| Upoutávka na nástupce Lamborghini Huracán Zdroj: Lamborghini

| Upoutávka na nástupce Lamborghini Huracán | Zdroj: Lamborghini

| Uniklý snímek nástupce Lamborghini Huracán Zdroj: Lamborghini

| Uniklý snímek nástupce Lamborghini Huracán | Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 | Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 | Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 | Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 | Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 | Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 | Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini

| Nový Lamborghini HPEV V8 | Zdroj: Lamborghini

| Uniklý snímek nástupce Lamborghini Huracán Zdroj: Lamborghini
| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini
| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini
| Nový Lamborghini HPEV V8 Zdroj: Lamborghini
9
Fotogalerie

Nástupce Lamborghini Huracán se blíží. V nové upoutávce už startuje k premiéře v Monterey

Techniku nám italská značka již přiblížila, samotnou podobu nového hybridního supersportu ale zdařile tají.

Detaily o nástupci Lamborghini Huracán se pomalu a jistě hromadí, přičemž na premiéru 16. srpna během automobilového týdne v kalifornském Monterey už láká i samotná automobilka novou upoutávkou. Ve videu máme možnost vidět evoluci desetiválcových supersportů Gallardo a Huracán, načež se ve stínu objeví a startuje svůj motor i novinka údajně pojmenovaná Temerario (dle již zaregistrovaného jména i loga na evropském úřadu EUIPO).

Jak už víme, éra desetiválcových modelů definitivně končí a Lamborghini postupně elektrifikuje své portfolio. I v novém supersportu tedy dojde na plug-in hybridní ústrojí, konkrétně zbrusu nový čtyřlitrový twin-turbo osmiválec v kombinaci s elektrickým hardwarem podobným tomu ve vlajkovém Lemborghini Revuelto.

Lamborghini již potvrdilo, že nový vidlicový osmiválec s plochou klikovou hřídelí bude produkovat sám o sobě 800 koní (588 kW) mezi 9000 a 9750 ot./min a jeho omezovač bude v rovných 10.000 otáčkách. Hodnota točivého momentu dosáhne 730 N.m. Těmito čísly jednotka překročí i ostrý a finální Huracán STJ (640 k/470 kW; 565 Nm).

Osmiválci bude každopádně ještě asistovat trojice elektromotorů, díky čemuž se systémový výkon Temeraria očekává na hodnotě přes 900 koní (662 kW). Pohon všech kol bude u modelu zachován a součástí ústrojí bude také nejnovější osmistupňová dvouspojková převodovka.

Po stránce designu naznačují spatřené testovací prototypy očividné pokračování jazyku uvedeného na vlajkovém supersportu Revuelto. Kromě jediného uniklého snímku zadní svítilny si však zatím Lamborghini udržuje kompletní podobu své vysoce očekávané novinky v tajnosti.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud