Nástupce Bugatti Veyron zvládne sprint na stovku za dvě sekundy

Nástupce Bugatti Veyron zvládne sprint na stovku za dvě sekundy

Nástupce Bugatti Veyron se pomalu rýsuje. S posledními technickými zprávami přišel britských Car, podle kterého půjde o nejrychlejší a nejlépe akcelerující automobil na světě. Pokud totiž budou naplněny plány automobilky, pak by měl nástupce slavného supersportu zvládnout stovku za pouhé dvě sekundy.

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Příčiny takových schopností jsou různé. Tak především v autě zůstane čtyřikrát přeplňovaný osmilitrový šestnáctiválec disponující výkonem 1500 koní. Auto bude používat samozřejmě pohon všech kol, velké péče se dočká i dvouspojková převodovka a automobilka také pracuje na radikálním snížení hmotnosti.

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Bugatti Chiron, jak je nástupce Veyronu zatím označován, si tedy věří na dvě sekundy při sprintu z nuly na sto (což je dost nepředstavitelné) a na maximální rychlost 463 km/h. Zároveň ale motor dostane systém deaktivace poloviny válců, což by mělo vylepšit spotřebu. Nechme se překvapit, kdy tento stroj (jestli nakonec vůbec někdy) dorazí na trh. Předběžné zprávy slibovaly představení v příštím roce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků