Našlápnutá Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO

Ano, Porsche 997 GT2 je hodně silné. Ale ne dost pro německou společnost Gemballa. Co když se jeho výkon vyrovná 600 koní?

Tato ladičská firma pro modely GT2 a Turbo proto nabízí sadu, po jejíž aplikaci vznikne Avalanche 600 EVO. U Gembally se z plochého přeplňovaného šestiválce totiž díky novému mezichladiči, výfukovému traktu a programu v řídicí jednotce podařilo vykřesat rovných 600 koní a točivý moment 840 Nm. Vůz proto z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,5 s a dosáhne rychlsti 320 km/h. Zvenčí se takto modifikovaný vůz vyznačuje novou kapotou, předním spoilerem, přítlačným křídlem na zádi a upravenými vstupy a výstupy chladicího vzduchu. Cílem bylo nejen vůz odlišit, ale také zvýšit jeho přítlak a stabilitu ve vysokých rychlostech.

Závěsy kol byly zesíleny a osazeny novými stabilizátory a pružinami s variabilní výškou. Dvacetipalcová litá kola ve svých útrobách skrývají kotouče o průměru až 405 mm vpředu a 380 mm vzadu. 

Interiér je vyveden v plném luxusu kombinovaném se sportovním švihem. Kvalitní kůži doplňují prvky z alcantry a hliníku. Z hliníku jsou též pedály a odkládací plocha pro řidičovu levou nohu, v interiéru nacházíme řadu nápisů Avalanche. Nový je též volant, pod nímž mohou na přání být páčky sekvenčního řazení při použití automatické převodovky. Karosérie je dvoubarevně lakována k podpoře jejích dravých linií.

Gemballa jako ladič nejvyšší úrovně nabízí svým zákazníkům řadu možností, jak z jimi vybraného vozu udělat originální a nezaměnitelný kousek, koncipovaný přesně podle požadavků budoucího majitele. Varianty dalších úprav podvozku jdou ruku v ruce s modifikacemi karosérie a interiéru s dlouhými seznamy typů čalounění či sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků