měl jsem možnost vlastnit hodně typu aut a C5 třetí generace je mimořádně příjemné auto. Pohodlím ,spotřebou,spolehlivostí. škoda že zrovna na tomto modelu nejsou schopni nebo ochotni dělat lehké změny zevnějšku jak to dělá u jiných modelů.
Cyklus 8-10 let je u střední třídy naprosto normální věc. PSA ohlásilo plně autonomní řízení na 2017 v sériové střední třídě, takže je úplně jasné, kdo bude hrát jakou ligu. Citroen nikdy nechtěl být prémií, ale alternativou k ní určitě je. Ostatně, moje C5 III V6 hovoří v tomto smyslu za vše, kdo se sveze, včetně jezdců v prémii, tak nechápe za co si připlatili jednou tolik. A kroutí hlavou podruhé, když za první tři roky ztratí milion +. Zatímco já jen jezdím a jezdím, už šestým rokem, oni stále řeší náklady v desetitisících za prkotiny a jakou plečku dostanou za náhradní vozidlo. Takže asi tak, borečkové.
Já ti věřím, ale sám musíš uznat, že Citroen jde dnes do kopru. Kde mají něco jako hybrid, cng, lpg v C5?
Hybrid, cng, lpg v C5? Vidíš někde hybrid, cng nebo lpg v superbu?? Sám mám to potěšení jezdit v nejnovější C5 v top výbavě (vybíral jsem C5 III Tourer nebo superb combi II a c5 vyhrála) a nemyslím si, že bych vyměnil dvoulitrový turbodiesel za nějaký hybrid či lpg...
Spíš je to tak, že na trhu je klasických sedanů a kombi tolik, že jim Citroen nemá šanci konkurovat. Takže potřebuje něco jiného, za co jsou lidé ochotni zaplatit víc, i když to nemá žádnou logiku, jenom se to lidem líbí.
"Už teď se ví, že v příští generaci třeba ani nebude klasické hydropneumatické odpružení"No to je mi formulace - Už se ví, že třeba ani... Takže se neví nic.:-D
Jasně, poslední auto které za něco stálo stáhněte z Evropy a nechte tu popelky jako je Cactus nebo navoněnou bídu pro frikulíny jako DS5. Bože jak hluboko ještě chce Citroen klesnout.
je s podivem, kam až to výrobce Citroenu DS (myslím toho z 50tých let) dokázal dotáhnout...
"Evropa chce crossovery a SUV"Jak kdo teda. Možná tak masa lidí, pro kterou je auto jen věc pro přepravu z A do B.
Jo jasne, Evropa nechce klasicka auta stredni tridy ... vymluva od Citroenu, Toyoty ci Hondu. Ale co se takhle podivat, kde jsou jejich auta a kde je konkurence? Kolik zakazniku stredni tridy bude chtit dat relativne slusne penize za auto, ktere je alespon o 100-200kg tezsi nez konkurence, nema rozmuny automat, ale naopak to vyvazuje hnusnou palubkou?
No, nekecej. Že je auto z roku 2008 zastaralejší vůči, vesměs již generačně obměněné, konkurenci? Kde na to chodíš :-D
napr. ja (to moje ma 2 mesiace)... a len podotykam, cena nehrala prvoradu ulohu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.