Nástupce Peugeotu 308 se nebude jmenovat 309, zřejmě vůbec neponese číselné označení

A kruh se uzavírá, jak už to u číselně značených řad občas bývá. Automobilka Peugeot připravuje nástupce stávajícího modelu 308, jenž by měl logicky nést označení 309. To však patřilo vozu vyráběnému u Peugeotu v letech 1985 až 1993, na který zřejmě nová generace zástupce Peugeot ve stěžejní, nižší střední třídě zřejmě navazovat nechce.

Novinka se tak možná stane prvním „konfekčním” Peugeotem, jenž opustí standardní, kdysi patentované trojciferné označení s nulou uprostřed, které svého času setlo vaz nástupci Tatry 603. Sesterská značka Citroën se také zatím drží číselného značení řad s písmenem C na počátku, ale ani zavedení nové značky DS jí zřejmě na dlouho nevystačí. Blíží se tedy doba, kdy striktní číselné označení zůstane vyhrazeno značkám BMW a Audi.

Ale zpět k Peugeotu. Následníka stávajícího typu 308 nečekejme dříve než v roce 2013, jak už jsme vás ostatně informovali dříve spolu s představením první fotografie prototypu nového vozu, kterou opět přikládáme.

Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 309 pro rok 2013 se rodí na těchto základech...  Zdroj: Autoexpress

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků