Základ budoucích supersportů značek Toyota (a Lexus) a BMW je již hotový. Automobilky spolu sestavily první prototypy supersportu s motorem uprostřed a začíná testování. Půjde především o duchovního nástupce Lexusu LFA a konkurenci například pro Audi R8.
Zatímco Lexus LFA byl klasický supersport s vysokootáčkovým atmosférickým desetiválcem, novinka japonského výrobce bude mít osm válců (pořád lepší než tříválec) a hybridní pohon. Pohonná jednotka bude umístěna uprostřed, elektromotory najdeme vpředu i vzadu.
Magazín Autoexpress píše, že spalovací motor bude vycházet z osmiválce 3,7 l, použitého v závodním speciálu Toyota TS040. Cílem je prý dosáhnout špičkového výkonu alespoň 800 koní (588 kW). Pokud by se nebraly v potaz emisní a hlukové normy, nový hybridní systém by prý ze sebe mohl dostat výkon až tisíc koní!
Produkční verze pravděpodobně přijde do roku 2020 a už se mluví i o ceně, která by se měla pohybovat v přepočtu okolo šesti milionů korun. BMW a Toyota ale zřejmě použijí rozdílné pohonné jednotky. Platforma má být variabilní a BMW nasadí spíše řadový šestiválec s přeplňováním.