Nástupce Peugeotu 607 možná již na podzim

Jsou to již dva roky, co se objevily první informace o možném nástupci Peugeotu 607, tedy modelu vyšší střední třídy. Jenže to bylo mírně předčasné, což se nedá říci o současnosti. Dle všeho se má nová generace představit na podzim na autosalonu v Paříži s tím, že do prodejů by se měl dostat v prvním čtvrtletí příštího roku.

Mnoho informací o k dispozici není, resp. neví se nic oficiálního. Hovoří se o radikální změněně designu, ale zachování komfortního charakteru, který byl v rámci segmentu i v základních verzích velmi dobrý. Peugeot má opět vsadit na notu luxusu a pohodlí a nehodlá soupeřit se sportovně laděnými modely. A dá se tomu věřit, jelikož bude vycházet ze sesterského Citroenu C6, ovšem bez odpružení Hydractive.

O pohon se mají starat v podstatě stejné agregáty jako nyní, z nichž některé mají projít evolucemi výkonu a spotřeby. Navíc díky velké státní podpoře by se měl pod kapotou objevit i klasický hybridní systém, který bude ovšem spojovat naftový motor a elektromotor.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků