Nástupce Bugatti Veyron míří nejprve na konzole jako Vision Gran Turismo

Seznam kapitol
  1. Bugatti Vision Gran Turismo
  2. Fotogalerie: Bugatti Vision Gran Turismo

Společnost Polyphony Digital, která stojí za vývojem série konzolových závodních simulátorů Gran Turismo, představuje vizi sportovního modelu Bugatti blízké budoucnosti. Automobilka pak tento koncept v životní velikosti představí na autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Virtuální závodní vůz Bugatti vznikl jako realistický obraz auta, které by mohlo být vyrobeno pomocí současných dostupných technologií a know-how značky Bugatti

Že by šlo o nástupce Bugatti Veyron, který se má jmenovat Chiron? Dost možná. Inspirací pro vytvoření virtuálního i reálného konceptu je závodní kapotované Bugatti Type 57 G, které vyhrálo v roce 1937 závod na 24 h v Le Mans.

Bugatti EB110 (1991-1995): Sen o vzkříšení značky

Bugatti EB110 (1991-1995): Sen o vzkříšení značky

Na rozdíl od aerodynamicky uhlazeného Veyronu je koncept Bugatti Vision Gran Turismo pojatý jako závodní vůz s výraznými přítlačnými prvky. Ještě je ale tajemstvím, co vlastně vůz pohání. Zřejmě půjde o upravenou verzi osmilitrového šestnáctiválce s přeplňováním čtveřicí turbodmychadel.

Produkční model je ještě hodně daleko, ale už i o něm se mluví jako o autě, které má dostat modernizovaný šestnáctiválec kombinovaný s elektromotory. Bez komplikovaného hybridního ústrojí to dnes v této kategorii nejde.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bugatti Vision Gran Turismo
  2. Fotogalerie: Bugatti Vision Gran Turismo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků