Našlápnutá Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO

Ano, Porsche 997 GT2 je hodně silné. Ale ne dost pro německou společnost Gemballa. Co když se jeho výkon vyrovná 600 koní?

Tato ladičská firma pro modely GT2 a Turbo proto nabízí sadu, po jejíž aplikaci vznikne Avalanche 600 EVO. U Gembally se z plochého přeplňovaného šestiválce totiž díky novému mezichladiči, výfukovému traktu a programu v řídicí jednotce podařilo vykřesat rovných 600 koní a točivý moment 840 Nm. Vůz proto z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,5 s a dosáhne rychlsti 320 km/h. Zvenčí se takto modifikovaný vůz vyznačuje novou kapotou, předním spoilerem, přítlačným křídlem na zádi a upravenými vstupy a výstupy chladicího vzduchu. Cílem bylo nejen vůz odlišit, ale také zvýšit jeho přítlak a stabilitu ve vysokých rychlostech.

Závěsy kol byly zesíleny a osazeny novými stabilizátory a pružinami s variabilní výškou. Dvacetipalcová litá kola ve svých útrobách skrývají kotouče o průměru až 405 mm vpředu a 380 mm vzadu. 

Interiér je vyveden v plném luxusu kombinovaném se sportovním švihem. Kvalitní kůži doplňují prvky z alcantry a hliníku. Z hliníku jsou též pedály a odkládací plocha pro řidičovu levou nohu, v interiéru nacházíme řadu nápisů Avalanche. Nový je též volant, pod nímž mohou na přání být páčky sekvenčního řazení při použití automatické převodovky. Karosérie je dvoubarevně lakována k podpoře jejích dravých linií.

Gemballa jako ladič nejvyšší úrovně nabízí svým zákazníkům řadu možností, jak z jimi vybraného vozu udělat originální a nezaměnitelný kousek, koncipovaný přesně podle požadavků budoucího majitele. Varianty dalších úprav podvozku jdou ruku v ruce s modifikacemi karosérie a interiéru s dlouhými seznamy typů čalounění či sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Gemballa Avalanche 600 GT2 EVO

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků