Nástupce Citroënu C5 se možná bude prodávat jen v Číně a ne v Evropě

Nornik  |  01. 07. 2015 10:36

Jo jasne, Evropa nechce klasicka auta stredni tridy ... vymluva od Citroenu, Toyoty ci Hondu. Ale co se takhle podivat, kde jsou jejich auta a kde je konkurence? Kolik zakazniku stredni tridy bude chtit dat relativne slusne penize za auto, ktere je alespon o 100-200kg tezsi nez konkurence, nema rozmuny automat, ale naopak to vyvazuje hnusnou palubkou?

Odpovědět  |   | 
asihlupak  |  01. 07. 2015 11:29

napr. ja (to moje ma 2 mesiace)... a len podotykam, cena nehrala prvoradu ulohu

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 07. 2015 11:30

No, nekecej. Že je auto z roku 2008 zastaralejší vůči, vesměs již generačně obměněné, konkurenci? Kde na to chodíš

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 07. 2015 11:27

"Evropa chce crossovery a SUV"

Jak kdo teda. Možná tak masa lidí, pro kterou je auto jen věc pro přepravu z A do B.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 07. 2015 12:00

je s podivem, kam až to výrobce Citroenu DS (myslím toho z 50tých let) dokázal dotáhnout...

Odpovědět  |   | 
Švihák  |  01. 07. 2015 12:09

Jasně, poslední auto které za něco stálo stáhněte z Evropy a nechte tu popelky jako je Cactus nebo navoněnou bídu pro frikulíny jako DS5. Bože jak hluboko ještě chce Citroen klesnout.

Odpovědět  |   | 
fri  |  01. 07. 2015 13:53

"Už teď se ví, že v příští generaci třeba ani nebude klasické hydropneumatické odpružení"
No to je mi formulace - Už se ví, že třeba ani... Takže se neví nic.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2015 00:10

Spíš je to tak, že na trhu je klasických sedanů a kombi tolik, že jim Citroen nemá šanci konkurovat. Takže potřebuje něco jiného, za co jsou lidé ochotni zaplatit víc, i když to nemá žádnou logiku, jenom se to lidem líbí.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 07. 2015 09:53

Cyklus 8-10 let je u střední třídy naprosto normální věc. PSA ohlásilo plně autonomní řízení na 2017 v sériové střední třídě, takže je úplně jasné, kdo bude hrát jakou ligu. Citroen nikdy nechtěl být prémií, ale alternativou k ní určitě je. Ostatně, moje C5 III V6 hovoří v tomto smyslu za vše, kdo se sveze, včetně jezdců v prémii, tak nechápe za co si připlatili jednou tolik. A kroutí hlavou podruhé, když za první tři roky ztratí milion +. Zatímco já jen jezdím a jezdím, už šestým rokem, oni stále řeší náklady v desetitisících za prkotiny a jakou plečku dostanou za náhradní vozidlo. Takže asi tak, borečkové.

Odpovědět  |   | 
MM  |  04. 07. 2015 03:24

Já ti věřím, ale sám musíš uznat, že Citroen jde dnes do kopru. Kde mají něco jako hybrid, cng, lpg v C5?

Odpovědět  |   | 
boban  |  10. 07. 2015 19:34

Hybrid, cng, lpg v C5? Vidíš někde hybrid, cng nebo lpg v superbu?? Sám mám to potěšení jezdit v nejnovější C5 v top výbavě (vybíral jsem C5 III Tourer nebo superb combi II a c5 vyhrála) a nemyslím si, že bych vyměnil dvoulitrový turbodiesel za nějaký hybrid či lpg...

Odpovědět  |   | 
vilda  |  10. 10. 2015 10:56

měl jsem možnost vlastnit hodně typu aut a C5 třetí generace je mimořádně příjemné auto. Pohodlím ,spotřebou,spolehlivostí. škoda že zrovna na tomto modelu nejsou schopni nebo ochotni dělat lehké změny zevnějšku jak to dělá u jiných modelů.


Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 73 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší cenou. O výhodu ale nakonec může přijít

Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší c…

Pokud si chcete koupit Hyundai i30 po faceliftu, bude vám stačit 320 tisíc korun. Nejlevnější Škoda Scala, konkurent kompaktního hyundaie, přitom stojí skoro o 80 tisíc více. Oba vozy jsme teď postavili proti sobě v cenovém srovnání.

28.  4.  2020 | | 163 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A