Našlápnutá Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO

Ano, Porsche 997 GT2 je hodně silné. Ale ne dost pro německou společnost Gemballa. Co když se jeho výkon vyrovná 600 koní?

Tato ladičská firma pro modely GT2 a Turbo proto nabízí sadu, po jejíž aplikaci vznikne Avalanche 600 EVO. U Gembally se z plochého přeplňovaného šestiválce totiž díky novému mezichladiči, výfukovému traktu a programu v řídicí jednotce podařilo vykřesat rovných 600 koní a točivý moment 840 Nm. Vůz proto z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,5 s a dosáhne rychlsti 320 km/h. Zvenčí se takto modifikovaný vůz vyznačuje novou kapotou, předním spoilerem, přítlačným křídlem na zádi a upravenými vstupy a výstupy chladicího vzduchu. Cílem bylo nejen vůz odlišit, ale také zvýšit jeho přítlak a stabilitu ve vysokých rychlostech.

Závěsy kol byly zesíleny a osazeny novými stabilizátory a pružinami s variabilní výškou. Dvacetipalcová litá kola ve svých útrobách skrývají kotouče o průměru až 405 mm vpředu a 380 mm vzadu. 

Interiér je vyveden v plném luxusu kombinovaném se sportovním švihem. Kvalitní kůži doplňují prvky z alcantry a hliníku. Z hliníku jsou též pedály a odkládací plocha pro řidičovu levou nohu, v interiéru nacházíme řadu nápisů Avalanche. Nový je též volant, pod nímž mohou na přání být páčky sekvenčního řazení při použití automatické převodovky. Karosérie je dvoubarevně lakována k podpoře jejích dravých linií.

Gemballa jako ladič nejvyšší úrovně nabízí svým zákazníkům řadu možností, jak z jimi vybraného vozu udělat originální a nezaměnitelný kousek, koncipovaný přesně podle požadavků budoucího majitele. Varianty dalších úprav podvozku jdou ruku v ruce s modifikacemi karosérie a interiéru s dlouhými seznamy typů čalounění či sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO

 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků