Nástupce Bugatti Veyron se jmenuje Chiron. Uvidíme ho v Ženevě

Nástupce Bugatti Veyron se jmenuje Chiron. Uvidíme ho v Ženevě

Automobilka Bugatti nyní oficiálně potvrdila, že nástupce supersportu Bugatti Veyron, nejrychlejšího sériově vyráběného auta všech dob, se bude jmenovat Chiron na počest slavného továrního jezdce značky Bugatti v meziválečném období.

Louis Chiron byl aktivní ještě po válce a dokonce startoval i v rodícím se šampionátu Formule 1, kde se z patnácti závodů umístil jednou na stupni vítězů.

Bugatti EB110 (1991-1995): Sen o vzkříšení značky

Bugatti EB110 (1991-1995): Sen o vzkříšení značky

Pokud jde o nový supersport Bugatti Chiron, uvidíme ho v produkční podobě na jaře autosalonu v Ženevě. I když ještě není úplně jasné, jakých dosáhne výkonů, víme, že ho bude pohánět upravený šestnáctiválec z Veyronu. Cílová hodnota výkonu je 1500 koní a opět by se mělo jednat o nejrychlejší auto planety.

Michelin připravil speciální pneumatiky exkluzivně pro Bugatti Chiron, které mají zvládnout maximální rychlost až 480 km/h. Ty budou obouvat 20" ráfky vpředu a 21" ráfky vzadu. Za těmi se budou ukrývat až 420mm brzdové kotouče. Bugatti vyrobí maximálně 500 vozů Chiron.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků