Nástupce Citroënu C5 se možná bude prodávat jen v Číně a ne v Evropě

12 komentářů

vilda
10. října • 10:56

měl jsem možnost vlastnit hodně typu aut a C5 třetí generace je mimořádně příjemné auto. Pohodlím ,spotřebou,spolehlivostí. škoda že zrovna na tomto modelu nejsou schopni nebo ochotni dělat lehké změny zevnějšku jak to dělá u jiných modelů.

Michal
2. července • 9:53

Cyklus 8-10 let je u střední třídy naprosto normální věc. PSA ohlásilo plně autonomní řízení na 2017 v sériové střední třídě, takže je úplně jasné, kdo bude hrát jakou ligu. Citroen nikdy nechtěl být prémií, ale alternativou k ní určitě je. Ostatně, moje C5 III V6 hovoří v tomto smyslu za vše, kdo se sveze, včetně jezdců v prémii, tak nechápe za co si připlatili jednou tolik. A kroutí hlavou podruhé, když za první tři roky ztratí milion +. Zatímco já jen jezdím a jezdím, už šestým rokem, oni stále řeší náklady v desetitisících za prkotiny a jakou plečku dostanou za náhradní vozidlo. Takže asi tak, borečkové.

MM
4. července • 3:24

Já ti věřím, ale sám musíš uznat, že Citroen jde dnes do kopru. Kde mají něco jako hybrid, cng, lpg v C5?

boban
10. července • 19:34

Hybrid, cng, lpg v C5? Vidíš někde hybrid, cng nebo lpg v superbu?? Sám mám to potěšení jezdit v nejnovější C5 v top výbavě (vybíral jsem C5 III Tourer nebo superb combi II a c5 vyhrála) a nemyslím si, že bych vyměnil dvoulitrový turbodiesel za nějaký hybrid či lpg...

Martin
2. července • 0:10

Spíš je to tak, že na trhu je klasických sedanů a kombi tolik, že jim Citroen nemá šanci konkurovat. Takže potřebuje něco jiného, za co jsou lidé ochotni zaplatit víc, i když to nemá žádnou logiku, jenom se to lidem líbí.

fri
1. července • 13:53

"Už teď se ví, že v příští generaci třeba ani nebude klasické hydropneumatické odpružení"
No to je mi formulace - Už se ví, že třeba ani... Takže se neví nic.:-D

Švihák
1. července • 12:09

Jasně, poslední auto které za něco stálo stáhněte z Evropy a nechte tu popelky jako je Cactus nebo navoněnou bídu pro frikulíny jako DS5. Bože jak hluboko ještě chce Citroen klesnout.

E15
1. července • 12:00

je s podivem, kam až to výrobce Citroenu DS (myslím toho z 50tých let) dokázal dotáhnout...

Quebe
1. července • 11:27

"Evropa chce crossovery a SUV"Jak kdo teda. Možná tak masa lidí, pro kterou je auto jen věc pro přepravu z A do B.

Nornik
1. července • 10:36

Jo jasne, Evropa nechce klasicka auta stredni tridy ... vymluva od Citroenu, Toyoty ci Hondu. Ale co se takhle podivat, kde jsou jejich auta a kde je konkurence? Kolik zakazniku stredni tridy bude chtit dat relativne slusne penize za auto, ktere je alespon o 100-200kg tezsi nez konkurence, nema rozmuny automat, ale naopak to vyvazuje hnusnou palubkou?

Quebe
1. července • 11:30

No, nekecej. Že je auto z roku 2008 zastaralejší vůči, vesměs již generačně obměněné, konkurenci? Kde na to chodíš :-D

asihlupak
1. července • 11:29

napr. ja (to moje ma 2 mesiace)... a len podotykam, cena nehrala prvoradu ulohu

Doporučujeme

Články odjinud