Našlápnutá Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO

Ano, Porsche 997 GT2 je hodně silné. Ale ne dost pro německou společnost Gemballa. Co když se jeho výkon vyrovná 600 koní?

Tato ladičská firma pro modely GT2 a Turbo proto nabízí sadu, po jejíž aplikaci vznikne Avalanche 600 EVO. U Gembally se z plochého přeplňovaného šestiválce totiž díky novému mezichladiči, výfukovému traktu a programu v řídicí jednotce podařilo vykřesat rovných 600 koní a točivý moment 840 Nm. Vůz proto z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,5 s a dosáhne rychlsti 320 km/h. Zvenčí se takto modifikovaný vůz vyznačuje novou kapotou, předním spoilerem, přítlačným křídlem na zádi a upravenými vstupy a výstupy chladicího vzduchu. Cílem bylo nejen vůz odlišit, ale také zvýšit jeho přítlak a stabilitu ve vysokých rychlostech.

Závěsy kol byly zesíleny a osazeny novými stabilizátory a pružinami s variabilní výškou. Dvacetipalcová litá kola ve svých útrobách skrývají kotouče o průměru až 405 mm vpředu a 380 mm vzadu. 

Interiér je vyveden v plném luxusu kombinovaném se sportovním švihem. Kvalitní kůži doplňují prvky z alcantry a hliníku. Z hliníku jsou též pedály a odkládací plocha pro řidičovu levou nohu, v interiéru nacházíme řadu nápisů Avalanche. Nový je též volant, pod nímž mohou na přání být páčky sekvenčního řazení při použití automatické převodovky. Karosérie je dvoubarevně lakována k podpoře jejích dravých linií.

Gemballa jako ladič nejvyšší úrovně nabízí svým zákazníkům řadu možností, jak z jimi vybraného vozu udělat originální a nezaměnitelný kousek, koncipovaný přesně podle požadavků budoucího majitele. Varianty dalších úprav podvozku jdou ruku v ruce s modifikacemi karosérie a interiéru s dlouhými seznamy typů čalounění či sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků