Nástupce legendární Hondy NSX příjde v roce 2008

Přestože jsme psal o nástupci skvělé Hondy NSX již dříve (celá zpráva), teprve nyní potvrdilo vedení japonské automobilky Honda, že její nástupce přijde na trh definitivně v roce 2008 a jako základ pro konečnou podobu poslouží koncept Honda HSC. Ten byl veřejnosti původně představen již v roce 2003, ale o rok později automobilka oznámila, že končí s vývojem druhého NSX na jeho bázi. To se nyní změnilo, snad již naposledy.

Automobilka prozatím odmítla komentovat, zda se pod kapotou objeví atmosférický či přeplňovaný motor. Odmítla také dementovat, zda se pod kapotou objeví desetiválec či osmiválec s původem ve Formuli 1. Nástupce Hondy NSX si tak stále nese velkou roušku tajemna a neznáma a nezbývá, než trpělivě čekat, s čím nakonec Honda přijde a zda dokáže navázat na bezkonkurenční jízdní vlastnosti a výkony původní Hondy NSX.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda NSX

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept Honda HSC

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků