Nástupce Škody Rapid se bude jmenovat Scala. Stejně jako indický Renault

pan Michaelidis  |  15. 10. 2018 13:59

Toto je dalsi milnik ve vyvoji svetoveho automobilismu!!! Skoda forever!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 10. 2018 14:50

Drž držku.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  15. 10. 2018 17:03

určitě se na ně budou stát fronty jak na ijfony aspon měsíc do předu před autosalonem. Mám vlhký sen scalu žebřinák do každé rodiny, vláda by lidem mohla dát pobídky.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 10. 2018 18:57

nevím, ale vláda dotuje když chceš koupit škodovku, jaký máš auto a zjistils si jestli nemáš nárok na dotaci?

Odpovědět  |   | 
Mates35  |  16. 10. 2018 12:00

Krásne auto jako Golf

Odpovědět  |   | 
Sam Sihonim  |  15. 10. 2018 18:05

CHCALA a SRALA až z toho byla ŠKODAQ.

Ale ted vážně, to jsou opravdu ve škodovce tataři?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  15. 10. 2018 20:27

Hm nazev v zapadni Evrope asi dobry, pro Cechy takovy prumer. Scala, Chcala, Ocala hm nemastne neslane. U nas to zni malinko tvrde a odtazite. To uz se myslim vice povedl nazev Karoq. Nazev Rapid se mi hodne libil, akorat dobre nevystihoval auto. Rapid melo byt neco specialnejsiho. Kazdopadne na auto se tesim, prijde mi ze by to konecne mohl byt silne zataty drapek do B segmentu. Doufejme ze si to nepokazi nejakym nudnym interierem, neklidnym rizenim nebo vyhlasenymi tsi motory. Naslapnuto to ma dobre, tak drzim palce. Na premieru se tesim

Odpovědět  |   | 
Božetech Picek  |  15. 10. 2018 20:44

Ještě by to mohl bejt Žebřiňaq nebo Shodaq

Odpovědět  |   | 
To že jste Primitiv jste  |  21. 10. 2018 11:08

Vzdělaného sečtělého slušného člověka tato asociace nikdy nenapadne. Zařadil jste se.

Odpovědět  |   | 
Wyhoňse  |  21. 10. 2018 11:09

Kun.dič.ko.

Odpovědět  |   | 
//  |  15. 10. 2018 14:22

libí se mi jak němec vymyslí kokotinu..všichni to ví, ale čecháček přikívá pošle to dál, koncernový redaktor je blahem bez sebe, musí držet ústa a krok jak němec mrská a tak tu hovadinu převezve normální kupující a myslí si jak má úžasné auto na světě, ale hlavně nevytáhnout paty z evropy..

Odpovědět  |   | 
Božetěch Vocasů  |  16. 10. 2018 06:43

Ještě tomu chybí tzv. produktové video, kde kravatový manažer sveřepě obhajuje proč Chcala nebo Srala, jaký je to bomba název a jak se s ním fšichni stotožňují a jal nevim jaký další moderní řečičky. Inu kupte Žebřiňaq

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  15. 10. 2018 14:23

Škoda Chcala ?????

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 10. 2018 14:24

jojo, hlavně na čr, kde jsou ty zázraky dražší jak v eu..

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  15. 10. 2018 14:24

První co mě napadlo ale seš rychlejší

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 10. 2018 14:29

škoda chcala na hlavu redaktorovi

Odpovědět  |   | 
Frk  |  15. 10. 2018 14:38

Spis SRALA,ne?

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  15. 10. 2018 14:28

První Scala, kterou jsem znal já, byla tato:
https://en.wikipedia.org/wiki/Scala_(company)...

Jinak "Scala" se jmenuje kde co, takže palec hodně dolů za originalitu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 10. 2018 14:55

Souhlas, to slovo (posuzováno celosvětově) zřejmě nezní nikomu špatně, ale je to takové jalové, prostě neurazí nenadchne. Může se tak jmenovat cokoliv od klávesnice přes ledničku po lokomotivu. V podstatě tím dopředu říkají, nic moc od toho nečekejte, fakt je to jen kus auta za dobré peníze (samozřejmě mimo ČR, kde to mají bez vlasteneckého příplatku).

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 10. 2018 15:21

Originalita je to posledni, co bych ve Skode cekal (to neznamena, ze jsou to spatna auta), ale koukam, ze uz ma par originalnich prezdivek :D Asi by meli chvili premyslet, nez vypusti nejaky nazev auta do sveta, ale lide si vzdy najdou nejakou trefnou prezdivku, at se jmenuje cokoliv jakkoliv.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  15. 10. 2018 14:29

Jen, aby se neS.ala.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  15. 10. 2018 14:37

Podle metodiky nazvu snad SCALAQ (cti CHCALAQ), ne?

Odpovědět  |   | 
kari  |  15. 10. 2018 14:41

Podle metodiky názvu je xxxQ pro vozy SUV

Odpovědět  |   | 
Božetěch Vocasů  |  16. 10. 2018 06:48

Žebřiňaq je to pravé. No nevím, když už bych si měl koupit tento vůz, tak bych se bál, že mi na to budou nechat pejskaři nechat své němé tváře chcalaq a sralaq

Odpovědět  |   | 
fogel  |  15. 10. 2018 14:53

To se opravdu vyznamenali. To nevymyslíš. Úsměvné. Proč třeba nenechali rapida II? Oktávka i fabia je v několika generacích, golf, mi,Focus..... Chtějí být za každou cenu originální, ale méně někdy znamená více: V

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 10. 2018 14:58

Protože Rapid není nic moc ke chlubení a to se tak dělá. Když nějaký model není nic moc ke chlubení (jako třeba poslední Escort), pak se sáhne k přejmenování (Focus).

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  15. 10. 2018 16:16

Corolla - Auris - Corolla. Každopádně gratulace do Škodovky. Nová Scala vypadá k světu

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 10. 2018 17:24

Brod je daleko, ale ty již vyhrnuješ nohavice (ještě jsi to neviděl, ale již chválíš). Tobě evidentně stačí vědět, že to vyrobila Škoda. To mi nestačí u žádné automobilky, například současný Focus, mám za sebou test 1.0 EB , 1.5 EB se ještě nedodává a již se toho bojím.

Odpovědět  |   | 
Božetěch Vocasů  |  16. 10. 2018 06:52

Potom mi nejde do hlavy, proč zařízli Yetiho. A výmluvy typu xxxQ si nechte tak leda pro pohlaváře z dojčlandu

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 10. 2018 15:46

Jednoduché - název Rapid v kontextu s tím lowcostem co se z MB vozil do světa je marketingové faux pas. Rapidu se smějí lidi kdykoli je o něm zmínka. Ne proto, že by to auto byla taková tragedie, ale je to prostě nesmysl v kontextu s názvem. Rapid evokuje rychlost, něco sportovního, možná i mrštného, což v žádném parametru "dostupnější" škodovka nepředstavuje. S přivřenýma očima by mohl být na představeném konceptu nápis Rapid docela v pořádku, ale na té sérii, kterou zatím škoda nabízí, je to vlastně simply stupid. Socialistický Rapid měl aspoň siluetu a zadní náhon když už nic jiného. Současný Rapid je taková pěkná sarkastická hříčka, kdy downsizovaný lowcost nese tohle označení. Je to stejný, jako když se Trabantu říkalo "rozzužený vysavač", akorát škoda proměnila vtip ve skutečnost. ;)

Odpovědět  |   | 
Honza  |  15. 10. 2018 14:55

Takže další model v nižší střední ? I když ona vlastně Škoda se snaží svá auta posouvat o třídu takže Octavie je střední a Superb vyšší střední...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  15. 10. 2018 17:06

jeden známej co je ujetej na škodovky mí řekl že supa klidně může porovnat s rolcy rocem, normálně jsem chcal smíchy.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 10. 2018 19:00

má pravdu, nevidím tam rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  15. 10. 2018 20:59

Ja jo, sup je hezci ... 😄

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  15. 10. 2018 15:30

Dlouhodobě se snad ukáže, že jde jen o názvový "přešlap", který bude časem zase vrácen do normálního korita. Koncern se tohoto dopouštěl opakovaně, např. Jetta/Vento/Bora, kdy z prvního názvu bylo podle mého nejvhodnější první pojmenování (jinak škoda Jetty, páč kdysi to byly dobré auta).

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 10. 2018 16:05

Scala není žádná hitparáda, ta asi ani dlouho nevydrží, i když... Nicméně Rapid byl "názvový přešlap".

Odpovědět  |   | 
Božetěch Vocasů  |  16. 10. 2018 06:54

Jako další svetový název nadhazuji Pičus, Kundaq nebo Anus, to zná každý

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  15. 10. 2018 15:34

Hloupé auto a hloupý název. Doufám že to bude další nespolehlivec o škodovky.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 10. 2018 16:19

Jooo, to já zase myslím, že to bude Golf pro všechny, tedy super

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  15. 10. 2018 16:16

doufám, že brzy přijdou nějaké další pokuty za ty jejich levárny a celá Škodovka bude Dochcala.....

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  15. 10. 2018 16:23

Scala, to je jak staré dobré časy, kdy auta byla auta

Odpovědět  |   | 
jirka  |  15. 10. 2018 17:01

scala dle názvu to bude jezdit jak žebřinák

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  15. 10. 2018 17:28

Kdo probůh vymýšlí ty názvy... to je hrozné

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 10. 2018 18:35

Tie kadejake zlomy a zahyby vyzeraju akokeby to na parkovisku povinne obisla kazda parkijuca dodavka pri miestnom magazine.

Odpovědět  |   | 
Víťa Manert  |  15. 10. 2018 19:05

Tak jsme se po dlouhém čekání dozvěděli název nového modelu, super ne? Jak se Vám líbí? Mě tedy ne, design mi přijde pořád na stejné bázi, chtělo by to změnu, nemyslíte? Podle mého se bude jednat o další tuctové auto za nehorázný peníz, nebo na to máte jiný názor?

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  16. 10. 2018 07:14

1.6TDI ? ten uz je snad ze hry ven, uz jen novej 1.5 TDI nééé ? No co už, v necem se musi vytasit, neberme to jako zlo, kreativita je proste ruznoroda. Ono se to bude dobre prodavat...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  16. 10. 2018 07:43

a co nový název kundolap. Dyt na škodovku zbalíte kdejakou rachejtli. Ono některým pipinám stačí říct mám to nebo to od škodovky a už jim vlhnou kundy. Nebo jedna známá povídala že se ptala známého co si má koupit za auto, řekl ji škodovku že jsou nejlepší chcal jsem smíchy. Když víme jaký maj technicky probl ty zázraky a je jich dost na každou motorizaci.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 10. 2018 13:50

Bohuzial, doba 1.9TDi 66/81kW, pripadne 1.6 55kW je uz prec.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 10. 2018 13:50

Bohuzial, doba 1.9TDi 66/81kW, pripadne 1.6 55kW je uz prec.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  16. 10. 2018 16:16

Sámsi kunda

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  16. 10. 2018 09:26

škoda kopíruje design tak, že celá modelová řada vypadá stejně a teď nedokáže vymyslet ani název

Odpovědět  |   | 
Dixik2  |  16. 10. 2018 14:09

vybava v zakladu: denni sviceni, 4xdvere,priprava na mp3 prehravac,kola na diskach,hlavove operky i vzadu,zaruka 2 roky bez omezeni kilometru...

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  16. 10. 2018 14:14

Scala ?! Spíš jak se jí bude přezdívat.
Skála, skalka ,kámen, balvan ,šutr...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 10. 2018 06:12

Spis se uchyti prezdivky napsane nahore.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 10. 2018 21:31

mne osobne, boli tie retro názvy milšie a bližšie. Spartak, Felícia, octávia,. Rapid,

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2018 09:16
Ludek_II  |  19. 10. 2018 16:24

Gratuluji slepicí. Po Ochcávce mají Chcalu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 6 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A