanci naučit nové postupy. Problémem je i ne zcela dokonalá funkčnost nářadí, což si žádá vyšší podíl ruční práce. Tohle nicméně není nic výjimečného, však také proto se s přípravou výroby začíná mnoho měsíců před plánovaným uvedením vozu na trh. Zda Škoda sériový vůz odhalí na podzimním pařížském autosalonu, březnovém ženevském autosalonu, nebo zda premiéře vyhradí speciální prostor, zatím není jasné.

Zdroj: Škodovácký odborář
TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků