Nastal čas přezouvání. Letních pneumatik ale může být málo

15 komentářů

edzs
21. března • 12:37

:-/mi říká, že především stojí otázka takto: jakou že to směs má mít zimní pneu? Před pár lety jsem přezul na zimní a podivil jsem se jakou že to mají tvrdou směs (nebudu jmenovat renomovanou značku). Protože ujíždím aktuálně méně než 10 tisíc za rok, nepřezouvám je. Auto - a to nejezdím pomalu - se chová ZCELA normálně i v létě a ojetí pneu je podle mého názoru standardní. Nejde hlavně o prachy?:-P

Loo
21. března • 14:06

Jasne.. ide o prachy.
Viem kolko chcem dat, resp. mozem dat za gumy. Pozrem aktualne testy, ktore gumy z nich sa zmestia do mojho limitu a tie sa snazim zohnat na internete co najlacnejsie...
Neviem nakolko som dobry alebo zly, ked pri tomto nemyslim na ekologiu. Zaujmalo by ma kolko motoristov toto bere do uvahy.. myslim, u nas..

jigg
21. března • 7:30

Fakt krásnej reklamní článek. Jen mi zaráží, že je pod ním diskuse, pod reklamními články na AAA není (proč asi :-D )

Radek.
22. března • 2:42

Přesně tak - do podpisu mohli rovnou dát jméno oblíbenho sponzora-prodejce gum a slogan "Kupujou-NEBUDOU!!!" a dodatkovou cedulku "tak jako každý rok - hlavně plaťte vy volové"...Předpokládám že zde do týdne vyjde podobný reklamní blábol, tentokrát o nebezpečnosti jízdy na gumách starších 3 let...

Radek.
22. března • 2:49

PS: A když jsme u "EKOPNEUMATIK" - tak jejich vlastní výroba ani provoz ROZHODNĚ nemají nic společného s ekologií, ale s (bohužel diskutabilní) "ekonomikou provozu". Aneb: kupte si echt široké eko*gumy - a díky několika extra širokým drážkám budete mít valivý odpor (a bohužel i přilnavost) jak od koleček na trabantu...

řidič
21. března • 7:04

...jezdím ráno do práce, a to je ještě pod nulou. Večer to bývá podobné. Jestli si chcete zabruslit, klidně přezouvejte. B-]

Rover623
21. března • 7:47

Souhlasím,ráno a večer (v noci) to opravdu ještě celkem slušně klouže,navíc známý mechanik odjezdil na Transitu 4 sezóny jen na zimních pneumatikách a ani je nesjel pod ty 4mm.Takže blábol,že se zimní pneumatika v létě víc sjíždí je sice pravda,ale platí to pro mizerné gumy na těžkém autě,jinak je to blud

jii
23. března • 8:28

to je krásný, ale asi si neuvědomujete, že s tou bezpečností to bylo také jinde. Letní a zimní pneumatiky mají jinou směs a jinou tvrdost, takže muže Váš přítel být rád, že ho v nějaké krizové situaci pneumatiky nepustily.

nety
21. března • 9:45

Transit je vubec divne auto na gumy, pred par lety jsem prezul na celorocni bridgestony a mam na nich najeto uz pres 80000 a jsou skoro jako nove, nechapu z ceho je delaji...

fahrer
21. března • 8:54

Větší vypovídací hodnotu má, kolik na nich najezdil km a ne kolik sezón.:-)

Dusan
21. března • 8:41

Tak ono to neni jenom o tom roztykani jako spise o tom, ze zimaky nebrzdi a nezataci. Jezdeni na zimnich v lete je v nasich podminkach vetsi hazard nez jezdit na letnich v zime.

JayDeeSq
21. března • 15:15

no záleží v jakých podmínkách myslíš, na jižní moravě možná :-D ale tam kde sníh leží 4měsíce to je jaksi pitomost, to ty zimní v létě nejsou takovej hazard jako opačně

WildWave
21. března • 8:33

Kvalitne zimne gumy sa pri teplotach okolo 30 stupov "roztecu" po vozovke. Raz som zhodou okolnosti prezuval az v maji a v zakrutach som to kruto citil...

Radek.
22. března • 3:01

A teď tu o pacholíčkovi, krutej pane vlno...Sám sice přezouvám - ale znám dost starších lidí kteří sice rallye nejezdí, ale 4 roky v klidu a bez problémů jezdí na zimácích a nebo M+S.
Sjeté gumy pak vyhodí, nemusí udržovat 2 sady kol, 2× ročně tvrdnout v pneuservise a ještě hajzlům pokaždé platit po litru za přezutí/vyvážení/uskladnění!Cena spotřebovaných gum je přitom za 8 let stejná jako by měli 2 různé sady (které by už beztak byly zteřelé) - a jen "na nepřezouvání" ušetří na 2 další sady, třeba na druhé auto. Třeba pro důchodce značka ideál...

xxx
21. března • 11:45

Ja jazdim celorocne na kvalitnych zimnych gumach (GY UG7) a aj pri +35 sa auto sprava, v ramci rychlostnych limitov, normalne.

Doporučujeme

Články odjinud